Kesäkuun kuhinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toivotaan että pian pääsis juttelee salaseen ryhmään :)

Mulla taas ei oo pinna erityisen kireällä, enkä oo mitenkään normaalia herkempikään. Oon jopa ihmeen pirteä ja hyväntuulinen. Hmm.. No sinänsä kyllä oikein mukava juttu! Kunhan kaikki vaan olis hyvin! Miten tässä jaksaa odottaa varhaisultraa!

Mä voisin uskaltaa seuraanne...vielä vähän yllättynyt mutta kaksi viivaa tupsahti testiin joten kait se sitten uskottava on. pari päivää olis ollut vielä menkkoihin mutta jotenkin tuntu siltä että pakko tehdä testi NYT. Mahtavaa!!

Mitä tekee raskaana oleva nainen jolla särkee pohkeita ja jalkapohjia? Panikoi. Varmaan keskenmeno, ku viimeksi pakotti reisiä! (Sillon oli ilmeisesti myös influenssa, mutta sillähän ei varmasti ollu mitään tekemistä särkyjen kanssa :wink) Sitten googlataan: onko tämä normaalia? Mistä tämä johtuu? Pittääkö soittaa neuvolaan? Onko mulla joku tukos? :nailbiting:

Ahaa! "Nosta jalat ylös ja ota magnesiumia", joku neuvoo. Kokeillaan tätä! Ja kappas vaan, sehän toimii!

Mitä olisin tehnyt ennen raskautta: "Hitto, ku särkee jalkoja. Pitäs varmaan ottaa magnesiumia ja nostaa jalat ylös... " :joyful:

Voi kun oppisi sen jalon taidon ja pysyä kaukana googlesta :D Olin joku erakoitunut pössö esikoisen aikana enkä vaan käyttänyt nettiä. En mä silloon pelännyt jos joku vaivasi niin soitin neuvolaan.. no nykyään kun korvaa kutittaa niin Google liittyykö korvan kutina keskenmenoon! Juu ja varmasti löytyy keskustelu missä jollain sitä korvakutinaa ollut ja saanut keskenmenon.. :D raskaus on Outo tila kun siinä lähtee järki ihan varmasti :D

Fifi, mullakin särkee vasenta pohjetta aivan järkyttävästi, täytyy vissiin nostaa jalat ylös ja ottaa magnesiumia :shy: kiitos vinkistä!

Miten voi olla mahdollista, että mulla (5+5) näkyy jo selkeesti pieni kumpu alamasulla? Eikä oo edes pelkkää turvotusta enää :hilarious:

Mulla on omasta mielestä vauvamahaa. Miehen mielestä maha oli täynnä, ku oltiin just syöty.

"Näytinkö mää muka tältä pari viikkoa sitten?"
-"Näytit."
"Miksi sää et kertonu, että oon lihava?"
Mies pyörittelee silmiään :confused:

Syökö joku tääl foolihappo lisää? Mietin just et pitäskö semmosta hakee. :-O

Pientimantti, mä juon päivittäin beroccaa, siinä on vähän kaikkia vitamiineja, foolihappoa myös 400 mikrog :) ja aloitin vasta kun sain tietää olevani raskaana.

Ps. Tossa on toi ravinto- ja terveysjuttujen ketju erikseen :happy:

Kyllä syön ja kyllä suositellaan, eli hae ihmeessä. Vaikka söisit monipuolisesti, ei siitä lisästä ole mitään haittaakaan.

Liityin joukkoon vaikka tuntuu vielä uskomattomalta että odottaa toista lasta tärppäsi siis heti ensimäisellä yk:lla..Tulevasta mietityttää miten poika tulee viihtymään minun ja vauvan kanssa kotona, kun on juuri tottunut olemaan päiväkodissa oman ikäistensä kanssa..

Liityin vasta foorumille, ja mitä ihmettä, pääseekö suljettuun odotus ketjuun vasta kuukauden päästä?:sad001
Höööhhhhh.....heti putoo kelkasta eikä pääse muiden mukaan höpöttelee...
No, mä höpöttelen täällä sitten sen verran kuin pystyn:rolleyes:

Sanzuli, sitä ryhmää ei oo kai tehty ees viel. Että ei hätää :)

3mppu, vähän samoja miettiny. Meillä nuorin täytti just 3 mutta on ollu 10kk iästä päiväkodissa ja päiväkoti on oikeasti positiivisella tavalla koulinu hänet "isoks" ja taitavaks. On sitte paria kk vajaa 4 ja otan kyllä kotihoitoon kun vauva syntyy... kerhoon meinasin sitten laittaa. Saa nähdä mitä siitäkin tulee. On niin pieni ettei samanikäisten seurasta varmaan todellisuudessa paljoa perusta mut sisarusten kanssa leikkii mielellään.

Sireeninkukka, itekki oon miettiny et jos johonki kerhoon poika pääsis vaikka pari kertaa viikos käymään. Poika pääsisi kuluttaan energiaa ja ite sais sit olla vauvan kans ihan kahdestaan hetken :) Meillä on kans tullu tän puolen vuoden aikana, ku käyny päiväkodissa, niin paljon oma-alotteisuutta lisää.. Matkii isommilta. Joskus itelle menee jo hermot ku kiire johonki ja hän haluaa itse tehdä ja viedä tavarat just sinne minne ne kuuluu :P

Takaisin