No kyllä mullakin/meilläkin tai miten sen nyt ottaa on ollut noita hikkoja sitte. En oo kans tienny millasta sen pitäis olla, mut kun kuudes kuvaili niin heti osu ja uppos..
Sitte näitä koko mahan hyllyttäviä myllerryksiä on päivittäin. Helluusta, kun oon menossa nukkumaan niin kaverilla on aina asiaa ja aamulla, kun herään niin ei mee kauaa, kun kaveri herää ja sitte sillä on taas asiaa..
Nii ja oijoi.. Mulle tuli kelalta nyt kirje, että äippäpakkaus olis matkalla. Päivätty 11.6, joten sehän voi tulla vaikka ens viikolla jo..
Sitte pitäis hakea elloksen paketti matkahuollosta ja sais alkaa taas vauvanvaatepyykille..
Oli muuten hyviä ne pesupähkinät. Hyvä pesutulos tuli ja tuoksukin oli ihanan raikas. En muista missä ketjussa niistä oli puhetta.. Pyykki oli vielä pehmoistakin. Saatiin postista pari näytettä semmosista värinpoistoliinoista ja mähän semmosenkin sitte nakkasin pyykin sekaan, kun oli vähän sekaväristä pyykkiä (kirpparivaatetta niin ei pitäis kai hirveesti väriä enää irrota..) Se liina oli ihan musta! Ja kaikki valkoiset värit kirkastu ja muutkin värit pomppas esille hyvin. Eli niitä lisää.. :D Tossa linkki
https://www.karkkainen.com/webapp/w...irdLevel=20539&categoryId=20539&searchMethod=
Ja mitä tosta laborantin ammattitaidolla ymmärsin niin ei sisällä kemikaaleja, että pitäis olla turvallinenkin vauvapyykille..
Sitte vielä, kasasin eilen ihan ite vauvan pinnasängyn ja sitte loppuun hoitolipaston, joka aloitettiin miehen kanssa toissapäivänä ja voi vitsit, että ne näyttää nyt kivalta tuolla vierekkäin. Haluttais jo laittaa lakanat ja pehmusteet ja kaikki tonne sänkyyn, mut taidan viikata vauvan pikkuvaatteet lipastoon ja isommat vaatteet vaatekaappiin nyt aluksi.. Saa muuten pian kaikki pestä uusiksi, kun ehtii vielä kolme kuukautta pölyyntyä tuolla..
Sitte haluttais ostaa jo kaikkia tarvikkeita, että sais järjestellä lisää hoitolipaston laatikoita..
Ja jostakin pitäis löytää semmoinen mobileteline mihin sais sitte laittaa kaikkia kivoja pehmoja ym. muuta roikkumaan sängyn ylle..
Nii ja pitäis vielä monitoimikoreja hakea mihin vois järkätä vaatteita koon mukaan. Myssyt, sukat ym. omiinsa ja ja ja ja ja..
Voi mua.. Enää ei tartte miettiä, että mitähän se tarkoittaa se pesänrakennusvietti. Mä olin vähän alkuun huolissani, kun mua ei huvittanut alkaa tekmään mitään hankintoja tms. Mut hups kuinkas kävikään..