Joulutonttu: Oikeesti sullaki frettejä? Ne on ihan huippuja. <3 Meillä myös vapaana kokoajan, helpompi kouluttaa enkä muutenkaan perusta häkeistä :) Tuohon hajuun voi vaikuttaa ruokavaliolla. Nappularuualla olevat haisee kyllä pahemmalle kuin barfilla olevat. Meillä ovat barfilla ja ovat aika lailla hajuttomia paitsi sillon kun tyhjentäävät anaalirauhaset (hyi hitto sitä hajua :D) Mut tosiaan meillä koiran barfia syövät, siipikarjaa enimmäkseen ja lisät siihen. Kananmunankeltuainen, merilevä, kananmunankuorta, pellavansiemenöljy, valkosipuli, oluthiiva, maitohappobakteeri. Plus normaali aterian päälle illasta vielä vaikka kanan kaulaa tai muuta siipikarjan luuta :)
Omaa napaa: Oireet vähenee, rinnat kipeet vain iltasin, nyt esim ei yhtään oo kipeet. Mitään oireita ei oikeastaa nyt ole! :O
Täällä yks kroonisen hiivan kärsijä... Aina pamahtaa päälle kun raskaana olen. Joo tabletteja ei saa ottaa raskaana vaan puikkoja pitää käyttää. Canesten on ainakin yks, pitäis ukolta kysyä lisää kun on farmaseutti ja intiimi osasto kuuluu hänen osioonsa :D Helppoa itse pyytää lääkkeet, kun ukko muistaa sotunkin. Saa luvalla ottaa mulle lääkkeet ja tuoda kotiin :)