rv 16+0! Wohoo!
Täälläkin vissiin ollut jotain hormoonien piikkiin laitettavaa (ehkä?) toimintaa käytöksessä. Olen miehen sotkuista valittanut aiemminkin, mut nyt jotenkin hermot meni, kun toistuvista pyynnöistä huolimatta sotkun määrä kasvaa päivä päivältä ja olen vakaasti päättänyt, että mähän en sen sotkuihin koske. Rakennustyömaa on vaivihkaa levinnyt olkkarista keittiön puolelle, kun työtasot ovat niin täynnä romua, ettei siellä mahdu enää työskentelemään. Samoin tiskien ym. määrä vain kumuloituu. Argh!

En tosissaan ala siivoamaan toisten jälkiä oman työpäiväni päätteksi! (En kyllä muutenkaan)
Noh, lauantaina sain hommasta tarpeekseni. Mies oli buukannut itselleen töitä koko päiväksi, ja viihdyttiin kyllä muksujen kanssa aika hyvin ulkona, mutta lähdettiin sitten lopulta iltapalalle mäkkäriin (jes, terveellistä

) kun en viitsinyt keittiön kaaokseen astua, enkä käydä kaupassa, kun joku nimeltämainitsematon henkilö, oli syönyt jääkaapin tyhjäksi asiakkaidensa kanssa. Tultiin kotiin ja siinä se mies hyvästeli asiakkaita ja ihmetteli, mistä me tullaan siihen aikaan. Kerroin, ja hän kyseli, että tuotiinko mahdollisesti hänellekin ruokaa tullessamme. Totesin, että eipä tuotu, herra voi mun puolestaan hoitaa pöperönsä aivan itse. Hän siinä ihmettelämään, että mikä mua nyppii. Mä vain totesin, että mua nyppii se, että en viihdy omassa kodissani, kun joku musta riippumaton taho on saattanut sen sietämättömään siivoon...

Viesti meni perille. Sunnutaina keittiö oli siivottu mun puutarhapuuhieni aikana ja kupassakin oli käyty.
Eilen aamulla vaaka näytti +4,5kg ja tänään +5,5 kg. Vaikuttasi olevan suora riippuvuus edellisenä iltana syötyjen sipsien määrään.

p
Huomenna 2. neuvolakäynti. Rakenneultraan aikaa vielä kuukauden verra...Blaah.