Todella kurjaa lukea keskenmenoista, paljon voimia teille
!
Kyllä tää alku vain niin jännää on, kun ei voi olla varma vielä mistään. Koittaa vain luottaa, että kaikki menisi hyvin. Uskon, että aikakin alkaa kulkea nopeammin, kun ja jos homma tästä etenee ja varmistuu.
Sama homma minulla, Mrs Q ja Barbamama, sillä esikoiseni täyttää kanssa marrakuussa viisi
!
Tällä hetkellä ainakin esikoinen on innoissaan ja juttelee vauvalle, kertoo juttuja ja kyselee. Minä sitten vauvana vastailen...
.
Samoja olen hiukan miettinyt, mutta Toisaalta olen ajatellut, että arki on helppoa, kun esikoinen on niin omatoiminen. Samoin kuvittelen, että tokan kanssa ottaa vähän rennommin ja kun on malli silmien edessä koko ajan, niin vessakäynnit, syömiset ym.varmaan omaksuu nopeasti ja kuin itsestään. Kun vain tosiaan saisi nukuttua....tosin nytkin käy välillä niin, että voin itse ottaa päikkyjä esikoisen ollessa hereillä ja touhutessa omiaan, että jospa se siitä
Hienoa Rozie, kun on tuo meilivaihtoehtokin! Jospa vaikka uskaltautuisi jo mukaan, vaikkei juuri kukaan tästä vielä tiedäkään.