Kesäkuun kuulumiset

Vesta

Puuhakas puhuja
Lokakuunmammat 2015
Kuukausiturinoita taas! Hitsi vie, nyt on jo kesäkuu :) Keilläs muilla on tässä kuussa vihdoin rakenneultra? Täällä TJ 10 :nailbiting:
 
Viikon päästä maanantaina rakenneultra. Ei vielä kovasti jännitä.
 
Mulla jo ylihuomenna ru! Jännittää kovasti... Onneksi sydän ainakin jumpsuttaa, ja liikkeitä on tuntunut nyt päivittäin siitä kun tunnistin ekat pikkupotkut :)
 
No mulla on 11.päivä. Mä vaan otin varaslähdön viime torstaina, kun kävin yksityisellä erikoislääkärillä ultrattavana.
 
Meillä on 10.6. rakenneultra !! Jännittää ! Aiemmin oon ollu sitä mieltä ettei edes kysyttäs kumpi on tulossa, mutta nyt parin viime viikon aikana oon alkanu miettimään tosissaan että oisha se kiva tietää kumpi tulee :)
 
Huomenta. Mulla alkoi just loma. Tai oikeestaan virallisesti oon työtön, mutta pätkätöiden välissä on nyt näillä näkymin reipas kolmen viikon väli nii olo on kuin kesälomalla. :)

RU vasta loppukuusta, TJ 24, sillon jo viikkoja 23. Ei vielä kauheasti jännitä, mutta vauva hankinnat aloitan vasta sen jälkeen.
 
Löysitkö jnk jo mekon? Etkös sitä etsiskellyt vielä jossain vaiheessa vai meneekö mulla viestit päässä sekaisin...?
 
Jaahas, rakenneultra siirtyi päivällä, kun halusivat ympätä siihen lääkäriajan sokereiden takia eli se on nyt sitten ensi viikon torstaina. Noh, eipä tuo nyt paljoa asiaa muuta, onhan sitä muutenkin jo odotettu.
 
Ihanaa että on jo kesäkuu! Ultraan kaksi viikkoa! Ja töitä neljä viikkoa. Sitten loppuu määräaikasen sopimus ja siinä ne sitten taitaa ollakin mun duunit. Vähän hirvittää taloudellisesti,mutta muutoin kyllä kelpaa jo loma.
 
Viikon päästä maanantaina olis ultra! :) Toivottavasti tähän aikaa on saatu vain hyviä uutisia ja ollaan ostelemassa vihdoin ja viimein jotain! Ja sit täytys alottaa tavaroiden läpi käyminen.. Saan siis siskolta ja serkultani lähes kaiken mahdollisen, kummatkin ovat säästäneet kaikki vanhat heidän lapsieen tavarat. Toisella poikia ja toisella tyttöjä joten vaatteitaki löytys kummalle tahansa! :)
 
Jnk, tuo mekko on ihan jumalaisen kaunis! Kyllä tulee upea morsian astelemaan alttarille.
 
  • Tykkään
Reaktiot: jnk
Takaisin
Top