Jutustelua

Täällä 27 vuotias Oululainen, viime kesänä Turusta muutettiin miehen kotikonnuille. Meillä on 3,5 v poika ja pari koiraa. Ensimmäistä lasta yritettiin 1,5 vuotta kunnes onnisti. Nyt toinen on ollut toiveissa 2,5v. Reilu 2v sitten jouluna maailmamme romahti kun ihana toinen raskaus oli keskeytynyt. Varhaisultrassa kaikki oli hyvin, mutta np ultrassa ei. Niinpä joulu meni sumussa. Sen jälkeen on ollut lukuisia kemiallisia raskauksia. Nyt kuitenkin päätin luovuttaa ja pistin ruokavalion remonttiin ja aloin taas kuntoilla. Huomasin että kuukautisia ei näy ja kas, olin raskaana. En pelkää, luotan että kaikki menee niin kuin on tarkoitettu.
 
Tervehdys!
Meille on nyt tulossa iltatähti :-) Kuvittelin pitkään, että lapsilukumme on ehdottomasti täynnä. Mutta sitten se vauvakuume kuitenkin hiipi mieleen, eikä suostunut lähtemään. Liekö joku keski-iän merkki (olen 36)... Onneksi mies oli samassa kuumeessa!
Meille on siis tulossa 5. lapsi. Vanhin on jo 16 ja nuorin 5. Joukon jatkona meillä majailee labradorinnoutaja.
 
Laitanpa minäkin hiukan taustaa; minä 33, mies 38, lapsettomuushoidoilla poika joka on nyt 2v 2kk. Huushollissa myös 3 kissaa. Toinen lapsi on ollut tervetullut heti ekan jälkeen koska tiedettiin että tuskin onnistuu luomusti. No eipä niin, ja syksyllä palattiin hoitoihin. Mulla oli varhainen keskenmeno joulukuussa, mutta nyt taas alkionsiirrolla tärppäsi ja on kovasti toivottu lapsi!

Viime raskaudessa olin pitkän lapsettomuushoitotaustan takia ihan varma että jotain menee pieleen. Odotin rakenneultraan asti ennen kuin ostin yhtään mitään vaikka sormia poltteli kaikki ihanat vauvatavarat. Nyt onkin jo kaikki valmiina esikoisen jäljiltä. Aion kyllä silti ostaa uusia vauvanvaatteita, ne on vaan niin uskomattoman ihania :grin Odotan kyllä ainakin nt-ultraan asti ennen kuin uskallan...
 
Kai minäkin esittelen itseni. Olen 21-vuotias ja mieheni 31-vuotias. Tampereen alueella asustetaan. Meillä täällä pyörii jaloissa kolme kissaa. Miehellä jo edellisistä parisuhteista lapsia, mutta meidän yhteistä yritettiin melkein vuosi. Viime vuoden maaliskuussa lopetin ehkäisyn ja nyt helmikuun alussa plussasin! :3 Toista kertaa olen raskaana, mutta terveydellisistä syistä edellistä lasta en saanut syliin asti. :sad001 Nyt on lääkäriltäkin kyselty ja kaiken pitäisi olla ok. En malttaisi odottaa yhdeksää kuukautta, mutta pakkohan se on. :D

Pakko myöntää että minä oon jo muutaman kympin tuhlannut vauvanvaatteisiin, vaikka mikään ei olekaan varmaa ja pelottaa keskenmenot sun muut. Mutta yritän parhaani olla stressaamatta. :)
 
Olen 23-vuotias odottaja. Ennestään mulla on päälle 2vuotias tyttö. Alotin lähihoitaja opinnot elokuussa ja ne eteni hyvällä mallilla, eikä ollu raskaus kyllä mielessä. Oli todella todella yllätysraskaus. Erittäin ristiriitaisin ajatuksin vielä odotellaan, mutta eiköhän tää odotus vielä iloksi muutu mitä pidemmälle raskaus etenee Vielä on mieli maassa, mikä voi osaks johtuu tästä järkyttävästä pahoinvoinnistaki Esikoinen täyttää siis 3 lokakuussa on vaa 4 päivän heitto esikoisen ja tän tulevan vauvan lasketuissa ajoissa.
 
Moi! Olen 33-vuotias, naimisissa ja meillä on vähän alle vuoden ikäinen lapsi. Asumme Helsingissä. Olen tällä hetkellä hoitovapaalla, enkä aio mennä töihin välissä.
 
Heips! Me asustellaan Oulun lähellä. Viime kesänä mentiin naimisiin noin puolentoistavuoden tuntemisen jälkeen. Lapsi on molemmille ensimmäinen. Mä olen 32 v ja mies vuoden vanhempi. Opetusalalla molemmat ollaan. Kotona meillä on seurana 8-vuotias pieni koiraneiti, meidän harjoitusvauva. :-)
 
Heippa kaikille! Tänään tein positiivisen testin ja hetki miehen kanssa sitä siinä tuijoteltiin. Olen tänä vuonna 30 v. täyttävä ja mieheni täyttää 34 v. Yhdessä olemme olleet jo kymmenen vuotta, vuoden naimisissa :) Meillä on 9kk vanha esikoispoika.
 
Meillä menee ystävänpäivä kotosalla :) koko porukka koossa, syödään hyvin yms.
Vielä vähän järkyttynyt loppuviikon tapahtumista niin nyt otan rennosti :)

Leppoisaa ystävänpäivää kaikille !! :Heartred
 
Meillä menee poika mummolaan yöksi, ja ollaan miehen kanssa pitkästä aikaa ihan kaksistaan :) Käydään varmaan luistelemassa, ja illalla tilataan pitsaa ja herkutellaan leffan parissa :p
 
Mä möllötän varmaan yksin himassa, mies menee ilta- ja yövuoroon. Tulee varmaan katteltua jotain sarjaa tai jotain muuta yhtä jännää :D Niin ja ystävä on synnyttämässä tällä hetkellä, sitä tässä tulee jännäiltyä aika lailla ja oltua hengessä mukana :happy:
 
Täällä menee ystävänpäivä yövuorossa. Meinaa kyllä ajatukset karkailla työnteosta ihan muualle kun pyörii vaan tuplaviivat päässä :wink Onko teillä kenelläkään käytössä mitään puhelinsovellusta raskauden seuraamiseen? Itsellä oli yritysvaiheessa womanlog ja olisi kiva löytää joku vastaava :)
 
Mulla on just tää Vau-sovellus. Se kertoo joka päivälle jonkun knoppitiedon raskaudesta tai neuvon tms. Oon tykännyt - ei tarvitse muistella raskausviikkoja (ihan kuin ne vielä olisi pystynyt unohtamaan :wink )
 
Kiitti vinkeistä! Etenkin tuo odotukseni-sovellus vaikutti tosi kivalta. :thumright
 
Joo siin on ehkä
Enempi asiaa tms. Hei tietääkö kukaan minkä hintasta on terveystalolla varhaisultraus?
 
Mä kävin pienemmästä v.2012 Myyrmäen Terveystalossa varhaisultrassa ja kelavähennysten jälkeen maksoi 70-80e. Eli hyvin kohtuullinen hinta mielestäni!
 
Niin ja voisinpa esittäytyä:

Olen 26-vuotias, mies 28 ja lapset (tytöt) 7 ja 2 -vuotiaat. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 10 vuotta ja tällä viikolla vietetäänkin 5-vuotis hääpäivää. Asutaan pk-seudulla ja synnäriksi varmasti valikoituu Kätilöopisto kuten kahdella aiemmallakin kerralla. Laskettuaika tälle pikkukolmoselle on 19.10.

Olo vielä hyvin epätodellinen, vaikea sisäistää koko asiaa. Olin varautunut pidempään odotukseen ja tärppi puolen vuoden yrittämisen jälkeen tuntuu uskomattomalta.
 
Moi kaikki ja onnea plussista :)

Täällä 25v esikoisen odottaja, mies 38v ja edellisestä suhteesta 9v poika. Eilen ystävänpäivänä ensimmäisen yrityskierron ensimmäinen raskaustesti näytti plussaa. Kyllä siinä hetki ihmeteltiin :D Itselläni leikattiin munasarjakysta lokakuussa ja vuosina -12 & -13 oli kiertohäiriöitä, joten en uskonut näin nopeasti tärppäävän. Ihana yllätys! Laskettu aika lienee 17. - 21.10 välillä, eri laskurit antavat eri päiviä..

Ulkomailla elellään, joten huomenna alkaakin sitten asioiden selvittely. Oletteko muut menossa / jo käyneet varhaisultrassa?
 
Takaisin
Top