Varovasti tulen mukaan juuri plussanneena.. :) YK1 tärppäsi, ovulaatio oli noin 6.4. eli hyvissä ajoin näkyi testeissäkin tärppi (pari päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa näytti jokainen testi jo plussaa). Testejä tein eilen 3, kun en kerrasta uskonut! Digitesti sitten viimein toi mielenrauhan asiaan. Oireita on kyllä ollut kaikenlaisia, joten aika varma asiasta olin ilman testaustakin, kun kroppa huusi muutoksia.
Toivoitaan nyt, että pysyy pieni mukana! Ja jos näin, niin LA ois laskureiden mukaan 28.12.2013.
Eka muksu ois mulle. Eka päivä ilman tupakkaa myös menossa, joten tällä hetkellä ajatukset pyörii vuorotellen plussassa ja vuorotellen tupakassa. Noh, jälkimmäisen tiedän unohtuvan pian mielestä ainakin
Ei vaan jotenkin uskonut ennakkoon, että heti tärppää, joten nämä muutokset - kuten tupakoinnin jättäminen - jäi tekemättä ajoissa :)
Toivoitaan nyt, että pysyy pieni mukana! Ja jos näin, niin LA ois laskureiden mukaan 28.12.2013.
Eka muksu ois mulle. Eka päivä ilman tupakkaa myös menossa, joten tällä hetkellä ajatukset pyörii vuorotellen plussassa ja vuorotellen tupakassa. Noh, jälkimmäisen tiedän unohtuvan pian mielestä ainakin
Onneksi joku ystävällinen maintsi siellä, että vanhakin ketju toimii, nyt olen lueskellut useamman sivun kuulumisia...Suuret pahoittelut kaikille huonoja uutisia saaneille ja jaksamista. Itselläni oli kaksi keskenmenoa ennen esikoista ja nyt viikot on kyllä pitkiä ekaa ultraa odottaessa. Km:t mulla paljastuneet vasta np-ultrassa eli ei voi vuodottomuutta pitää selkeänä merkkinä siitä, että kaikki olisi ok. Mutta moni kai meistä yhtä lailla hermoilee.
Alkujärkytyksestä ollaan jo toivuttu, kun ajatuksissa ihan oli, että enempää lapsia ei tehtäis...mutta mutta, ei ne asiat aina mee niinkun suunnittelee.
Saas kattoo millanen raskaus on edessä. Pojasta oli maailman helpoin, olo oli hehkee, kiloja tuli 12 ja energiaa olis ollu vaik muille jakaa. Nyt on viikoja 4+3 ja olo ei oo mikää mahtava, vatsa on ihan turvonnu, housut jää melkein 10cm vatsan kohdalta auki, puuskututtaa ja hengästyttää, väsyttää ja palelelee...sanoinkin äidilleni, et jos tää raskaus loppuun asti menee, ni sieltä tulee joko tyttö tai kaksoset tän olotilan perusteel 
. Joo tuntuu tosiaan, että kaikki on jo unohtunut ja miten sitä osaa sitten vauvaa enää hoitaa. No kai se muistuu sitten mieleen :). Me ei olla vielä kerrottu esikoiselle, kun ajateltiin jos sattuu vielä jotain niin on vaikeaa ymmärtää miksei vauvaa tulisikaan. Minä kanssa torkun sohvalla kun esikoinen katselee esim. dvd:tä omassa huoneessaan.
Oon töissä ruoanvalmistamisen kanssa, ja kaikki hajut, höyryt ja mausteet ei yhtään helpota oloa..

. Sellaista unta tosin näin, että huomasinkin töissä yhden kollegan olevan oikein jo pitkällä raskaana, joka helpotti unessa omaa kertomista töissä. Hiukan on nääs ollut sellainen olo, etteivät töissä asiasta riemuitse.
. Kaiken lisäksi tää vau.fi muuttu samalla englanninkieliseksi, taas ollut blondi asialla
. Jääkööt enkunkieliseksi.