Pesänrakennuksesta: Me saatiin viime viikolla kivasti tyhjäksi laatikoita. Vaatehuone siivottu siinä samalla, ja työhuoneen työpöytä tyhjennetty. Laitetaan se pöytä pois tieltä, kun tilaa ei liikaa ole. Vauvahan ei tarvi vielä omaa huonetta, mutta aattelin että siellä vois vaikka sitten kuivatella pyykkejä ja pitää ehkä vaunuja ynnä muuta sellasta... Olisi täällä vieläkin laitettavaa, mutta nyt pidän kyllä taukoa. Vielä kun saadaan matot takaisin, niin tää varmaan näyttää taas vähän asunnoltakin. Oon vähän stressannut tuosta projektista koko kevään, mutta se menikin aika sujuvasti :)
Huolehtijoista ja muista: Mua oikeestaan enemmän ahistaa sellaiset, joilla on itsellään ollut helppo raskaus, ja sitten he joko huolehtivat (kuten äitini) kun mulla on kaikkea vaivaa, tai sitten eivät tunnu oikein ymmärtävän sitä, etten jaksa, ja katsovat oudosti...(tai ehkä kuvittelen sen, mut kuitenkin).
Vielä olisi viikko kesälomaa ja sitten viisi viikkoa töitä. Oon viikonlopun menojen jälkeen ihan rikki, nyt täytyy vähän levätä. Ja ehkä se viime viikon pesäntyhjennysprojektikin painaa siellä taustalla. Josko sitten pystyisi olemaan edes viikon pari töissä, että saisi tärkeimmät työhommat loppuun. Saa nähdä. Nyt on kyllä niin hajonnut olo, mutta kai se tästä...