Kesäkuun kuhinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä pääsen vasta heinäkuun alussa.. Silloin oon vasta ollut kuukauden rekisteröitynyt tänne -.-

Minttu niimpä, pitää yksin pölöttää joutavia et tulee se viestimäärä täyteen :D

Huh että mä oon pelänny tosi paljon parina viikkona. Tämä raskaus ei ollut suunniteltu. Olin juuri hankkimassa ehkäisyä kun menimme varmoilla päivillä mutta mies harmillisesti unohti yksi päivä ja buum kävi näin. Alkuun aikamoinen pommi mutta mietittiin että kolme ollaan ainakin haluttu nin annetaan tulla jos hän tulee. <3

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Mäkin oon täällä höpöttelemässä vielä jonkin aikaa. Kuukausi tulee täyteen vasta juhannuksen jälkeen :oops:

Olen kyllä ihan hupsu ja höpsö, mutta menin nyt tilailemaan saman tien raskausarpivoiteen :banghead: Halusin luonnonkosmetiikkaa ja päädyin Estelle & Thild Pregnancy Body Oil -raskausöljyyn. Onneksi ei ole mies kotona, kun ei ymmärtäisi ollenkaan tätä! Saan nyt muutenkin hyvän syyn laittaa kosmetiikka-arsenaalia luonnollisempaan suuntaan. Jo raskautta yrittäessä olen esim. kynsilakoista jo heittänyt osan menemään kun ovat sisältäneet mm. hormoonihäiriköiksi luettavaa kemikaalia.. Yök :hungover:
Minäkin muutin kosmetiikka-arsenaalini eskoista odottaessa luonnonkosmetiikkaan isoilta osin. Sillä tiellä olen edelleen. Onneksi nykyään on ihania ja laadukkaita tuotteita luonnonkosmetiikasta. Eritoten usein käytettävät shampoot, hoitoaineet ja suihkugeelit ym. kandee vaihtaa.:)

Mä käytin Bio-Oilia ja kaikkea mahdollista muutakin viimeksi, mutta niin vaan tuli arpia kropan täydeltä :/ geeneistä se taitaa olla kiinni.

No se kuukausi on kuiteski lyhyt aika! Ja tuolla kuopuksen ryhmässä tuli porukkaa mukaan vielä ihan loppumetreillä salaiseen ryhmään ja hyvin pääsivät kuitenki juttuihin mukaan ja muutenkin porukkaan, niin elkääs hermoilko! Varmasti oikein hyvin pääsee kuukauden päästäkin kärryille ^_^

:)
Heippahei kaikille! Olen miettinyt myöskin tuota raskausarpivoidetta. Vaikka se nyt voi olla yhtä tyhjän kanssa, niin silti ajattelin tunnollisesti ottaa käyttöön. Onko teillä jo synnyytäneillä jotain suosituksia tai onko joku jo selvitellyt mihin voiteeseen olisi päätymässä?

Tänään tein toisen testin lauantaisen plussan jälkeen ja viiva oli vahvistunut. Yhä on todella epävarma olo raskaudesta, mutta ei voi muuta kun elää päivä kerrallaan! Näitä testejä tulen tekemään kyllä vielä MONTA! :grin
Käytin muutamaa eri voidetta ekassa raskaudessa, mutta shea-voide Ekolo-nimisestä kaupasta oli ehkä suosikki. Oli ensin sellaista kiinteää, mutta lämpeni nopeasti sormissa öljyksi ja levisi ihanasti suihkusta kostealle masulle.:)

Minä ajattelin lähempänä loppu kuuta tulla salaiselle puolelle että viikkot alkaisi olemaan jo niin hyvin kasassa että uskaltaa liittyä. Tänne on hyvä purkaa tuntojaan sillä aikaa. Hyvin myös minä olen edellisessä salaisessa ryhmässä päässyt mukaan ja 12 viikon kieppeillä sinne silloin liityin. Tarrasukkia helmikuisille. Sitä tarvitaan aivan hirveästi. <3

Minulle tuli ekassa raskaudessa alavatsaan. Lantion sivuille ja peppuun raskausarpia. Luilen tosin että johtui siitä että sain painoa paljon raskausaikana. Seuraavassa en saanut ainuttakaan. Öljysin mahaa vauvaöljyllä. Painoa oli huomattavasti vähemmän. Nyt en oo saanu edellisiä raskauskiloja pois oman laiskuuden ja mielitekojen vuoksi. Nyt yritän syödä mahdollisimman terveellisesti että paino ei nouse hurjaa määrää.

Mäkään en kyllä ihan usko et mikään voide voi niitä arpia ehkäistä, mut onpahan hyvin hoidettu iho. Bio-oilkin lupaa auttaa vähentämään arpien näkymistä, ei ehkäistä niitä.

Meillä oli justiiinsa miehen kanssa toinen hääpäivä ja tää tuntuu melkein hääpäivän lahjalta, että kaikki oli tässä vaiheessa hyvin :grin. Meillä on jäänyt häämatka tekemättä joten tänä kesänä me mennään Alankomaihin vihdoinkin meidän häämatkalle 4päiväksi heinä-elokuussa.

Takaisin