Kesäkuun kuhinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pidetään peukkuja sinulle Ivy93! Toki saat täällä olla niin kauan kuin haluat, mutta jos on helpompi pysytellä sivussa, niin ymmärrän kyllä. Ilmoittele kun tilanne selkiää.

Ivy, tsemppiä epätietoisuuden kanssa! Toivottavasti lähettäisivät sut jo heti huomenna ultrattavaksi niin asiat selkenis!

Tinja, oot varmasti oikeessa tosta palautumisesta, ainakin ihon pintakerrosten osalta :) Ja onhan se rasvailu tosiaan semmonen ihana ja ehkä terapeuttinenkin hetki ihan vain itselle ja vauvalle. Tunteehan se lapsi sen hieronnan/paijailun sinne vatsaankin ^_^

Mulla tuli esikoisesta raskausarpia vasta rv39 (poika syntyi rv39+4). Rasvailin masua, mutta rasvailen muutenkin atopian takia :)

Mä varmaan otan mahan rasvailun sitten aikanaan tavaksi vaikka sitten huvikseen, eli ehkäisi se sitten arpia tai ei. :joyful: Kun nahka menee kireeksi niin tuntuu hyvältä ajatus että se olisi ainakin kosteutettu..

Mulla on reisissä venymisarpia, oon ihan varma että mahaankin tulee kun se kasvaa.

Viesti lähti ennen kun ehdin kirjottaa loppuun :D piti sanoo vielä siis että kosteusvoide käytössä, kerran päivässä rasvailen atooppisen ihon takia muutenkin koko kehoo. Ei oo reisiin ainakaan auttanu, arpia tullu kuitenkin

Mulla tuli esikoisen raskausaikana arpia ahkerasta rasvailusta huolimatta. Nyt synnytyksestä 9 kuukautta ja ihan hyvin ne on vaalentunu :)

Mä sain niin hirveen flunssan nyt viikonlopun aikana et vaikee ees ajatella mitään ku päässä vaan humisee:sad001
Edellisessä raskaudessa olin tosi monesti kipeenä varsinki alkuraskaudessa. Vaikuttaakohan raskaus jotenki siihen et sairastuu helpommin?

Amppeli, muistaakseni jostain luin että keho laskee "suojauksiaan" jottei se hylkisi alkiota, jolloin myös pöpöt voivat päästä helpommin valloilleen.

tsemppiä Ivy93,toivottavasti vain harmitonta ja kaikki hyvin!

en muista että olis noista aikasemmissa odostuksissa ollut, varsinkaan näin aikasessa vaiheessa (painetta vatsassa /kuin pientä supistusta) petipuuhastelujen jälkeen...no täytyy seurata..

mulla on ollu aina alkuraskaudesssa pieni flunssa, tukkonen olo ja aivastuttaa. ja tämä on kuulema yleistä onko se tuo heikko vastustuskyky vai mikä..

mä teen vielä huomenna testin.tekeekö joku muukin vielä? :grin

Mulla on yks testi jemmassa, teen sen ehkä to tai pe... Lupasin sen itselleni, siitä on sit viikko enää ar ultraan, ni jotenkin rauhoittelen mieltäni (toivottavasti ) sillä testillä niin, että jaksan odottaa sinne ultraan. Mulla on niitä km kokemuksia taustalla, niin oon vähän hermona.
(Ihmeen vähän kuitenkin tällä kertaa, arvatkaa tilanne parin km jälkeen, kun vihdoin raskaus jatkui normaalisti näiden kituviikkojen yli...)

Mä ihmettelen että oon ollu testaamatta nyt sen viimesen verikokeen jälkeen :D ens viikolla varhaisultra, ootan enemmän sitä :) jännittää kyllä paljon, toivottavasti siellä on pienellä kaikki hyvin <3

Tukkosuus on ihan raskausoirekin. Oliko se jotakin, että joku hormoni mikälie, joka aiheuttaa limakalvojen paksuuntumista kohdussa, vaikuttaa sit koko muuhunkin kroppaan ja voi ilmetä tukkosuutena/nuhana. Ja vissiin siihen liittyen voi olla aivasteluakin. Eli ei välttämättä oo tautia :)

Oon ollut viikonlopun täysin zombina.. Väsyttää ihan karseesti, eikä mitään saa aikaan.. Oon huomannut myös nenän olevan tukkoisempi. Perjantaina olis eka neuvola, tekis mieli peruuttaa aika ja käydä ensin varhaisultrassa varmistamassa raskaus. Todella epävarma olo, vaikka raskausoireita on selvästi, eikä mitään vuotojakaan ole. En taida vaan uskoa tähän vieläkään kunnolla :'D

Tekeeks muut semmosta, että käy tuijottelee välillä niitä testejä? :D Mulla on välillä niin semmonen epäuskonen olo, että käyn kattoo viimeisintä testiä :D (Tai kuvaa testistä, niin voi katella vaikka ulkonakin... :hilarious:)

Tekeeks muut semmosta, että käy tuijottelee välillä niitä testejä? :D Mulla on välillä niin semmonen epäuskonen olo, että käyn kattoo viimeisintä testiä :D (Tai kuvaa testistä, niin voi katella vaikka ulkonakin... :hilarious:)

Tulin tuolta tammikuisten puolelta kurkkimaan ja pakko tähän vastata eli mun tulee melkein päivittäin kurkittua testejä :D sitä ei vaan usko todeksi vaikka totta se on :)

Joo mun pitää monta kertaa päivässä kattoo ainaki kuvaa testistä :hilarious: ja varsinki aamulla ku tulee semmonen epävarma olo et onko se totta et oon raskaana vai näinkö jotain unta :joyful:

Ja kyllä tää mun flunssa ihan kunnon tauti on. Yöllä nousi kuumekin ja on kyllä niin hirvee olo :hungover: mut muistan että edellisessä raskaudessa oli jotain pientä tukkosuutta alussa muutenki ja sit myös monta kunnon flunssaa. Jännää koska normaalisti sairastan tosi vähän

Takaisin