Joo kyllä kateus kirpasee täälläki nuista yöunista Äippä :D Meillä menny ihan perseelleen nyt, tai siis kahdesti tyttö syö yöllä, yhden ja neljän aikaan, mut sit ähisee ja kurlailee puklua tunnin pari. Nan aiheutti mahakipuja ja limasta vihertävää kakkaa, joten vaihdettiin tuutiin. Käy mahalle paremmin. Täytys meilläki koittaa sakeuttajaa jos rauhottas tota nieleskelyä. Itellä kuitenki refluksitauti ja esikoisella oli refluksilla oireilevat allergiat, niin mikspä ei tälläki sit :/ Eli eipä kannata paljoa ääneen sanoa, et joku menee hyvin ku sit alkaa menemään päin persettä :D No helppoahan tää vielä on, pelottaa vaan jos allergiahelvetti toistuu taas...
Äippä mulla on ollu tommosta oloa sillon ku sokerit matalat/käyny matalalla ja oon yhdistäny siihen ku kroppa alkaa nostaa sokereita itekseen. Diabeteksen alkuvaiheessa sokerit ois kai todella korkeat ja juomiset tuntus tulevan suoraan läpi. Niin ja jatkuva jano.
On täälläki paikat selkeesti löystyny, mut parempaan suuntaan menossa ku treenaillu lantionpohjaa. Tossa eessä tuntuu jtn ime röpelöä siinä reiän suulla, luulisin siitä sit revenneeni ku siinä kohin tuntui pahin kipu synnytyksessä ja sai mut jopa huutamaan kivusta. Siihen ei kyl mtn tikkejä laiteltu tai puhuttu ees mtn, että ois revenny siitä kohdalta.
Oliks se nyt tässä ketjussa vai jossain muussa ku vaatekoosta kyseli joku? No kuitenki vastaan nyt tähän :D Mulla ekassa raskaudessa meni koko 36 koko raskauden ajan ja luonnollisesti raskauden jälkeenkin. Tokaa odottaessa oli kokoa 34 ja loppuraskaudessa ja raskauden jälkeen koko oli 42, vaikka ei kiloja raskaudesta jäänyt yhtään. Lantiosta otti luut vastaan ku yritti housuja jalkaan. Noin vuoden päästä meni normaalit housut jalkaan. Nyt kolmannen kohdalla paino on sama ku ennen raskautta, kaikki normaaalit housut ei ihan mene jalkaan, mut samoin ottavat luiden kohdalta kiinni ku tokan jälkeen. Eli siis toivoa on mahtua vanhoihin vaatteisiin! Toisilla palautuminen vie sen vuoden ja toisilla palautuu lantio nopeemmin :)