Kesäkuun pulinat

Kohta on kesäkuun puolenvälin ja meillä koti alkaa muistuttaa pahvilaatikkojen hyökkäystä :grin

Muuttoa valmistellaan ajoissa, jes! Hyvä fiilis kun on tässä vaiheessa jo paljon laitettu laatikoihin. Kiitos ahkeran miehen joka eilen vielä pakkas meidän "romyhyllyn" eli hylly joka kerää kaiken... pölyt, paperit, meikit, laput/liput!!! :mad:Nyt sekään ei ahdista enää :)

Möykyllä on ollu vilkas aamu, mahakaan ei pysy piilossa enää missään :oops: Heräsin herätyskelloo ja sit alko tulee potkuu/nyrkkii myös mahasta :p Vissii soi kello sielläkin :grin Lievästi havaittavissa entistä enemmän kipuja vatsassa... onneks menevät ohitse mutta siellä raivataan paikkoja vissiin jälleen :rolleyes:

WAU! VKO19 Käynnistyi eilen! AIKA, se menee kauheen nopeaaa...... o_O:)
 
Tänään rv 20+0, poks poks poks!! :dance018Puolivälin rajapyykki ylitetty! Kysyn vaan että mihin nää viikot on kadonneet?? Odotan ihan kärsimättömänä torstain rakenneultraa, toivottavasti olisi kaikki hyvin ja selviäisi myös sukupuoli. Oon jo kyllä ostellut jonkin verran tyttöjen vaatteita, joten toivotaan että omat tuntemukset pitäisi paikkansa eikä ole tullut ihan hukkaostoksia... Kovasti odottelen myös ensi tiistain pääkaupunkiseudun äippöjen tapaamista! :)
 
Mie oon innoissani touhunnu pihalla, kun on ollu niin hyvät ilmat (vaikkakin välillä kuumat). Tännään sit iski takapakkia ja tuli ihan heikko olo. Nukahin sohvalle joksin aikkaa. Miulla on ilmeisesti poskiontelotulehus ja se vie voimat. Sarvikuonolla jo huuhtelin, jottei tarttee kuuria hakkee. Sillä ylleensä saan vältettyy. Mut tää päivä on varmaan aikalailla lepopäivä.
 
15+0. :)

Pyrähdin tänään aamusta Ruotsin puolelle työmatkailun merkeissä. Västeråsissa on ollut kaunis ilma (vaikka enimmäkseen sisätiloissa oltukin). Kivaa kun kaikki tavarat ml. jättikokoinen läppärini mahtui reppuun. Lento meni hyvin, eikä pahoinvoinnista ollut tietoakaan. Muutenkin on mennyt mukavasti, mutta kyllä tämä aina vähän rasittaa... Huomenissa illalla kotiin. Hassua, nyt jo on ikävä lapsia, vaikka vasta tänä aamuna kävin niitä varovaisesti suukottelemassa ja nuuhkimassa kun vielä nukkuivat kun lähdin lentokentälle. Voi niitä pikku söpöläisiä - ovat aina niin suloisia enkeleitä nukkueessaan. :wink
 
Ocean mulla oli alussa tosi paha salmonellatartunta eli oikeen kunnon mahatauti.. en vielä tiennyt että mukelo tulossa, sairaalassa eristyksissä antibiootit iv:nä js röntgeneitä.. oli suoraan sanottuna melko perseestä. Mutta kuulemma no problems että abt turvallisia eikä röntgeniäkään tarvitse kuumottaa pienten annosten takia. Vmäinen olo vaan tuli! Uneton viikko ja todella vetopois ku pylly lauloi sen viikon. Mutta ei vaikutusta kuulemma, nyt kun bakteeriakaan ei enään mussa ole

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Ompahan ollu päivä. Touhusin päivällä puutarhajuttuja pihalla ja lapset oli kanssa siellä leikkimässä. Yhtäkkiä tyttö tippu köysitikkaista ja hirveen itkun kanssa valitti rannetta. Eikun päivystykseen ja murtunuhan se oli. Nyt on kipsi kädessä vähinttään neljä viikkoo. Tosi kakkamainen tuuri, kun ollaan perjantaina lähössä Katinkulttaan ja tietysti oli tarkotus kylpylässäkin käyvä. No suunnitelmat nyt sit muuttu. Onneks siellä on paljon muutakin tekemistä ja itelle jo se on extraa että päässee kottoota pois hetkeks. Tytön puolesta vaan harmittaa tosi paljon, kun oli ihan hirveesti oottanu kylpyllää. Eipähän näille mittään maha. Hirveen vähällä ollaan kyllä tähän mennessä päästy.
 
Helou, aika matelee! nyt 19+1 :) Rakenneultraan vielä kaks viikkoo.. :) Loma alkaa ens viikolla! Joitakin muljahduksia tuntuu ja maha menee hassunmalliseksi kun nauraa :grin Eipä kummempia täällä, Jaffa maistuu edelleen törkeen hyvältä ja alkosta löyty yks huippu hyvä holiton olut! :)
 
Jokos täällä juhannussuunnitelmia puitiin? Meillä menee tänä vuonna tosi rauhallisissa merkeissä, kun mun lisäksi mieskään ei voi kummemmin juhlistaa kun on töitä siinä. Todennäköisesti juhannuskokolle päästään maalle kuitenkin mikä on ihan kiva. :)
Lumikki sanoikin tehneensä holittoman olutlöydön, oletteko te muut kokeilleet alkoholittomia juomia? Siis tarkoitan näitä oluita, "viinejä" yms. Mä en olutta juo muutenkaan, mutta alkuraskaudessa join joissain kekkereissä Kopparsbergin Luomu Omenasiideriä, joka menetteli paremman puutteessa. Varmaan ihan ok makeiden siidereiden ystäville, itse tykkään kuivista niin aika imeläksi kävi muutaman putelin jälkeen (en juo yleensä edes limuja). Laimensin sitä vichyllä niin ihan ok kesäjuomaa siitä sai. Lisäksi olen maistanut Alkon Bellaella "skumppaa", sitä rosanväristä niistä. Sekin oli ihan ok, sellaista "alkumalja" kamaa. Ehkä ostan juhannukseksi pullollisen sitä. Onko muilla hyviä suosituksia? Onko nuo kaikki alkoholittomat melko makeita? "Punaviinit" aion jättää suosiolla testaamatta, otan sitten jouluna lasillisen ehtaa tavaraa kera juustojen, mutta oisko joku "skumppa"/"rose"/"valkkari" jossa ois vähän raikkaampi maku?

Ja loppuun vielä, ihmeen helpolla on mennyt tämä elo ilman viinaksiakin, ei tullut paljoa otettua enää muutenkaan ennen raskautta. Mutta joissakin yhteyksissä sitä kaipaisi sitä yhtä lasillista edes, kuten hyvän ruuan seuraksi jne.
 
Itse juon vain kuivia siidereitä ja tätä suositeltiin toisessa odotusryhmässä :) Kokeilin ja osui ja uppos :) Yhtä pulloa enempää en kerralla uskalla juoda, kun ei ole nollaprossasta, mut tokko parikaan vaaraksi olisi. Saa ihan prismoista ja alkostakin :) ImageUploadedByVau Foorumi1402479402.076085.jpg


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä olen maistanut paria alkoholitonta siideriä, mutta aika ällöimeliä ovat olleet! Miksei voi olla kuivaa alkoholitonta siideriä, en ainakaan ole löytänyt! Ilmeisesti se alkoholi yritetään sitten korvata sokerihumalalla... Helposti on kyllä ilman alkoholia mennyt tämä raskausaika, en muutenkaan viinaksilla juuri läträä, mutta välillä kaipaan kovasti punaviiniä! Silloin tällöin miekkosen kanssa juotiin viikonloppuna punaviinipullo puoliksi, hyvän ruoan tai pikkunaposteltavan kera. :) Pienen kielenkastajaisen olen punkkua maistanut raskausaikana, mutta se ei maistunut hyvälle, punkussa oli kai jotain vikaa. :p

Juhannukseksi pakenemme pk-seudulta Lappiin ja jotkut pirttikemut ilmeisesti on tiedossa!
 
Aiemmissa raskauksissa olen alkoholitonta punkkua maistanut, enkä voi kyllä suositella kenellekkään punaviinin ystävälle. Ei se mehuksikaan kummoista ollut.

Jotain ihan kelvollista skumppaa olen alkosta ostanut, mutta en valitettavasti nyt muista sen nimeä. Ei ollut kuitenkaan rosen väristä. Katsellaan, josko sattuisin muistamaan jos kohdalle osuu.

Mä olen oluen ystävä ja joskus tykkään juoda myös kuivaa siideriä. Mun mielestäni se Kopparsbergin Luomuomenasiideri maistui yllättävän hyvältä, mutta olenkin juonut vain yhden kuumana päivänä, joten voi olla, että toinen tölkki olis jo alkanut äklöttää.

Oluista löysin yhden hyvän saksalaisen (alla), vaikka kyllä mulle menee ihan perus Nikolaikin.

Kromb_na.jpg
 
Mie olen maistellut sitä rekorgerligin mansikka-limeä alkoholittomana ja oon kyllä tykännyt. Ikinä en ole ollu mikään alkoholin ahkera käyttäjä mutta välillä on kiva käydä ulkona istuksimassa. Nyt on sitten ensimmäinen vapaa synttäripäivä tulossa (aina ennen ollut vääntämässä pukuja kesäteattereissa) mutta nyt kun olisi aikaa istuksia terassilla muutamalla niin eipä sitten voikkaan muista syistä. :P Mutta eipä mitään, otetaan sitten takasin myöhemmin.

Muita kuulumisia on työpaikan metsästys ja tällä hetkellä näyttää että oisin saamassa osa-aikaista työtä mutta tarviin siihen käydä yhen päivän kurssin, mutta voi että kun on ollu yhtä puhelinrumbaa koittaa löytää kyseinen kurssi mahd. pian. Pelkästään tämän päivä aikana on puhelin laulanut ihan solkenaan ja joka kerran on ollut joko "pääset tälle kurssille" tai "Ei sitä kurssia tulekkaan". Nyt viimeisimmän puhelun jälkeen näyttää että pääsen kuin pääsenkin kurssille jo ensi maanantaina. (jee!) Joten nyt ollaan sitten sormet ja varpaat ristissä että pääsen sinne ja sitten saakin jännätä että saanko sen työn kaiken tämän jälkeen. :p
 
Ja siis tosiaan pari noita pikkupulloja, en tiedä saako noita isommissa pulloissa :P

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
Meilläkin isäntä on juhannuksen tienaamassa jotenka näillä näkymin lähden lasten kans mummun ja papan luo. Luvassa siis hyvää ruokaa ja seuraa sekä mahdollisuus ottaa tirsat aina kun siltä tuntuu :)
Riittää mulle.
Mä oon kans tuon rekorderligin mansikka-limen ystävä, en tosin saata juoda ku yhden pakastekylmän. Alkon tuotteita en ole testaillut, mulle on lähes sama mitä se on kunhan on JÄÄkylmää. vesi, vissy, limsa, mehu, maito ei väliä :p
 
Täällä kans luomuomenasiideriä Kopparsbergiltä koitettu ja oli yllättävän hyvää :) Jos sitä Juhannuksena sitten seuraavan kerran nauttisi "yleellisyyksistä" :p

Punkkua täälläkin on ollu ikävä! Ja mietin holitonta nyt mutta kuullut vain huonoa niistä.. :oops:

Popille tervetuloa Suomeen! Toivottavasti helteet Jussina meitä hellii :grin
 
Joo se alkoholiton punaviini on ihan karmeaa kuraa, en suosittele! :puke_l
 
Juu en kans liputa alkoholittoman punkun puolesta. SIiderit on karmeita litkuja muutenkin, oluen ystävänä oon löytäny jonku pari alkoholitonta olutta mitkä on "suht ok" - mut en silti ymmärrä miksen vois vaan juoda pommacia ja dr pepperiä omina juhlajuominani noiden litkujen sijasta :D
 
Takaisin
Top