B
barbamama77
Vieras
Heippa kaikille
Täällä uusi mamma ilmoittautuu mukaan. Joululahja olis tulossa nettilaskureiden mukaan 12.12 ja tänään menossa viikko 5+5. Tämä on toinen lapsi, ensimmäinen täyttää marraskuussa viisi. Jännittää miten elämä muuttuu toisen lapsen myötä, kun ensimmäinen on jo niin omatoiminen ja "helppo". Todella iloisia ollaan raskaudesta kun mulla ikää jo 36-vuotta. Tällä viikolla alkanut olla etovaa oloa ja varsinkin lounaan syömisen jälkeen kuvottaa pari tuntia, onneks ei oo tarvinnut oksentaa. Edellisessäkään raskaudessa en oksentanut kuvotuksesta huolimatta. Rinnat on todella kipeät ja alamahassa paineen tunne ja väsymys on mieletön. Onnellista odotusta kaikille :) . Voimia keskenmenon kokeneille
Täällä uusi mamma ilmoittautuu mukaan. Joululahja olis tulossa nettilaskureiden mukaan 12.12 ja tänään menossa viikko 5+5. Tämä on toinen lapsi, ensimmäinen täyttää marraskuussa viisi. Jännittää miten elämä muuttuu toisen lapsen myötä, kun ensimmäinen on jo niin omatoiminen ja "helppo". Todella iloisia ollaan raskaudesta kun mulla ikää jo 36-vuotta. Tällä viikolla alkanut olla etovaa oloa ja varsinkin lounaan syömisen jälkeen kuvottaa pari tuntia, onneks ei oo tarvinnut oksentaa. Edellisessäkään raskaudessa en oksentanut kuvotuksesta huolimatta. Rinnat on todella kipeät ja alamahassa paineen tunne ja väsymys on mieletön. Onnellista odotusta kaikille :) . Voimia keskenmenon kokeneille

Mulla alkoi verinen vuoto viime viikon keskiviikkon ja olin varma keskenmenosta ja poistuin jo keskustelusta. Vuoto loppui kuitenkin samana iltana.. Nyt ongelmana on niinkin ällöttävä vaiva, että aina kun käyn nro2:ella vessassa, tulee pyyhittäessä kirkasta verta, joka kuitenkin loppuu kuin seinään...
)
) Hämmentävää kun näin aikaisin tietää, edellisessä raskaudessa testasin vasta joskus 5+jotain... Toivotaan nyt että pikkukaveri pysyy mukana loppuun asti :) Ihmeellistä on kun on jo nyt paha olo, miten voi olla? Lisäksi alavatsassa on menkkamaisia kipuja ollut tänään, laskennallisesti olisikin kuukautisten alkamispäivä. Rusehtavaa vuotoa on myös tullut vähän, sitä tuli ensimmäisessäkin raskaudessa kahden päivän ajan joten ei pitäis olla syytä huoleen.