Käsityöpiiri

Belle söpö turvalonkero :) minä sain tädiltä parit lonkerot mutta ei niillä ole noin hienot kiharat

Hirvittävän taistelun ja monen purkamisen jälkeen sain tämmösen aikaan. Monimutkaisin neulejuttu mitä oon koskaan edes yrittäny kun en osaa lukea ohjeita.
 

Liitteet

  • 1473664514897.jpg
    1473664514897.jpg
    91 KB · Katsottu: 82
Ihanat ja varmasti kätevät ErykahB. Täällä suunnitelmissa myös noi kantoliinasukat ja junasukat, kunhan saisi nuo tumput valmiiksi. Esikoisellekin pitäisi neuloa villasukkia ja lapasia, kun ikävä kyllä suvussa ei ole muita neulojia.

Muuten, mitä lankaa suosittelisitte esim. kurarukkasten aluslapasiin? Siis sellaista pehmeää mikä ei kutita.. Merinovilla??
 
Merinovilla on aina hyvä valinta. Mä ite tykkään alpakasta hirveesti, mutta siitä irtoo vähän karvaa, mutta ei kyllä kutita.
 
Täällä päästään eka kerta kokeileen lanoliinitusta :)
ImageUploadedByVau Foorumi1473693929.833194.jpg
Tämäkin tuli lopulta valmiiksi. En uskaltanut laittaa pinkkejä nappeja, vaikka tänäänkin taidettiin tyttö nähdä ultraruudulta :) ImageUploadedByVau Foorumi1473694107.931323.jpg
Merinovillatossukat ja myssy olis seuraavana projektina.
 
Mä sain aikaseksi ommella matkarattaisiin vaunuverhon. Rattaitten kuomu ei tuu kauheen alas, niin siksi halusin verhon. Toki tolla ei taida olla heti alkuun käyttöä, mutta onpa tehty. Ja kait se sopii tarvittaessa kaukaloonkin..
67526ea40e4e473a2dba7d8a1af01feb
 
Olettepa ehtineet tehä kaikkea kivaa. :)

Katjusha, löysin kans tuon haalarin ohjeet ja kävin lankaakin ostamas. Toki näin raskauden myötä pahasti dementoituneena muistin että Nallen lankaa, mutta ostin muistaakseni vahingossa Taikaa. Mutta eiköhän siitäkin haalarin saa aikaan. :D

Itelläni on junasukat työn alla. Toinen on kärkeä vaille valmis. Ja unipesän kankaatkin on jo leikattuna. Toki huomasin että minulle on myyty vääränlainen nyöristoppari, kun puhuin tietty pelkästä stopparista kaupassa enkä kattonut mitä täti sinne pussiin lykkäsi ja se meni kaiken lisäksi jumiin testatessani nappia. Pitää hakea uusi jossain välissä.
 
Maatuska, tuo mun raitahaalari on Niitty-lankaa. Jos ostit Taikaa, niin se näköjään on moniväristä Nallea :) Niitty-langassa ei ole villaa, vaan akryylia, sun haalarista tulee kyllä lämpimämpi!
 
Onko täällä kukaan tehny ite äp laatikkoon pehmustetta/suojusta? Minkälainen kangas siinä ois paras? Entä tarviiko se sisäpuoli olla pehmustettu? Ois kai iha kiva..siihe vois käyttää vaik ylimäärästä pinnasuojusta.. Mä olin aluks sitä vastaan et nukuttaisin tuon laatikkoon mut on kai se oikeesti parempi vaihtoehto. Ja nyt sit pitäs siihe se kangas jostai tekasta..
 
Takaisin
Top