Joululahja tulossa!

Tää on mulla tällasta tasasta aikaa... :angel3

Olo on flunssaa lukuunottamatta hyvä/normaali. Onneks toi tirppa ilmottelee itsestään liikkumalla. Ei mitenkään säännöllisesti, mutta liki päivittäin kyllä jotain tuntuu. Ja jos alkaa epäilyttää, niin dopplerilla kuulee :dance008.

Esikoista juoksutan uimakoulussa ja kakkonen kehittyy harppauksin. Vielä pari viikkoa sitten olin ihan varma, että hän oppii kävelemään ennen kun istumaan ja siihen kävelyynkin on vielä aikaa, niin nyt sitten istuu töhöttää jo vaikka kuinka ja oppi nousemaan tukea vasten ylös ja ryömiminen alkaa päivä päivältä muistuttaa enemmän konttausta.

Ilmeisesti keholla on oma muisti,kun edellisestä odotuksesta on niin vähän aikaa, niin suolet ja muut elimet karkas heti vanhoille vauvamaha-paikoilleen, kun nyt jo näyttää siltä, kun olis jo viikkoja tuplasti siihen nähden, mitä niitä oikeesti onkaan...

Kotona remontin loppusilauksia ennenkun pyydetään välittäjää arvioimaan tätä, että voidaan alkaa katsella isompaa...
 
kyllä siellä facebookissa juttua aina löytyy :D siellä siis me :) mut monet kyllä käy täällä kans lukemassa juttuja :D siellä niin helppo tykätä ja kirjoittaa jajajajaja vastata jne :) siksi siellä enemmän kirjottelen :)
 
Täällä ketjussa on tosiaan hiljaista, mutta enpä mäkään tänne oo kamalasti jaksanu kirjottaa :D. Ehkä tässä vaiheessa on sellanen hiljanen hetki odotuksessa - seuraavaksi varmaan alkaa noita rakenneultrakuulumisia tulla. Toivottavasti jaksatte sieltä fb:n puolelta niitä tännekin päivitellä :)
 
Mä aina käyn täällä vahtaamassa olisko jotain tullu..

Must tää vaihe on silleen jänskä kun on kaikenlaisia tuntemuksia ja eka raskaus, harjoitussuppareita ja kohdunkasvukipuja yms ja kauheen herkästi vahingossa tekee liikaa ja olo menee huonoks, kun ei oo sellasta perusväsymystä enää. Ja oon nähny melkein joka yö painajaisia joissa alan vuotaa verta.. Ja sit samalla ympäristöstäkin tulee viel sellaset odotukset, että tässä vaiheessahan kuuluu olla voimissaan ja ei raskaus oo sairaus ja pitäis vaan olla ku ei mitään. Sit myöhemmin saa ehkä jo vähän luvalla ottaa iisimmin? Maha on jo aika iso.. vaikka suurin osa siitä tietysti on jotain ihan muuta ku vauvaa.. sekin vähän nolottaa :D ei kyllä enää näytä vaan lihoneelta, oon melkein saman muotoinen kuin työkaveri joka jää kohta ä-lomalle.
 
Muokattu viimeksi:
.
 
Muokattu viimeksi:
Meillä ainakin mietitään nimiä, vaikka ei olla vielä edes yhtä ptkällä kuin teillä Aeria :D
Tässä vaihessa, kun tyypperöinen on ultrassa nähty ja sydänäänet viime neuvolassa kuultu, yritän suhtautua niin, että jos jotain tapahtuu niin sitten tapahtuu. En muutenkaan oo kovin stressaavaa tyyppiä. Hetkellisesti saatan vetää paniikkistressit, mutta pitempään en osaa olla huolissani.
 
Meillä on mietitty nimiä jo suunnilleen alusta asti. Tällä hetkellä on muutama vahva ehdokas ja hätäkasteeseen ilmotetaan jo valmis nimi. Toki se saattaa muuttua jos vauva ei olekaan nimen näköinen.
 
mä täällä just listasin nimiä molemmille sukupuolille (osa nimistä on ollut jo pitkään päässä) osa nimistä uusia, kun tuleva isosisko(puoli) sai antaa omia ehdotuksiaan myös :wink

Oho, silkki, mennään ihan samoissa :happy119
 
Joo eli ultrassa oli kaikki hyvin :) ja kuten aikaisemmin olen maininnut laskettu siirtyi pari viikkoa eteenpäin ja olis nyt sitten 29.12, rakenneuä sitten elokuun puolivälissä...huomenna neuvolakäynti :)
 
Kiva, että tääkin foorumi on taas aktivoitunut! :smiley-bounce005

Meillä on kanssa nimet jo molemmille sukupuolille :).

Meillä nyt toinen neuvola jo takana ja sydänäänet löyty pitkän etsiskelyn jälkeen. Neuvolantäti kerkes jo kysymääkin multa, että onko mulla ollut veristä vuotoa :confused:. Mutta onneks äänet nopeasti löyty, ennen kuin kerkesin saada sydänkohtauksen :smiley-ashamed004 .

Muutenkin kaikki arvot oli hyviä... Paino oli tippunu 700 grammaa, vaikka syön ku hevonen :confused005.Olo on ollut mitä mainioin ja maha on jo sen verran esillä, että ei enää aamuisinkaan mene "lituskaksi" laughing7.

Sain mun tädiltä kauheen kasan raskaushousuja ja capreja ja vaikkei vielä ihan pakko olisi, niin olen alkanut niitä jo käytellä, kun ovat ne kuitenkin mukavempia päällä.Lisäksi täti lupasi, että saan sieltä sitterin, leikkimaton, Ercon kantorepun, vaatteita yms vauvalle :). Mitään ideoita, miten vois tädille noita korvailla, kun rahaa ei ota vastaan?
 
Ootko Cherry käsityö-ihminen? Tai vaik et oliskaan ni tee esim kiitos-kortti tms. :) Usein se kiitos riittää, ja noin jäis hieman pysyvämpi muisto siittä :)
 
Silkki, en oo suuremmin mikään käsityö-ihminen, mutta vauvalle ajattelin jotain virkkailuja kokeilla :laughing002. Mutta tädille mietin, että voisin tehdä jonkun kakun (kuivakakun tms, kun asuu niin kaukana) kiitokseksi. Korttiakin vois kokeilla, mutta luultavasti siittä tulis sen näkönen kun 5 -vuotias ois sen sutannu :laughing8.
 
Takaisin
Top