Kesäkuun pulinat

Paratiisitar

Näppärä viestien naputtelija
Marraskuunmammat 2014
Tässä sitten kesäkuun ketjua :) Täällä on taas aamusta liikkistelty. Totesin isännälle, et se olis aikalailla 2 viikkoa rakenneultraan ja selviää kumpi meidän nökkönen on. Isäntä ihan innoissaan pöydän toisella puolella, että häntä jo jännittää vähän ja et ei malttais odottaa yhtään enää. Märinäksihän se sitten taas meni.. oon niin onnellinen tästä pienokaisesta (ja tosta ukosta), että poksahdan! :love7:Heartred:smiley-ashamed005 Vaikka muuten ei oo muut asiat menny ihan nappiin viime aikoina, niin tästä on kyllä saanut aivan valtavasti voimaa :rolleyes: Tänää rv 18+1. Se olis alle 2 viikkoa ja puolivälissä mennään!
 
Mulla on 5 vk rakenneultraan. rv 21 eli 9.7 on se! Noo ennenkuin huomaa on heinäkuu :Heartpink aikaa menee nopeasti!
 
Mulla ru 4.7. Lomakin vasta heinäkuussa. Toisin kuin Eetulasta, minusta tuntuu että ikuisuus vielä siihen ultraan. o_O
Mulla ei oo yhtään raskauteen liittyvää käyntiä missään koko kesäkuussa. Alkais ees liikkeet tuntumaan niin ois yksi välietappi kärsimättömälle...:grin
Tänään rv 15+6, mieliala tylsistynyt (ei siis raskauteen, muuten vaan tylsä päivä) ja näemmä hieman kärsimätön. :whacky059
 
Oisko täällä muuten kysyntää sellaselle ketjulle, jossa vois myydä tai vaihtaa vauvatavaraa näin foorumilaisten kesken? Esim. jos joku ehdottomasti haluaa äitiyspakkauksesta jonkun tietyn tuotteen, vaikka ei ota koko pakkausta ja joku toinen olisi sen innokas vaihtamaan, antamaan tai myymään? Tai jos jollakulla on esim. paljon pojan vaatetta kaapissa, josta haluis päästä eroon, kun tyttö tulossa, niin tätä kauttakin vois olla helppo myydä.. vai meneekö liian vaikeaksi? :)
 
Meillä on rakenneultra 8.7 ja ei jaksais odottaa ollenkaan. Tahtoo tietää jo! Tuleva mummo on kanssa jo innosta kihisemässä ja varmaan heti kun saa tietää kumpi tulee niin syöksyy kauppaan ostamaan kaikki tyttöjen tai poikien vaatteet mitkä saa kun on kuulemma niin mukavaa kun vihdoinkin saa ostella pikkuselle jotain. :)
 
Tää on kyllä niin tätä, ensin jännätään järki jäässä että onnistuuko hoidot, sitten panikoidaan kiinittyikö alkio/alkaako menkat. Sitten lietsotaan lisäpaniikkia ja kuljetaan ekat 12 viikkoa jalat ristissä, pysyykö kaveri mukana. Sitten onkin korkea aika rueta hermoilemaan miksei liikkeet tunnu jo. Sitten ne tuntuukin yhtäkkiä, voi ihanaa päivittäin. MUTTA, mikäs nyt yhtäkkiä on kun tänään ei ole niin kovasti tuntunutkaan...
Äitiys :Heartbigred
Ja kahden lapsen jälkeen voin kertoa että tää hermoilu ja ressailu ei helpota sittenkään kun ipanapipana näkee päivänvalon...
 
Ei mullakaan ole joka päivä tuntuneet liikkeet yhtä paljon... Esim. tänään paljon vähemmän kuin eilen. Kai se riippuu vähän siitä missä kohtaan vaavi sattuu millonkin majailemaan. Mulla esim. tuntuu liikkeitä paljon aika alavatsalla missä tyyppi varmaan tykkää enimmäkseen hengailla. Tänään on varmaan ollut hieman ylempänä kun ei ole muuten tuntunut paitsi aamulla. Oon lukenut että näillä viikoilla sikiöllä on paljon tilaa liikkua kohdussa, joten uskoisin että se on syy miksi liikkeet ei tunnu yhtä paljon joka päivä.
 
Täällä kanssa vissiin pakahdutaan onnesta :notworthy

Heheh! Viikot menee ja Möykky kasvaa laughing7 Jotenkin tuo sukupuoli asiakin alkanu vaivaa mieltä... Miksi? Että eikö sille voi sitä persoonaa muuten kuvitella, jos ei tiiä kumpi hää on :scratch

4vkoa ultraan täällä! ja se on meillä sit 20+5 eli vkolla 21!??!! :) Mmm... Ollaan oltu viikonloppu reissussa ja on päässy rentoutuu mukavasti. Siksi vissiin tällänen "hölmö" olo :grin

Möykky pakoili doppleria parhaansa mukaan, kunnes hermosto ja lykkäs kait koko rintakehän kiinni siihen :smiley-angelic006 Meinaa sen verran jytinällä alko kuuluu syke, että ihan miehen kanssa hetkeks meni sanattomaks ja karseeks räkättämiseks :smiley-bounce022

Mutta huhhei!!! Tässä mennää ja on kesäkuuuuuu.... Muuttoa, ultraa ja heinäkuuta kohden mennään :rolleyes:
 
Mullakin rakenneultra 9.7., ei jaksaisi odottaa sinne asti. Seuraava neuvolakin olisi vasta juhannuksen jälkeen (toinen kerta).
 
Mulla on rakenneultra myös 21. viikolla, tarkemmin rv 20+3. Se on 12.6. eli ihan kohta!!! Eipä malttais millään odottaa...:cool05
 
Meillä ru on 19.6! Saa justii ennen juhannusta tietää kumpainen täällä masussa asustaakaan :Heartred Jotenkin ollaan ihan varmoja et tyty siellä on, mut ei voi vielä innostua liikaa :) Isoveikkakin juttelee vaaville melkein joka pv ja odottaa hänkin kovasti että saa tietää saako siskon vai veikan. :Heartred Ja pääseepähä sitten ostaa minille vaatetta, uniriepua, lelua sun muuta kun saa tietää....menispä tää pari viikko ny nopeeeeeeee!!! :D
 
Alien löyty tänä aamuna muutama sentti navan alapuolella . Kohtahan sitä saa metsästää vaikka kuinka :wink Tänään aion hakea kaikki vauvavaatteet häkkivarastosta ja pistää laatikoihin kun eilen haettiin hoitotaso minne mahtuu =) ( Mulla omat kaapit niin täynnä vaattehii ja muuta ettei mitää tsäänssii et mahtus :D). Mulla rakenneultra 11.7 ja sillon on viikkoja 20+4 jos oikein muistan. Sellasta kesäkuun alkuun. :)
 
Poksutiheijaa! 14+0. :)

Ihana viikonloppu. Esikoisen ensimmäiset koulun päättäjäiset poikivat hyvän todistuksen, stipendin ja iloisen mielen. Tänään pikku kesäkeiju pääsi mummun kyydityksellä sirkuskoulun arkiviikon mittaiselle kesäleirille (päiväleiri) ja illalla on luokkakaverin synttärit. Ei tule aika pitkäksi kesälomalaisella ainakaan heti ekalla lomaviikolla. Äiti porskuttaa töissä näillä näkymin vielä heinäkuun tokalle viikolle asti, mutta onneksi isovanhemmat ovat luvanneet vähän järkätä koululaiselle päivisin ohjelmaa tällä välin. :cool:

Kuopus on ilahduttanut meitä viimeaikoina hauskoilla kysymyksillään kuten "Äiti, osaako helikopterit rakentaa leikkimökkejä?" ja "Tuleeko se vauva pimpistä ulos?". Hän on myös päiväkodissa levittänyt ilosanomaa tarhantätien keskuudessa. :grin Onnitteluja on ropissut.

Rakenneultra on 15.7. rv 20+1. Tuntuu ikuistuudelta... No, keskityn nyt kuitenkin ensin odottamaan toista neuvolakäyntiä, joka on parin viikon päästä. Odotan innolla, että pääsee kuuntelemaan pikkuisen sydänääniä! :Heartpink:Heartblue
 
Tunteeko kaikki muut liikkeet ? Mä en niitä tunne tai sitten en tiedosta niitä.... Läski mikä läski! (no ne sykkeet kuuluu että hengissä hän ainakin on)

No ni onks nää sitten näitä... kun joku kutittaa ala mahaa niin pirusti?!
 
Muokattu viimeksi:
Eetula en mä ainakaan tunne liikkeitä mitenkään säännöllkisesti, enkä oo vieläkään sata varma, että ns. mahan sisällä tuntuva vatsan helähtely ja kutina on nökkönen, mutta.. sen pari kertaa oon osannut sanoa, missä toinen on, kun niin reunassa, mutta nyt on ilmeisesti kohtu noussut niin, ettei enää tunne sitäkään. Toivotaan, että pian saisi varmuutta, onko ne niitä liikkeitä :)

Täällä on ru 16.06. Enää 2 viikkoa!! Tajusin tänää, kun mielenkiinnosta vähän tutustuin tohon Kela-viidakkoon, että äitiyslomahan alkaa "pakollisena" 30 arkipäivää ennen LA (lauantait lasketaan myös arkipäiviksi) ja että se ajottuu mulla JO 27.9! Sehän on siis jo ihan kohta :eek: :grin Hullua, mutta se sai vihdoin jotenkin tajuamaan, että miten pitkällä tässä jo ollaan. :rolleyes:

Ystävä, joka on mua 7 vkoa edellä omassa raskaudessaan sai viime viikolla oman äitiyspakkauksensa.. sekin täällä saadaan siis n. heinäkuun lopulla (mikäli ne ei Kelassa lomaillen hidasta sen saapumista :wink). Ihanaa! :smiley-angelic003
 
En tunne liikkeitä. Mulla istukka etuseinämässä mikä varmaan vielä vaimentaa. Muutaman kerran oon luullu tuntevani mut mistä sitä tietää ku ensikertalainen olen =)
 
Ei tunnu täälläkään, ainakaan mitään mitä varmasti voisin liikkeiksi vannoa. Tänään rv 16+0 ja mullakin istukka etuseinämässä vaimentamassa. :) En ota stressiä, neuvolassakin sanoivat että rv 20 tienoilla alkais tuntemaan vasta... Siis että toki voi tuntea aiemminkin, mutta ihan normaalia jos vasta tuolloin tuntee (ja tunnistaa) liikkeet ensiodottaja.
 
Hiiii, melkein päänsärytön päivä eli vain yksi paracetamoli tänään mennyt. Töissäkin oli huomattavasti mukavampaa nököttää koneella tekemässä kirjallisia rästejä ja sopia viime viikon peruuntuneille tapaamisille uudet ajat. Mun työkalenteri niin hajoaa liitoksistaan ennen lomaa...
Ja mikä parasta, enää kaksi työpäivää tällä viikolla jäljellä ja miniloma Berliiniin on edessä.Torstaina on vihdoin eka neuvolalääkäri :Heartpink...siihen perään sitten papakoe...hitto olin unohtanut koko seurantatutkimuksen :angry1

Rakenneultra kolkuttelee juhannussaunojen jälkeen heti maanantaina...josko "tyyppi" haluaisi silloin paljastaa jotain itsestään eli "tullooko irma vai unto" :rolleyes:
 
Liikkeet tuntunu viime viikosta vasta kunnolla, mullakin istukka edessä. Rakenneultraan vielä 3vko:a, huoh...:rolleyes: silloin viikkoja 20+0. Joka tapauksessa, pääsin tänään taas ihastelemaan kaverin reilu 3vko:a vanhaa poikaa.:Heartblue
 
Takaisin
Top