Mulla on myös projekti menossa, serkku muutti tänne maaliskuun alussa, nyt se muuttaa pois ja tämä aiheuttaa taas tavaroiden siirtämistä. mm vaatehuone (elfan hyllyt) on siirretty nyt kahteen kertaan. Tavaraa on mennyt kierrätykseen ja roskiin ihan uskomattomia määriä. Pelkästään vaatekierrätykseen meni 9 jätesäkkiä. No onpahan tullu siivottua perusteellisesti :D
Mä hypistelen vauvan vaatteita ja noita pieniä vaippoja lähes päivittäin. Pienet vaipat ja villakuoret on vaan niin ihania. Villahaousuja sain just lisää useat ja itse on tullu neulottua aika monet, eli niistä ei pitäis kyllä tulla pulaa :)
Mulla on tänään ultra jossa tarkistetaan ton vanhan sektioarven kestävyys.
Meinaavat että nekivut olis siitä arvesta. Mulla on sektion jälkeen ollut yks normi raskaus ja alatiesynnytys, ja kaikki meni sillon hyvin, mutta nyt tuo vauva on vaaterissa tuolla mahassa ja potkii kylkiin. Nuo alimmaiset kylkiluut sattuu aina välillä. Kaikki muut raskaudet on menneet niin että sattuu keskeltä ylhäältä noi kylkiluut kun kohtu on venynyt niin ylös.
Sit lonkat on alkaneet ilmottaa että kyljelleen nukkuminen ei oo hyvä juttu. Mulla on neljä tyynyä ja kolme peittoa erilaisilla sykkyröillä sängyssä , ei siihen enää mies edes mahtuis =D
Tosta äitiysrahan laskemisesta tuntuuolevan monta eri käytäntöä. Kyl olis ihanaa jos meille kaikille osuis sellanen täti/setä joka laskis sen meille kullekin parhaalla mahdollisella tavalla.
Miten noi vauvan vaatteitten värit. Luin yhden kommentin että pakkaus oli kovin poikamainen? Oliko teidän mielestä? Kun mä tykkäsin että sopii molemmille. Pikkasen kun ostaa omia, esim pinkin tai vaaleanpunaisen bodyn niiden sinisten housujen kanssa, ja kiva rusettijuttu päähän niin menee hyvin myös tytölle.
Mulle on "jotenkin ihmeellisestikertynyt" ruskeeta ja oranssia tänne, pehmeääkin pehmeämpää joustofroteeta metsolalta ja muutama ihan oikea retrojuttukin. Kerroinko jo aiemmin että ostin paketin missä oli vuoden 1977 äp makuupussi? Oon ettinyt sitä ihan tuhottoman monta vuotta. Nyt mulla on meidän kaikkien äp peitot ja makuupussit tallessa. Samoin poikien sairaalasta kotiutumis vaatteet. Vanhin täyttääkin kohta 18 vuotta. Ajattelin sen antaa sillon synttärilahjaksi. Vai pitäiskö odottaa että täyttää 21...
Do dii.Siellä on ihanan viilee ilma!
Ai niin, meille kuoriutui juhannuksen aikana tipuja
Ei niitä viel eilen ollut kun kaks mutta toinen silkkikana hautoo vielä, ja mun mielestä sieltä kuuluu piipitystä, ja sit yks hopeanharmaa maatiaiskana hautoo myös. Toivottavasti tulee monta kanatipua. Kukotkin on ihania mutta ne pitää siirtää ajasta ikuisuuteen kun tulevat sukukypsiksi...
Näkisköhän siellä ultrassa tänään että onko se pippeli vielä paikoillaan...