Joululahja tulossa!

Ihanaa, saan liittyä teidän joululahjaodottajien seuraan! Tänään tikkuun tuli kaksi viivaa ja viikot olisivat 3+5 että ihan alussa ollaan. LA olisi 26.12. Heti piti tänne tulla kirjoittelemaan :love017

Ennestään meillä on 13 kk taapero kotona touhuttamassa. Imetyksen lopetin vasta 2kk sitten ja parit kuukautiset ehti tässä välissä tulla. Kierto oli aika epäsäännöllinen, joten en ole ihan varma tuosta lasketusta ajasta. Tosin ovulaation ajankohdan perusteella tulee sama LA, joten kaipa se aika lähelle osuu.

Vielä ei tunnu ollenkaan raskaana olevalta. Välillä on ollut vähän etova olo, mutta en tiedä kuvittelenko vaan. Esikoista odottaessa ei ainakaan ollut mitään oireita näin aikaisin. Neuvolaan ajattelin soitella ensi viikolla, nyt vasta sulatellaan asiaa ja toivotaan että kaikki menee hyvin. Jännää ja ihanaa ja ja... :happy093
 
Tervetuloa mukaan ja onnea plussasta haikara!!

Laita inkeri viestiä tonne missä on foorumin ongelmista juttua. Mulla luki pitkään kans vieras mut nyt se on korjattu.

ON: neuvolassa käyty ja riskiraskautena mennään. Mulla tosiaan operoiiin sydäntä helmikuun lopulla, ja siittä johtuen jonkin moista riskiä ilmeisesti olemassa. Terkkaria naurutti mun mahan koko, mut toisaseks ainakin pysy la samana. Kauheen määrän sai lippua ja lappua mukaan sekä muutaman verikoe putket sekä pissapurkit.
Muoks. seuraavaks taas lääkäriin mut se on vasta 16.5. jolloin viikkoja on reilu 10
 
Helou, ilmottaudun mukaan ryhmäänne :wink Täälä ollaan 6+6 ja laskettu 4.12.
Neuvola on varattuna ensiviikon tiistaille, mutta mies on sillon työmatkoilla niin pähkäilen viellä siirräkö ajan.. Haluaisin vaan tietää että tuolla masussa on kaikki hyvin, mutta olisihan se parempi että ukko pääsee mukaan!

Oireita on ollut parinviikon ajan reilusti.. Pahoinvointia, rinnat on turvonneet (niinkun koko muukin kroppa) ja erittäin erittäin kipeät.. Päänsärky helpotti onneks mutta väsymys vaivaa jokapäivä :sad001 pahoinvointia on jonkunverran ja se hankaloittaa syömistä varsinkin aamuisin..

Onnellista joululahjan odottelua teille kaikille :wink
 
Täällä oireet tulee ja menee. Välillä tuntuu että ei oo mitään oireita, välillä taas etova olo valtaa ja mahassa nippailee. Mulla on nyt ollu (pientä) vuotoa viimeviikolla ja nyt taas tänään. Aamulla tuntui että sitä tuli enemmänkin, mutta nyt taas on vähentynyt. Mulla oli sitä ekassakin raskaudessa, mutta en kyllä muista oliko sitä näin paljon ja näin pitkään. Varasin eilen varhaisultran. Ensi viikolle sain ajan, joten sitten nähdään onko kaikki hyvin vai miksi vuotoa tulee. Toivottavasti kaikki olisi hyvin! Ajattelin että en mee varhaisultraan, mutta nyt en kestä odottaa sinne toukokuun loppuun ekaan varsinaiseen ultraan. Mun mielestä kunnallisella pitäs päästä varhaisultraan kun se on niin pitkä aika odottaa sinne viikolle 12 asti.

Jotenkin ajattelin että toisen lapsen odotus olisi helpompaa, kun kaiken on kuitenkin jo käynyt kerran läpi ja tietää mitä on tulossa. Ja ei ehkä pelkäisi ja panikoisi kaikkia juttuja, onhan jo kerrain kaikki aikaisemminkin mennyt hyvin. Mutta kyllä minut näyttää valtaavan epäusko ja paniikki yhä uudelleen. Varsinkin nyt kun on tätä vuotoa ollut (taas).

Mimmu ja masutonttu 6+3
 
Moi!

Täällä on raskausviikkoja 5+6 ja kova jännitys meneillään että miten tässä käy! Eka lapsi tulossa ja kaikki on niin uutta ja ihmeellistä. Kova pahoinvointi on vaivannut nyt pari kolme päivää, mitään ei tee oikein mieli syödä :sad001 toivottavasti tilanne muuttuu. Laskettu aika olisi mulla 11.12 ja jollain näytti olevan sama päivä- hyvä me! :angel1
 
Kivaa, että mukaan tulee koko ajan uutta väkeä :-)

Itsellä nyt rv 5+4.
Sain varattua ajan neuvolaan; se on meillä rv 9.
Lisäksi, koska tämä vauveli on saanut alkunsa hoidoilla, niin automaattisesti tehdään varhaisultra.
Toivottavasti kaikki on pienokaisella kunnossa.
Ultra on 3.5. Sitä odotellessa siis!

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!
 
Täällä oli ainakin myös LA 11.12.13 :)

Näin toisen kohdalla ei näköjään paljoa ehdi murehtimaan onko eikö mitähän tapahtuu. Toisaalta kun on jo tietoa ja kokemusta olo on pessimistisempi kuin ekassa jolloin vain oletti että kaikki on ok. Sitä odotan että synnytyksessä, sairaalassa ja imetyksen alussa en olisi ihan yhtä pihalla kuin ekan kanssa!! Muuten on jopa vähän surullistakin että tämä ihme saa osakseen vähemmän kiihkoilua kuin ensimmäinen.

Ja muistutuksena, jos haluatte mukaan salaiseen facebook-keskusteluun, laittakaa täällä vau.fi postilaatikon kautta linkki facebookprofiiliinne joko minulle tai Heitskulle (meitä on siellä muitakin mutta en nyt muista nimimerkkejä :D ) Lisätään teidät hetkeksi kaverilistalle ja sitten ryhmään :)
 
Heips, täällä voidaan todella pahoin, nukkuminen ja makuulla olo ainoita, jolla kuvottavan olon saa jotenkin kestettyä. Ens maanantain ultra jo jännittää, kuhan nyt sinne asti selvitään. En ajatellut et voisin olla näin huonovointinen ja tää alkaa näin varhain nyt siis H6+1, eli pitkä kevät tulossa.
 
Kyttjne... Mene facebookissa omaan profiiliisi ja kopioi se mitä on osoiterivillä. Ainakin minulla siinä lukee mun nimi facebook.fi juttujen perässä.
 
Mulla hermostuttaa ja pelottaa... mun pitäis olla viikolla 5+3..raskaustestit näyttää edelleen haamuja ei kunnon vahvaa viivaa.. normaalia? huolehdinko turhaan? vai onko menossa kesken? onko muilla kokemuksia vastaavasta? ://
 
Nala, kannattaisko kokeilla sitä digitaalista testiä? Mulla oli yks keskenmeno niin, et paivää ennen menkkojen alkua testasin haamun ja seuraavana päivänä alkoi vuoto ja kahden viikon päästä testasin uuden haamun ja taas seuraavana päivänä alkoi vuoto...
 
Heippa!
Voisiko joku kirjoitella enemmänkin varhaisultrasta, jos jollain on kokemusta? Vaikka oma ketju? En ensimmäisessä raskaudessa käynyt sellaisessa, mutta voi olla etten nyt malta odottaa viikolle 12/13. Mitä varhaisultrassa nähdään? Sydämensyke ainakin, ja se että raskaus on oikeassa paikassa? Näkyykö jo istukan paikka?

Mimmu: Mulla oli osittain etinen istukka ensimmäisessä raskaudessa, joka mulla aiheutti aina välillä vähän vuotoa, varsinkin alkuraskaudessa. Sitten kun masu kasvoi, myös istukka siirtyi ylemmäs eikä vuotoa enää tullut. Sinänsä siitä ei mitään haittaa ollut vauvalle, mutta ainahan sitä vuotoa ihmettelee/pelästyy.

Ajattelin tehdä viikonloppuna vielä digitaalisen testin, jotenkin en osaa luottaa noihin tikkuihin, vaikka kaipa ne ihan yhtä luotettavia on..
 
Moikka!

Onnittelut kaikille plussanneille!

Kirjoitin jo aikaisemmin siihen toiseen ketjuun mutta en tainnut osata kirjautua oikein... Aloittelija... :) No, tännekin tiedot, siis LA 13.12 ja toinen lapsi.

Varasin ensi perjantaille ajan varhaisultraan. Viikkoja pitäisi olla silloin 7+0. Silloinhan sydämen syke pitäisi käsittääkseni näkyä jo. Onko kellään kokemuksia? Viime kerralla ei käyty varhaisultrassa eli tuntuu että olen ihan pihalla. :) Muuten voisi odottaa toistakin viiikkoa tai vaikkapa kunnalliseen ultraan, mutta kun pitäisi tietyistä syistä lähisukulaisille kertoa raskaudesta mahd.pian niin haluaisin ensin varmistaa että siellä masussa joku oikeasti asuu.

Olen tähän mennessä voinut oikein hyvin, ei pahempaa pahoinvointia. Väsyttää vain tosi paljon, ja aivan järkyttävä nälkä melkein koko ajan!
 
Oon tehny CB digitaalisen viikolla 5+0, näyttöön tuli 3+...
Tänään menossa päivystykseen, ku menkkamaisia kipuja vatsassa ja tulee jonkin verran vuotoa.. pitää toivoo että päivystyksessä sais varmuuden onko tuolla mitään.. jännittää, ja paha mieli ku ei asialle mitään voi..
 
Mä tosiaan kävin varhaisultrassa. Siellä näkyi syke ja sitten mittasivat pavun, sen perusteella LA siirtyi muutamalla päivällä. Istukasta ei ollut mitään puhetta.
 
Uskaltaisinkohan minäkin ilmoitella itsestäni täällä... Jonkin verran on tullut ketjuja lueskeltua. Eilen ilmestyi plussa testiin ja 4+3 olisi täällä menossa eli aika alussa ollaan. Esikoisen alustava LA 22.12. Mikäli kaikki menee hyvin niin ihana joululahja olisi tulossa. :) Takana yksi km raskausviikolla 9 viime elokuussa.

Onnea kaikille muillekin plussanneille!
 
:blob5 pikkuhiljaa uskaltautuu mukaan LA 6.12 laskurin mukaan..... iik:rolleyes:


Marsu ja Tyyppi Takiainen 6+5 :happy119
 
Hei,
täällä plussattu ja 5+3 olis menossa. Pikkuisen jännittää kun viime yönä tuhrin verta pyyhkiessä :/
Ekaks vähän enemmän ja sit nyt vähentyny pitkin päivää olemattomaksi lähes... ei oo kipuja kuitenkaan.
Osa syy voi olla "haureuden" harrastaminen miehen kanssa :D lähinnä toivon että syy on se eikä vakavempaa :sad001

Varhaisultra varattuna ens vkolle joten siellähän se totuus sitten kuullaan... jännittäää hurjasti!


Eipä ehditty varhaisultraan kun vuoto vain jatkui ja km oli alkanut. Tänään sitten tieto ettei sikiötä löydy ultratessa :/ Se oli lyhyt lento tällä tähdellä.. :Heartred

Rauhaksiin eteenpäin ja toivottavasti tulee kaikki pois kohdusta itsekseen, niin ettei eriksee tartte käydä lääkärissä enää.

Ei lannistuta. Yritystä ja intoa piisaa... vaikkakin tunne alkuun olikin ettei enää ikinä! uudelleen! :mad:

Mut päivä kerrallaan... :rolleyes:
 
Mulla näköjään mun aiemmat kirjotukset näkyvät vanhalla nikillä jostain syystä, vaikka vaihdoin sen jo ennen kun aloin tänne kirjoittelemaan. No mutta tällä jatketaan :).

Suurimmat osaanotot kaikille ketkä ovat joutuneet ryhmästä poistumaan ja voimahali. :Heartred

Tietääkö muuten joku miksi tickerit ei enää näy?

Mulla on pientä nipistelyä alkanut olla, muuten ihan hyvä olo ollut. Onko kellään muuten vielä mitään tyttö-/poika-merkkejä, -aavistuksia, -oloja ollut? :D Itse olen meinaa ihan varma, että poika on tulossa. Syistä että:
- Yhdyntä oli päivän ovulaation jälkeen (en testannut ovua, mutta luulen tunteneeni :P) ja sanotaan, että poikasiittiöt on nopeampia ja ovulaatiopäivänä ja sen jälkeisenä päivänä pojat kerkeis paremmin matkaan
-Viime kierrossa söin paljon pähkinöitä ja sekin kuulemma auttaa pojan saamisessa (en siis kyllä syönyt pähkinöitä sen takia :D)
-Kiinalainen syntymäkalenteri povaa poikaa :D
-vau-testin testin mukaan poika tulossa :P
-Tekee mieli suolaista (eiks sekin ole jokin poika-juttu??)
-Naaman iho parani ("tyttö vie kauneuden ja poika terveyden")

Mutta siis tosiaan, molemmat ovat siis ihan tervetulleita :D.

Cherry ja joulutonttu 5+3
 
Takaisin
Top