Varovasti tulen mukaan juuri plussanneena.. :) YK1 tärppäsi, ovulaatio oli noin 6.4. eli hyvissä ajoin näkyi testeissäkin tärppi (pari päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa näytti jokainen testi jo plussaa). Testejä tein eilen 3, kun en kerrasta uskonut! Digitesti sitten viimein toi mielenrauhan asiaan. Oireita on kyllä ollut kaikenlaisia, joten aika varma asiasta olin ilman testaustakin, kun kroppa huusi muutoksia.
Toivoitaan nyt, että pysyy pieni mukana! Ja jos näin, niin LA ois laskureiden mukaan 28.12.2013.
Eka muksu ois mulle. Eka päivä ilman tupakkaa myös menossa, joten tällä hetkellä ajatukset pyörii vuorotellen plussassa ja vuorotellen tupakassa. Noh, jälkimmäisen tiedän unohtuvan pian mielestä ainakin Ei vaan jotenkin uskonut ennakkoon, että heti tärppää, joten nämä muutokset - kuten tupakoinnin jättäminen - jäi tekemättä ajoissa :)
Toivoitaan nyt, että pysyy pieni mukana! Ja jos näin, niin LA ois laskureiden mukaan 28.12.2013.
Eka muksu ois mulle. Eka päivä ilman tupakkaa myös menossa, joten tällä hetkellä ajatukset pyörii vuorotellen plussassa ja vuorotellen tupakassa. Noh, jälkimmäisen tiedän unohtuvan pian mielestä ainakin Ei vaan jotenkin uskonut ennakkoon, että heti tärppää, joten nämä muutokset - kuten tupakoinnin jättäminen - jäi tekemättä ajoissa :)