Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minäkin muutin kosmetiikka-arsenaalini eskoista odottaessa luonnonkosmetiikkaan isoilta osin. Sillä tiellä olen edelleen. Onneksi nykyään on ihania ja laadukkaita tuotteita luonnonkosmetiikasta. Eritoten usein käytettävät shampoot, hoitoaineet ja suihkugeelit ym. kandee vaihtaa.:)Olen kyllä ihan hupsu ja höpsö, mutta menin nyt tilailemaan saman tien raskausarpivoiteen :banghead: Halusin luonnonkosmetiikkaa ja päädyin Estelle & Thild Pregnancy Body Oil -raskausöljyyn. Onneksi ei ole mies kotona, kun ei ymmärtäisi ollenkaan tätä! Saan nyt muutenkin hyvän syyn laittaa kosmetiikka-arsenaalia luonnollisempaan suuntaan. Jo raskautta yrittäessä olen esim. kynsilakoista jo heittänyt osan menemään kun ovat sisältäneet mm. hormoonihäiriköiksi luettavaa kemikaalia.. Yök
Käytin muutamaa eri voidetta ekassa raskaudessa, mutta shea-voide Ekolo-nimisestä kaupasta oli ehkä suosikki. Oli ensin sellaista kiinteää, mutta lämpeni nopeasti sormissa öljyksi ja levisi ihanasti suihkusta kostealle masulle.:)Heippahei kaikille! Olen miettinyt myöskin tuota raskausarpivoidetta. Vaikka se nyt voi olla yhtä tyhjän kanssa, niin silti ajattelin tunnollisesti ottaa käyttöön. Onko teillä jo synnyytäneillä jotain suosituksia tai onko joku jo selvitellyt mihin voiteeseen olisi päätymässä?
Tänään tein toisen testin lauantaisen plussan jälkeen ja viiva oli vahvistunut. Yhä on todella epävarma olo raskaudesta, mutta ei voi muuta kun elää päivä kerrallaan! Näitä testejä tulen tekemään kyllä vielä MONTA!