Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, onnea! Ihanaa! Olis kyllä ihana olla raskaana, mut kyllä nää 2 riittää. Juuri palasin töihin, tuntuu hyvältä tämä oman ajan lisääntyminen :) Lasten kanssa menee hyvin ja joulukuisenkin kanssa, kun pikku hiljaa oppii hänen haasteiden syitä ymmärtämään. Ihana, temperamenttinen, huumorintajuinen ja välkky energiapakkausHeippa, mitä tänne kuuluu? Meillä oli tossa reilu viikko sitten nt ultra ja siellä selvis että oltiinkin kaks viikkoa pidemmällä mitä luultiin, nyt ootellaan rakenneultraa joka on 22.9 :)
Heippa, mitä tänne kuuluu? Meillä oli tossa reilu viikko sitten nt ultra ja siellä selvis että oltiinkin kaks viikkoa pidemmällä mitä luultiin, nyt ootellaan rakenneultraa joka on 22.9 :)
Täällä kans toimintaterapiassa samoista jutuista, ihan mahtava juttu, toiv. tekin saatte! Täällä myös nämä 5 ja 2 vee veljekset ovat kuin paita ja peppu, toistensa parhaat kaverit Vaikka nuoremman uhma meinaa haitata välillä yhteistyötä :D Joulukuinen on ihanan huolehtivainen ja reilu isoveliHei kaikille pitkästä aikaa! Ja onnea sankareille. Meilläkin voidaan ihan mukavasti. Joulukuinen aloitti loppuvuodesta puheterapian ja odotellaan aikaa toimintaterapeutin arvioon. Meillä pojalla siis jonkin asteista aistiyliherkkyyttä ja keskittymisongelmia. On silti kasvanut isoveljenrooliin mahtavasti. Eilen joulukuinen aloitti osittaisen päivähoidon ja voi kun hän oli innoissaan uusista kavereista. Oon itse vielä kotona 2v4kk pikkuveljen kanssa. Tarkoitus oli palata syksyllä töihin, mutta poikkeusolojen vuoksi päätettiin että jään kotiin siihen asti kunnes kuopus täyttää 3v.
Minkä mittaisia teidän 5v oli neuvolassa? Meillä pituutta oli nyt tammikuun alussa 113cm.
Mä ainakin Aika hiljaista täällä joulumammoissa on nykyään, ei taida pahemmin kukaan enää seuraillaHeipparallaa, vieläkö joku käy täällä kurkkimassa? :)