Käsityöpiiri

Puolipotkarikokeilu. Pienestä kangaspalasta ja ilman kaavaa. :hilarious:

View attachment 43751

Mä niin rakastan tätä kangasta! Olikohan just Sampsukalla myynnissä naisten tunika tästä kankaasta taannoin mutta en raaskinu ostaa. Nyt vaan pojalla on lippapipo tästä kankaasta. Voi, kun osaisikin itse ommella kaikkia ihanuuksia tai omistaisi edes ompelukoneen...
 
Niina toihan on upea!

Kaikilla hienoja luomuksia :) mun ompelukone teki tenän enkä oo päässy ompelemaan mitään mitä suunnittelin :(

Tein sitten tämmösen mobilen. Mimmonen Hopeasydämen mobilesta tuli? :)
 

Liitteet

  • 1474798545668.jpg
    1474798545668.jpg
    38.9 KB · Katsottu: 89
Jelly_bean en oo saanu vielä valmiiks :grin tuli kaikkee muuta menoo tähän nii pilvet vasta valmiina :angelic:
 
Mä oon niin kateellinen teille käteville... :)
Itse osaan hädintuskin ommella irronneen napin ja parsia reiän housuista... Onneksi käsitöitä (kuten villasukkia) voi myös ostaa... Käsintehty on kuitenkin ihan toista, ku tehdastuotanto. :)
 
Yölento, mistä tulikin mieleeni: mulla on bambu-langasta neulottu vai virkattu peite, persikka (miten veikkasin tyttöä!) ... Lie 5 vuotta tarpeettomana lojunut. Olen varmaan kesävaunuiluun suunnitellut alunperin. Vois toimia unipussin lisukkeena tarpeen vaatiessa.
 
Katjusha, sain viime jouluna anopilta ihanaa turkoosinkirjavaa villalankaa. Teen siitä isoäidin neliöitä ja yhdistän valkoisella langalla. Käytän peiton lisäksi sellaisia ikiaikaisia petauslakanoita, joista nykyäidit eivät ehkä ole kuulleetkaan. Pussilakanan sijasta, mutta tulee vain peiton alle, ei päälle.
 
Yölento, mulla on mummolta perittyjä pitsivirkkauksin koristeltuja petauslakanoita aikuisten ja vauvojen koossa. Ihania ovat!
 
Huomasitte varmaan, että vaaleansininen lanka loppui 4 kierrosta ennen ku sain parin valmiiksi, niin piti vaaleanpunasella korvata. :D
 
En huomannut, ja sit kun oikein tihrustin, niin läpi olisi mennyt koristelusta. Nätit on kuin karkit. <3
 
Mun ompeluharjoitukset jatkuu. Oon aivan käsi ompelussa, aina suuret suunnitelmat, mutta toteutuspuoli ontuu pahasti.

Nyt kokeilin tollasta "kurakakkasieppareilla varustettua kuorivaippaa, johon mun oli ihan pakko saada toi taskuosa myös. Aika rumahan siitä tuli, enkä edes tiedä mahtaako toimia.

image.jpeg image.jpeg
 
Takaisin
Top