Voi kuinka jännää mmaljo!!! Ei taida mennä enää kauan :) Mä muistan kanssa esikoisesta miettineeni, kun vedet meni, että olikohan se pissaa vai vettä. Ihmettelin sitä kaverillekin ääneen ja hän sanoi, että etkö sä nyt tiedä. Totesin vain, että mistä minä voisin tietää, kun en ennen ole synnyttänyt. Mutta vedet ne siis oli, kun supistukset alkoi pian sen jälkeen.
ReginaVeritas: Niinhän se on, että limatulpasta voi mennä vielä pitkäänkin, mutta mä haluan ajatella sun kannalta positiivisesti :)
Ketään ei varmaan kiinnosta, mutta kerronpa silti, että meillä ei ole kakattu viikkoon. Siis pikkuneiti ei ole :) Ja illat rupeaa olemaan pieruntäyteisiä ja sen mukaan myös vähän kiukkuisia. Ekat pari viikkoa neiti oli melkoinen kakkatykki, mutta nyt hän on päättänyt alkaa pantata jätöksiään. Odotan vain sitä hetkeä, jolloin "kone" aukeaa. Kokemuksesta voin sanoa, että saan putsata sitä soosia korvista asti. Kietaisubodyt on tuollaisissa tilanteissa ihana juttu! Muutoinkin kyllä suosin pääasiassa niitä ensimmäisen puolen vuoden aikana.