(Kauan odotetun) Helmikuun höpinät!

Ihanaa Ystävänpäivää kaikille multakin! :Heartred

Täällä ei kans minkäännäköstä oiretta, että mitään olis tapahtumassa..! Päivät menee ihan jees (jos on sopivasti tekemistä), illalla jotenki turpoan ja oon levoton, öisin ei saa nukuttua. Mutta näillä mennään, ei kait se auta.

Rendalle onnittelut ja msinarille tsempit! :signs003
 
sokerit on meillä nyt kunnossa mut lastenlääkäri käski ottaa pari kertaa keltasuusarvot, mut nekin olleet nyt hyviä, viel yks arvo otetaan. mut siis näillä näkymin päästään kolmen päivän ikäisen pikkumiehen kanssa kotio, eli siis huomenna :Heartred hyvät ystävänpäivät täältäkin kaikille ja tsemppiä vielä jakautumattomille, kyllä se kipu on vaan sen arvosta :Heartred
 
Vaikkei täällä olekaan kaamosta, niin olen kyllä blauen kanssa samaa mieltä! :) Ja kyllä muuten kuulosti ihanan kauniilta tuo kuvaus kaamoksen väistymisestä.:Heartblue

Mihin hei katosi ne mun ihanat hyvät supistukset? Ei oo ollut juuri mitään enää eilisaamun jälkeen. :sad001
 
Dangel Toivotaan niin! :D Mutta toisaalta, en uskalla toivoa, etten pety. :confused: Tisseistäkin alkoi tulla tänään lähinnä 'kermaa'. :O

Tää on nyt vähän murinaa, mutta en jaksa mennä sinne nyt. Kerronpa vaan, että äitini alkoi eilen hehkuttaa olevansa nyt mummi, kun pikkuveli hankki koiran. Siis koiran!

Rakastan toki itsekin koiria ja eläimiä ylipäätään, mutta että nyt se on mummi kun mun pikkuveljellä on koira? Excuse me?

Ja miksei meidän koirat sitten ole kelvanneet mummiuteen, jos se kerran koirista alkaa...
 
Jee! Hienoa, että pääsitte kotiin mmaljo. :)

Huoh. Oon ollut aivan hullun väsynyt tänään! Nukuin melkein 11h yöllä ja kolmen tunnin päikkärit ja silti menossa nukkumaan no näin yhdentoista aikaan, mikä on mulle aikaisin muutenkin (näin viimeaikoina on tullut valvottua helposti kahteen) saati sitten tuommoisen nukkumisen jäljiltä! Mitään en oo ees tehnyt! En tajua mistä tää väsymys nyt on. :confused:
 
Täällä kotiuduttuin kans eilen:) vauvalta seurattiin biliarvoja ja jotaki tulehdusarvioja, ja multa kans tulehdusarvoja. Eilen oli kaikki kääntyny hyvin laskuun ni lääkäri anto luvan lähtä kotiin! Oli kohtuu onnellinen olo siinä vaiheessa! :Heartred

Vauva syö tosi hyvin , alusta asti imeny hyvin rintaa että siinä ei ollu opettelemista. Mulla kolmantena päivänä alko nousta maito ni siitä asti on saanu pelkästään rintamaitoa. Oon niin tyytyväinen että sen puolesta meni niin hyvin!! :) ja pikkunen nukkuu hirveen hyvin , yöllä 2 syöttöä ollu yleensä. Paitsi joinaki öinä päättää että ei nukutakaan ja kattelee ja vaatii ruokaa parin tunnin ajan. Ehkä testaa vanhempia et miten jaksetaan :D ja mulla riittää maitoa vaikka muille jakaa! Kunnon pamela andersson :D rintapumpun ostoon siis.

Ite oon toipunu yllättävän hyvin! Alakerta vielä kipuilee että lääkettä saa ottaa mutta ei niin paljon kuitenkaan ko sairaslassa. Johtukohan kovasta sängystä..

Tsemiä ja jaksamisia kaikille vauvamahan omistajille!!! :Heartred
 
Ihania uutisia olgamarialta. :) Aina yhtä kiva kuulla, että hyvin menee. :)

Luulis että kaiken tuon nukkumisen jäljiltä olisin tarmoa täynnä, mutta ei! Tai kaikkea epäoleellista ja kivaa voisin kyllä tehdä, mutta en mitään mikä oikeasti pitäisi tehdä. Vaikka tiedän että sitten harmittaa jo illalla (puhumattakaan huomisesta) jos en tee! Eikä ole edes niin kamalaa nyt laittaa nuo kengät tuohon telineeseen uusille paikoille jne hyvin pientä puuhaa. Ja mielikin olis niin paljon parempi, jos nyt vaan voisin tehdä edes jotain! Noh,onhan tässä vielä aikaa...


Supistukset on edelleenkin poissa, tosin limatulppaa irtoilee. Jotain sentään sekin. :/

Huominen ahdistaa. Yhdeksältä pitäisi olla jo sielä äitiyspolilla. En nyt jotenkin osaa yhtään rauhoittua taas sen asian kanssa. Että pitääkin olla näin tunteiden vietävänä!
 
Ihana kuulla Olgamaria, että pääsitte kotiin ja maitoa tulee hyvin. Mullakin on tullut aina tosi hyvin maitoa ja apuna oon käyttänyt perus käsikäyttöistä ainun rintapumppua. Lisäksi myös 3 euron maidonkerääjä on näppärä. Laitetaan toiseen rintaan siksi aikaa, kun imetetään toisesta. Kerääntyneen maidon oon sitten pakastanut pieniin minigrip-pusseihin. Myöhemmin on voinut hyödyntää, jos itse on ollut poissa kotoa ja miehen pitänyt syöttää vauva. Edellyttää tietty sitä, että vauva suostuu syömään pullosta.
 
Heissan täältäki pitkästä aikaa! Täällä on vavva-arki lähteny hyvi käyntiin. Maito nousi neljäntenä päivänä kunnolla ni ei oo tarvittu lisämaitoa enää sen jälkee! Oon kyl tosi onnellinen et mult tulee maitoa kunnolla et saa pikkust imettää :) Meilläkin nukutaan tosi hyvin! Kaks syöttöä per yö.

Ruuhkaa tääl on kyl välil vähä ollut kun kaikki haluu tul kattoo medn prinsessaa :D Saanu kyl sumplii noit päivii et koska ketäkkin tulee. On se kyl aika raskastakin mut onneks ollaa nyt jo oltu viikko kotona ni melkei kaikki on kerinny jo käymää kerran et mekin saadaan vetää henkeä.

Tänään me saadaan käydä ulkona! Kyl mä niin odotan vaunulenkkejä

Kyl mä vaan oon niin rakastunut toho meen pikkuseen :Heartred
 
Toivotaan ReginaVeritas, että huominen sujuu hyvin. Vältät käynnistyksen ja synnytys alkaa lähipäivinä ihan itsekseen. Kurjaahan se on, kun joutuu asiaa jatkuvasti miettiä.
 
Kivat teille, mmaljo ja olgamaria! Nauttikaahan! :hello

Ei ihan onnistunut se suunniteltu poksumisviikonloppu... Vaikka onhan tässä vielä tämä ilta aikaa! :)
Mutta täällä ei ainakaan merkkiäkään poksumisesta, miten muilla?
Huomenna joutuu siis taas neuvolaan..:signs017
 
Wilmuska No ei ole täälläkään mitään merkkejä poksumisesta, vaikka kuinka uhosin minäkin. :sad001
 
Ei täälläkään oo mitään merkkejä et ois ulos tulemaan. Jotain sukkapuikkoja tullut mut siinä ne. Paineen tunnetta kyl on, mut.....

Tänään 41 täynnä, huomenna neuvolaan nöyrästi vaan mentävä :sad001 Sieltä sitten lähete yliaikaskontrolliin.
 
Oikeasti, voisko jo heivata sen lasketun ajan hemmettiin? Eikö vois puhua lasketuista viikoista, joille se synnytys todennäköisimmin sitten ajoittuu? Jos edes vähän helpottais oloa, kun ei olis se yksi saamarin päivä sielä kummittelemassa, vaikka kuinka tietää, ettei ne vauvat siitä päivästä ole yleensä kiinnostuneita päkääkään!
 
Takaisin
Top