Joululahja tulossa!

Ei mulle tuu mitään varmennusta :D Pelkästään että viestisi on lähetetty tjtn...
edit: eikä näköjään enää edes sitä :D Oletko rekisteröitynyt? Jos johtuu siitä
 
Mullakaan ei kyselty varmennuksia. Viesti kuitenkin tuli moneen kertaan, mutta omat viestinsä voi poistaa. Eli ylimääräiset delete-napista vaan pois. :)
 
Ei multakaan kysy mitään varmennuksia...

Rozie, voitko jakaa mulle sen ticker salaisuuden, kun mä en vieläkään saanu toimimaan... :(
 
Ja jos sinne fb-ryhmään haluaa mukaan, niin linkki omasta profiilista privana heitskulle tai vaikka mullekin, mä voin välittää tiedon eteenpäin. Tai voi sen linkin tänne ketjuunkin laittaa jos haluaa o_O
 
Salaista ryhmää ei voi linkata, sen näkee vain jäsenet.

Mene tonne Lilypien sivulle (vaikka klikkaamalla mun tickeriä) ja tee tickeri, se on englanniksi kokonaan. Sitten kun se on valmis niin valitse siitä alta *Forum signatures ja niistä sitten se viimeinen PseudoHTML, UBBCode and BB Code. Siihen tulee sitten alle laatikkoon litania joka pitää kopioida. Liitä se tänne profiiliisi allekirjoitus-kohtaan, poista siitä valmiina olevat [/PARSEHTML]-kohdat niin tulee oikein näkyviin. siinä on esikatselu alla niin voit tarkistaa ennen julkistamista :)[/PARSEHTML]
 
Rozie laitatkin omat facebook tietosi niin sinut lisätään jo ryhmässä olevan kaveriksi ja siitä ryhmään :)

Niin ja kaikki jo siellä ryhmässä olevat voi lisätä sinne uusia :)
 
Tekniikan ihme täällä ihmettelee. En saa noita viestejä pois, ehkä kun on vieraana kirjoitettu? Nyt kun rekisteröidyin, niin on ihan eri näkymät täällä.
 
Joo liittykää tuonne FB kaikki, ketkä jo uskaltaa..itekin kyllä niin alussa vielä (5+6) ja vähän jänskättää, mutta pakko se on vaan luottaa että kaikki menisi hyvin! Niin innoissani kuitenkin, kakkonen tulossa ja yritystä oli sen vuoden melkein tässäkin raskaudessa :happy093
 
Tässä vielä selkeämpi ohje tickerin tekoon:

Mene www.lilypie.com.

Valitse maternity&Precnancy kuvake.

Valitse joko Development stages tai Days and weeks

Valitse Full tai mini ticker ja paina next painiketta.

Valitse Scene eli tikcerin tausta ja paina next.

Valitse Slider eli kuva joka osoittaa raskautesi edistymistä ja paina next.

Lisää vaaditut tiedot (laskettu aika ja viimeiset kuukautiset) ja paina next.

Paina Add to My Lilypie ja tee tunnus itsellesi.

Valitse kohdasta Forum Signatures kohdasta PseudoHTML, UBBCode and BB Code.

Kopioi saamasi koodi ja lisää se vau.fi:n automaattiseen allekirjoitukseen omissa tiedoissa (poista html-tekstit jotka on ruudussa valmiina) ja toivottavasti toimii.
 
Kumpihan näistä "joululahja"-ketjuista ois käytössä nyt "virallisesti", kun nyt on 2 ihan samanmoista ketjua, voisko jotenkin yhdistää taijotain ;) ?

täällä 7+0 menossa :happy093 ja maanantaina varhainen ultra 7+3, IIIIIKKKKK!!! :happy119
 
Ihmeellisen nimimerkin mulle lykkäs, enkä nähtävästi osaa sitä vaihtaa takasin. No ei se mitään antaa olla. :) Yritän laittaa ton facebook pyynnön.... saa nähdä osaanko. Tekniikan ihmelapsi siis myös täällä. :)

Täällä pahoinvointi alkaa nostaa päätään. En oo (vielä) oksentanu, mutta tänään on olo ollu aika huono. Suolapähkinöitä oon napostellu, se auttaa vähän, mutta ei vie koko huonoa oloa pois.

Täällä ens viikolla tiistaina varhaisultra, jännittää. Verenvuoto on täällä nyt loppunut lähes kokonaan, tänään tuli vielä vähän, mutta toivottavasti tiputtelu nyt loppuis kokonaan.

Joku kyseli kissoista ja siitä toksoplasmoosista. Ekassa raskaudessa meillä kissanvessan siivosi mies kotona ollessaan (oli matkatöissä vielä silloin) ja minä kumihanskoissa. Nyt oon siivonnu kissan vessaa ihan normaalisti, pessyt vaan kädet hyvin saippualla sen jälkeen. Kyselin viime raskaudessa neuvolassa ja neuvolalääkäriltä asiasta eikä ne oikein osannu asiasta mitään sanoa. Meillä ei kyllä testeihin päässy, vaikka pyysinkin. Yksityiselle olis tietty päässyt, mut en viitsinyt sitten sinne mennä asiaa selvittelemään. Vaikka olis tietysti ollut mielenkiintoista tietää onko sen joskus sairastanut.

Mimmu ja masutonttu 6+5 (?)
 
Hei vaan.

Enpä taida löytää kohtaa jossa voin lähettää yksityisesti viestiä tätä kautta. Joten mitenköhän se tapahtuu?

Niin ja piti vielä sanoa että otan kovasti osaa kaikki jotka ovat joutuneet keskenmenon kokemaan ja ryhmästä poistumaan.

Mimmu
 
Minä voin jelpata tässä fb-hommassa. Laittakaa mulle sähköpostiini tetskui@gmail.com viestinä SE sähköpostiosoite jolla löydyt fb:sta. Laitan sulle sitten kaveripyynnön fb:saa ja lisään ryhmään kun olet hyväksynyt kaveripyynmön. Poistellaan kavereista sitten. Oisko näin helpompi? :)
 
Hei Mimmu, klikkaa käyttäjan nimeä ja sitten menet katsomaan profiilitiedot...sieltä voi laittaa linkin viestinä niin voi lisäillä sut :smiley-bounce012
 
Todella kurjaa lukea keskenmenoista, paljon voimia teille :sad001!

Kyllä tää alku vain niin jännää on, kun ei voi olla varma vielä mistään. Koittaa vain luottaa, että kaikki menisi hyvin. Uskon, että aikakin alkaa kulkea nopeammin, kun ja jos homma tästä etenee ja varmistuu.

Sama homma minulla, Mrs Q ja Barbamama, sillä esikoiseni täyttää kanssa marrakuussa viisi :greet025 !
Tällä hetkellä ainakin esikoinen on innoissaan ja juttelee vauvalle, kertoo juttuja ja kyselee. Minä sitten vauvana vastailen...:rolleyes: .

Samoja olen hiukan miettinyt, mutta Toisaalta olen ajatellut, että arki on helppoa, kun esikoinen on niin omatoiminen. Samoin kuvittelen, että tokan kanssa ottaa vähän rennommin ja kun on malli silmien edessä koko ajan, niin vessakäynnit, syömiset ym.varmaan omaksuu nopeasti ja kuin itsestään. Kun vain tosiaan saisi nukuttua....tosin nytkin käy välillä niin, että voin itse ottaa päikkyjä esikoisen ollessa hereillä ja touhutessa omiaan, että jospa se siitä :love017

Hienoa Rozie, kun on tuo meilivaihtoehtokin! Jospa vaikka uskaltautuisi jo mukaan, vaikkei juuri kukaan tästä vielä tiedäkään.
 
Jokohan munkin tickerit toimis... Osaan muuten kyl tehdä ne, mut ton uudistuksen jälkeen ne ei enää näkyny....

Mulla eka neuvola ens tiistaina ja jostain syystä jännittää. Siellä ei kuvata, kun ei oo laitteita eikä varmasti ees yritetä kuunnella, kun viikoista ei oo ihan varmaa ja mulla on noita vatsanpeitteitäkin häiritsemässä... :angel3
 
Takaisin
Top