msinari Sun olis pitänyt aiemmin jo uhota siitä maaliskuusta, kun heti alkaa tapahtumaan uusia. :D
Pitää varmaan itsekin huomenna vielä varmistaa neuvolasta mitä pitää tehdä, jos vedet menee. En nyt enää löydäkään tuolta synnärin sivuilta sitä mitä muistelin sielä olevan noista sairaalaanlähdöistä....
Kyfi3384630 Siemennestehän sisältää sitä prostalglandiinihormonia, joka pehmittää kohdunkaulaa + seksissä pelataan samoilla hormoneilla (endorfiini ja oksitosiini) kun synnytyksessä. Sinänsä siis varmaan voi edesauttaa asiaa, mutta en ole vielä löytänyt yhtään mistään lähteestä lääkäriä, joka olisi sanonut, että seksi olisi nyt se takuuvarma tapa. :)
Hah! Kerronpa teille mun hienon unen! :D Olin neuvolassa mittaamassa kun täti sanoi, ettei mun kohdunkaulaa enää löydy. Tästä suivaantuneena kaivoin laukustani porkkanan, jonka painoin napaani ja vedet tuli. :D
Oon nyt nukkunut muutaman yön tosi hyvin, melko lyhyitä öitä (n. 6 tuntia), mutta oon ollut silti virkeä ja olo on ollut hyvin nukkunut. Liekö johtui tosta ihmeellisestä porkkanaunesta, mutta tänään myös heräsin jotenkin kamalan rauhallisena ja vakuuttuneena siitä, ettei mene enää pitkään. :) Päätin, että tänään ostan evätkin tuonne sairaalakassiin: kokista, suklaata ja jotain välipalapatukoita tms. Porkkanat ja muut tuoreet saa sitten napattua kotoa sen mukaan mitä löytyy. :)
Päätin myös toimittaa tänään tuon streptokokkinäytteen ja plv:n, vaikka alunperin piti huomenna, kun neuvolakin on. Onko muila muuten ongelmia osua siihen perhanan pieneen näytekippoon pissalla? Tuli kyllä niin vähän siihen purkkiin ja niin paljon käsille, että olin tosi yllättynyt kun sainkin ne putket täytettyä! Mukava kokemus oli....

Neuvolassakin aina kauhea taiteilu!
Mutta joo, josatin syystä on uskomaton tyyneys vallannut mielen ja uskon ettei mee enää pitkään. :) Tässä kohtaa kyllä muistutan (lähinnä itseäni), että mun vaisto ei yleensä ole tämmöisissä asioissa ihan ykköstasoa. Raskauttakaan en vaistonnut ollenkaan vaan jollain viikolla seitsemän vasta tein testin ja silloinkin asenteella 'onpahan alta pois'. Ja vauvan sukupuolenkin olen jo vaistonnut kolmesti uudestaan. :D Ja alunperinhän mä sanoin, että menee maaliskuulle. :D