Jutustelua

Emms_, kaikella lempeydellä sanon, että on aika selvää ettet ole raskaana, ainakaan missään nimessä 9+4. Jos olisit, näyttäisi raskaustesti aivan satavarmasti positiivista, ja olisi näyttänyt jo ainakin kuukauden ajan. Kuukautisesi ovat jääneet pois jostain toisesta syystä, suosittelen käymään lääkärissä. Toivottavasti tulet pian raskaaksi!
 
Moiks. Oon 30-v ja mies on 31 ja ekaa lasta siis odotelleen. Asustellaan Turussa kerrostalo kaksiossa, missä pitäisi putkirempan alkaa tänä/ensi vuonna. Lapsia ei kummallakaan ole entuudestaan, mutta ihana norjalainen metsäkissa piristää arkea kotona. Jänskättää miten kaikki menee ja eniten mietityttää miten kisu tulee kaiken ottamaan. :) Mies vielä opiskelee mutta itse olen ollut työelämässä jo vuodesta 2006. Huih. :wink Töissäkin jo asiasta kerroin sillä meillä on pieni ja tiivis työyhteisö. Kaikki otti asian siellä erinomaisesti. Oli kuulemma jo odotettavissa sillä menimme viime syyskuussa naimisiin 10 vuoden yhteiselon jälkeen.
 
Heippa. :) Täällä vielä yks lokakuun kullannupun odottaja ilmoittautuu. Meille odotellaan neljättä lasta. Kolme poikaa jo talosta löytyy, ja ihan poikafiilis mulla jo tästäkin on. :Heartred Jatkuvaa kuvotusta on ollut nyt pari viikkoa, muuten on aika oireeton olo. Viikkoja nyt laskurin mukaan 7+2, mutta ihan tarkkaan en menkkojen alkamispäivää muista, joten laskettuaika voi vielä muuttua. Eka neuvola (ja sen yhteydessä ultra) vasta reilun parin viikon kuluttua. Odottavan aika on pitkä..
 
Tervetuloa mukaan Zoe. Mulla on hyvä ystävä (mm.ekan lapseni kummi), jolla on neljä poikaa. Mahtava poikapoppoo ja ei kuulemma neljännestä osannut enää tyttöä odottaakaan. Musta tuntuu jo yhden pojan jälkeen, että olispa hassua saada tyttö. :)
 
Huh, ihan pikkasen meinaa olla veto lopussa. Nuorimmainen päätti aloittaa päivän neljältä, ja se on sellainen tapaus, että jos se aamuyöstä herää niin sitä ei mitenkään saa nukahtamaan enää uudelleen. Onneks nyt on pojat jo kaikki sängyssä ja kunhan ne tuosta nukahtaa niin menen kyllä itekin. Ihan sama vaikkei kello ois vielä yhdeksääkään. Täytyy nyt vielä nauttia siitä, että hetken aikaa saa vielä yleensä nukkua täydet yöunet (vaikka aamu saattaakin koittaa välillä turhan aikaisin.)
 
Selvästi tää raskaus tekee olon tavallista väsyneemmäksi. Tuntuu, että vois kokoajan vaan nukkua.
 
Onko tuolla salaisessa ryhmässä jo paljon väkeä vai vielä ihan hiljaista?
 
Mä nukun päivittäin parit päikkärit, on niin poikki. Ja varmasti tuo paha olokin vaikuttaa siihen että on väsyneempi.
 
Mä oon kans töiden jälkeen ihan veto pois ja ilta menee suurin piirtein sohvalla viltin alla istuen. Ei meinaa jaksaa pojankaan kanssa leikkiä. Onneksi hän tykkää lukea myös kirjoja...
 
Täällä kärsitty vatsataudista :sad001 yök. 24h en saanut mitään menemään alas :sad001
Nyt onneksi helpottaa jo.
Jännittää nyt vaan masukin puolesta.

Jospa tänään jo pääsis nauttimaan kevät säästä ulos :)
Pienempi neitimme on kysellyt tuleeko meille vauva ja halaillut mun mahaa, vaikka mitään ei olla puhuttu, voiko lapsi sen äidistään aavistaa ? :)
 
Jospa se jotenkin huokuu sinusta lapselle, että on vauva masussa. :Heartred

Ei kuulosta vatsatauti hyvältä, vaikka itsekin olen tällä hetkellä saikulla. Mulla vaan ei tuu pihaustakaan ääntä, niin ei voi puhetyötä tehdä.
 
Kaupassa käymisen tuskaa.. kaikki oksettaa, on kylmä ja itkettää. Näytän varmaan zombilta kun laahustan eteenpäin.. mies passitti jo autolle kun näytän niin tuskaisalta :D
 
Me kun muutettiin ja kävin ekoja kertoja lähikaupassa, niin oli ihan sairaan paha olo. No, nyt pelkkä kaupan ajatteleminenkin saa irvistämään..
 
Mulla ajatus lidlistä tekee niin kamalaa... varmaan siks kun siellä yks ja kaks ja muutama muukin ällötystä aiheuttaneet ruuat hankittu. Pitää varmaan vaihtaa kauppaa :P
 
Ehkä munkin pitäis. Eilinen kauppareissu oli aika pohjanoteeraus. Väänsin itteni 1v pojan kanssa kauppaan rattailla ja keräsin kaikki kamat koriin pojan valittaessa. No, huomasin sitten kassalle mennessäni, että olin unohtanut lompakon kotiin. Kori kylmiöön ja tiedossa kävelylenkki edestakaisin takas kauppaan. Lienee hormonit pahensivat mielialaa, koska tuli itku kaupasta lähtiessä.. Matka kaupalle on noin 15min. Kun lopulta selvisin kotiin, oli poika vielä hereillä (se oli pahin pelko, että päikkärit menee pieleen) ja päivän kuntoilu suoritettu. Aurinkokin paistoi, joten ei se nyt niin paha ollut. :)
 
Takaisin
Top