Kesäkuun pulinat

3 päivää ja matka Suomeen alkaa :) torstai aamulla perillä ja suoraan kentältä rakenneultraan! En tiedä onko mitään mitä voisi odottaa enempää kuin sitä että nämä kolme päivää menisivät nopeasti!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Nonii! Kaksi pellillistä pizzaa ja kakkupohja tehtävälistalla. Huomenna 6v synttärit sukulaisille ja tosissaan miehen poika täyttää vuosia :)
Huvittavinta on se että aloin itkee kaupasta tultuani. Pojat oli käyneet keskenää kaupassa ennen mua. Pyysivät kassin tuomaan autosta kun unohtivat autonkonttii kotiin tultuaan. Kaupassa käynnin jälkeen nappasin omat ostokset ja herrasväen pussin autosta. Aloin sitten hississä vertailee ostoksia! Itsehän hain aineet leipomuksiin ja pojilta löyty herkkuja sekä saunajuomat. SAUNAJUOMAT itselleen!!!! Ei minulle!
Mietin sitten että sanonko vai en asiasta. Itkua pitelin ja aloin poraa että kun Mulle ei ole saunajuomaa:sad001 Pienet kilarit vissii sai itse kukin ja Isäntä on sovinnon jälkeen hakemassa Neidille saunajuomaa :grin
Nauraen sitten loppujen lopuksi sovinto tehtiin mutta ihka ensimmäinen kerta kun syytän HORMOONEJA! Että oikeen itkeä tihrustaa piti :p

huoh, nyt ollut jo 14+0 ja 15+0 pahoinvointi päiviä..en odota yhtään innolla sitä että tulee maanantai ja 16+0....plääääää....
muuten kuuluu hyvää..maha vissiin ruvennu pikkuhiljaa näkyy..iiiiiiiiiiik..hehe :D kun esikosta vasta rv22 rupes näkymää :D
painoa ei oo noussu pahemmmin (parisen kiloa)...
lihat etoo ...hööö, rakastan LIHAAAAAAAAA :D

mut juuh..siin se sit olikin :D

tässä siis miun kuulumiset :)

odottelen 16.7 RU
ja neukku olis 7.8

puspus kaikille

Pömpylä, hormonit ne on jotka itkettää! :grin Mä oon pari kertaa pillahtanut itkuun kun oon myöhästynyt bussista tai ollut liian väsynyt. Myös ultrakuvien katsominen itkettää. Kaikki vähänkään liikuttava telkkarissa itkettää. Jo pelkkä oman vauvan ajatteleminen alkaa itkettää, hyvässä mielessä siis. :)

18+0 *Poks* :)

Salaisuus ei enää pysy, halusin tai en. Olin jotenkin ajatellut että näin ensiodottajalla maha tulee selkeämmin esiin vasta vähän myöhemmin, mutta kyllä tuo pötsi jo aika ilmeinen alkaa olla ja onnitteluja ropisee. Paino ei kuitenkaan ole noussut kuin (?) pari kiloa, ja mieliala ja olo edelleen ok. En valita siis.

Kyllähän tuo aika matelee eteenpäin vaikkei aina sille tunnu. Kova kytö olis jo lomalaitumelle, mutta vajaa kk pitää vielä malttaa. Onneks siinä välissä se ru jota odotan, jos mahdollista, vieläkin enemmän.

Aurinkoa ja iloa alkaneeseen viikkoon kaikille marrasmammoille!

Täälläki yks oikeen itkupillli :D
Voin pillahtaa itkuun, jostain liikuttavasta biisistä, väsymyksestä, vauvan itkusta, ultrakuvista jne :D :D

Erittäin asian vierestä: TÄNÄÄN se alkaa! Nimittäin MM-turnaus Saksan osalta :grin. Yksi jalkapallohullu ihan fiiliksissä.. Ja onhan mulla tänään myös neuvola, palatakseni asiaan :p.

Mites teillä on paino noussut? mulla vain 100g tällä erää mutta se ei saakkaan nousta kuin sen 6-8 kg raskauden aikana

n. 2 kg noussut, riippuen vähän turvotuksen määrästä... Tänään rv 21+0. Vähän ylipainoa on joten toivon myös ettei nousisikaan 8 kiloa enempää.

Mäkin toivoisin tuota korkeintaan 8 kilon painonnousua, mut tuskin onnistuu kun nyt puolivälissä ja pari kiloa jo tullut. Lähtö bmi 20,6 eli pieni, mutta mä en osaa pudottaa painoa. Se mikä tulee, niin myös jää. Joten en haluais ylimäärästä yhtään... Katotaa paljonko tulee. Viime raskaudesta tuli vauvoineen 11kg ja kolme niistä kiloista jäi pysyvästi matkaan.

Täällä on noussut sellanen 4,5 kg :oops: Normaalipainonen oon, joten en kamalaa ressiä tosta kanna ja eipä painon nousu juuri kropassa vielä näy. Pakaroihin on tullut vähän täytettä, mutta oonki sellanen lättäpylly, että eipä haittaa :p Mahaan kun ei tulis extraa, niin olisin tyytyväinen :) nyt rv 20+2. Ihan kohta rakenneultra, voi tätä jännityksen määrää :grin Mies heräsi jo viideltä, kun jännitti niin kovasti ja päätti lähteä salille ennen töitä.. ei kuulemma malta olla vaan paikallaan :grin

Kai se on ihan normaalia et painoa on tullut vain sen 100g lisää... kun mun paino on sen 112,3kg nyt

rv 16+0! Wohoo! :wink

Täälläkin vissiin ollut jotain hormoonien piikkiin laitettavaa (ehkä?) toimintaa käytöksessä. Olen miehen sotkuista valittanut aiemminkin, mut nyt jotenkin hermot meni, kun toistuvista pyynnöistä huolimatta sotkun määrä kasvaa päivä päivältä ja olen vakaasti päättänyt, että mähän en sen sotkuihin koske. Rakennustyömaa on vaivihkaa levinnyt olkkarista keittiön puolelle, kun työtasot ovat niin täynnä romua, ettei siellä mahdu enää työskentelemään. Samoin tiskien ym. määrä vain kumuloituu. Argh! :angry4 En tosissaan ala siivoamaan toisten jälkiä oman työpäiväni päätteksi! (En kyllä muutenkaan)

Noh, lauantaina sain hommasta tarpeekseni. Mies oli buukannut itselleen töitä koko päiväksi, ja viihdyttiin kyllä muksujen kanssa aika hyvin ulkona, mutta lähdettiin sitten lopulta iltapalalle mäkkäriin (jes, terveellistä:rolleyes:) kun en viitsinyt keittiön kaaokseen astua, enkä käydä kaupassa, kun joku nimeltämainitsematon henkilö, oli syönyt jääkaapin tyhjäksi asiakkaidensa kanssa. Tultiin kotiin ja siinä se mies hyvästeli asiakkaita ja ihmetteli, mistä me tullaan siihen aikaan. Kerroin, ja hän kyseli, että tuotiinko mahdollisesti hänellekin ruokaa tullessamme. Totesin, että eipä tuotu, herra voi mun puolestaan hoitaa pöperönsä aivan itse. Hän siinä ihmettelämään, että mikä mua nyppii. Mä vain totesin, että mua nyppii se, että en viihdy omassa kodissani, kun joku musta riippumaton taho on saattanut sen sietämättömään siivoon...:mad: Viesti meni perille. Sunnutaina keittiö oli siivottu mun puutarhapuuhieni aikana ja kupassakin oli käyty.

Eilen aamulla vaaka näytti +4,5kg ja tänään +5,5 kg. Vaikuttasi olevan suora riippuvuus edellisenä iltana syötyjen sipsien määrään. :happy:p

Huomenna 2. neuvolakäynti. Rakenneultraan aikaa vielä kuukauden verra...Blaah.

Pitäis aina se aamupaino kattoo mut ihan just äsken näytti +3.5kg. Apuva. Painoa on ennestään ja nyt pitäis tässä sitten pysytellä neuvolatädin mukaan. Joten, tämänpäiväinen tapas-lounas jääköön viimeiseksi hetkeen :D

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

Poks! Vko 20 aluillaan :)

Paino lähdössä 71kg, nyt sitten sen 77kg... että +6kg :eek: en oikeen tajuu mistä se ees tulee :grin Lähinnä että aikalailla niinkö ennenkin tässä ollut ja elänyt. Tokihan syö useammin ja toisaalta mun kroppa kyl on sellane kilojemmari etten nyt ihmettelekkään tätä nousua.
Lähinnä saan olla tarkkana, jos tietyissä mitoissa tahdon pysyä. Aktiivinen työ ja normaali syöminen saa pysymään 70kg hujakoilla painon. Normaalipainoinen olen ollut jo pari vuotta, kun vuonna 2012 laihutin sen 10kg pois eli 80kg on ollut tuttu paino mutta ilman vauvaa :confused:

Jos nyt kuiteskaa ei alkais stressaa vaan nauttis :wink Vähällä toivois pääsevänsä kuitenkin :)

Mulla myös n. 2kg tullut. Vaikee tietää mikä olisi sellainen järkevä painonnousutahti kun ei ole ennen (näin pitkällä) raskaana ollut. Ajattelin että:"Eihän tuota vielä paljoa ole tullut", mutta Oceansoulin viestistä luin rivien välistä että vähempikin riittäis näille viikoille. On toki henkilökohtaista, mutta kummiskii. :)
Lähtöpaino normaalipainossa, maha mielestäni Iso näille viikoille (tänään 18+0). Ihan yllätyin kun se pullahti jo esiin, kun en edes niitä liikkeitä vielä tunne. Vaikuttaako se edessä oleva istukka myös tähän että maha näkyy jo varhain?

Mä kävin neuvolalääkäris 17+4 ja sain kuulla, et turhan paljon on paino noussut, kun oli se 2kg tullut... Sen jlk ei oo sitte enempää tullutkaan, kun vahtaan tarkemmin syömisiäni.

Takaisin