Jutustelua

MOI :)
Oon 22 vuotias ja mun mies on 23. Meidän perheeseen kuuluu myös 8kk poika ja kaks koiraa. Tein viime torstaina positiivisen raskaustestin ja omien laskelmien mukaan uus tulokas syntyis lokakuun lopulla :)
Mies rakentaa meille kotia aina töiden jälkeen ja mä vietän päivät esikoisen kans yleensä kaksistaan.
 
Heipparallaa! Itse olen 23, mies lähentelee kolmeakymmentä ja tytär on vähän alta kaksivuotias. Asustelemme uudellamaalla omakotitalossa kera kahden kissan. Minä käyn opiskeluita loppuun valmistuen toukokuussa, mies on yrittäjä. Positiivisen testin tein pari viikkoa sitten ja la olisi laskureiden mukaan 24.10 :happy:
 
Moikka kaikille. Mäkin liityin tänne nyt mukaan. Eli oon 31v ja neljättä odottelen. Mun alkuraskaus on ollut täynnä vähän jännittäviä käänteitä. Elikkäs mulla epäiltiin kohdun ulkoista, mutta tänään sitten gynepolilla alkio löytyikin sykkeineen ihan oikeasta paikasta
 
Mä tykkäisin kirjoitella, mutta puhelimella en tykkää tästä foorumista, kun mä koen ja oon aina kokenut (takana jo useita ryhmiä täällä ) tän tosi hankalaksi. Niin onko aikeissa perustaa Facebook ryhmää?
 
Ei mullakaan tämä foorumi puhelimella toimi ja lisäksi oon onnistunut laittamaan jonkun asetuksen niin, että kaikki sovellukset on portugaliksi :wtf
 
Latasin eilen vau-foorumi -sovelluksen kännykkään ja se toimii kyllä ihan mukavasti, kannattaa kokeilla! Itsellä on android-käyttis ja play-kaupasta löytyi hakusanalla vau. Ainoa kinkkinen puoli oli, että piti käydä lisämäässä kaikki nämä Laskettu aika lokakuussa 2015 -keskustelun aloitukset suosikkeihin että saan helposti seurattua niitä + ilmoituksen niistä. Mutta sekin kesti siis jotain 2 minuuttia eli ei paha.
 
On siellä jopa 2 hlöä. :) Keskustelu ei vielä kovin kiivasta, mutta jospa se porukan myötä lähtis. ☺
 
Jos nimen alla on banneri "lokakuunmammat 2015", kuuluu salaiseen ryhmään. Itse odottelen, että saisin lasketusta ajasta varmempaa tietoa.
 
Minulta taitaa vielä puuttua niitä pakollisia viestejä, jonka jälkeen pääsee vasta ryhmään
 
Osaisko joku neuvoa näkeekö kirjoittamansa viestit esim. ryhmittäin jostain? Tietäis tarkistaa monta viestiä on kasassa ennenku yrittää salaiseen ryhmään.
 
Jos klikkaat omaa nimimerkkiä niin siitä avautuu pieni ikkuna jossa lukee mm. kirjoittamien viestien määrä :)
 
Siitä ei vaan näe monta viestiä on tänne lokakuisiin kirjoittanut. No, jospa viikon päästä olis se 30 täynnä.
 
Aa, niin joo! Totta ei näekään. En ole itse kirjoittanut kuin tänne niin en edes ajatellutkaan että viestejä voi olla muissakin ryhmissä..
 
Sama vika Pauvelin kanssa, mä höpisen sen verran paljon muissa ryhmissä ja ketjuissa etten osaa veikata monta olen tälle puolelle rustannut :D Jos tuossa ensi viikolla kehtaisi laittaa pyyntöä sinne salaiseen ryhmään :)

Muoks. No, yritin nyt sittenkin laskea niitä tuolta viestihistoriasta ja jos ei väärin mennyt, niin tämä oli 29. viesti :grin
 
Hei kaikki! Mäkin varovasti liityn tänne jutustelemaan kun toi mies ei niin innostu vielä keskusteleen mun kanssa elikkäs siis plussaa en vielä ole saanut mutta viime kuukautiset oli 22.12 ja aktiivisesti kyllä ollaan yritetty.. muutama testi tässä on jo tullut testailtua mutta aina vaan negatiivista mikä niin ottaa päähän. Laskurin mukaan olisi menossa 9+4 mitä salaa toivonkin. Huomenna pitäisi tehdä vielä yksi testi ja ensi viikolla lääkäriin selvitteleen mistä johtuu.
 
Takaisin
Top