Meki hankittiin aikamoinen kakkosauto, kun vauva ilmoitti tulostaan. Ei kauheesti ollu paukkuja laittaa euroja mihinkään uuteen autoon. No, lähinnä se onkin miehen käytössä ja se rahtaa sillä kaikkia remonttijuttujaan. Mä saan ajella "paremmalla" autolla 
Meillä on pihasauna, harmi vaan et se on niin iankaikkisen vanha ja vaivalloinen lämmittää, ettei olla pahemmin käytetty. Lämpeemisessä menee ihan koko päivä. Haaveissa on joskus saada se käyttökelpoisemmaksi, mä niin kaipaisin saunaa!
Meillä on pihasauna, harmi vaan et se on niin iankaikkisen vanha ja vaivalloinen lämmittää, ettei olla pahemmin käytetty. Lämpeemisessä menee ihan koko päivä. Haaveissa on joskus saada se käyttökelpoisemmaksi, mä niin kaipaisin saunaa!

sit taas mun oma äiti tuli vasta viikon päästä käymään (asui sillo toisella paikkakunnalla) kun se olis ollut ehkä ainut kenet olisin sinne halunnut ja tarvinnut. Tällä kertaa aion kyllä laittaa vierailurajoituksia kaikille paitsi mun äidille, hänestä saa apua vauvan ja esikoisen hoitoon. Kotiintulo saattaa olla nimityäin nyt paljon rankempaa kun siellä yks alle kaksvuotias on ihan ihmeissään mitä tapahtuu ja varmasti osoittaa mieltään.