Johkuliini
Vauhtiin päässyt keskustelija
Dodiih.. Nyt plussasin minäkin Menkkojen olis pitäny alkaa tuossa ylihuomenna, joten uskaltaako tässä vielä juhlia..? Aamupissistä juuri tein ja näytti "raskaana 1-2". Meillä on siis 2,5v tyttö ennestään, eli toinen Pööpö olis tulossa Kävin testin päälle vetämässä viimeisen röökini ja nyt se on sitten loppu. Ei tuu olee helppoa, mutta nyt mennään masuasukki edellä
On tää kyll metka fiilis, vaikka ennestään onkin lapsonen. Mulla mielialat heittelee häränpyllyä ja masussa turvonnut olo. Muuten ihan jees olo. Vähän on nyt menkkamaista kivun/paineen tunnetta masussa, mut voi johtua myös ristiselän kivusta (muutettiin perjantaina ja joutunu nostelee laatikoita ja pistään kamoi paikoilleen).
Toivotaan, ettei mitää menkkoi nyt sit tuu
Ai nii ja mä oon ite 31v.
On tää kyll metka fiilis, vaikka ennestään onkin lapsonen. Mulla mielialat heittelee häränpyllyä ja masussa turvonnut olo. Muuten ihan jees olo. Vähän on nyt menkkamaista kivun/paineen tunnetta masussa, mut voi johtua myös ristiselän kivusta (muutettiin perjantaina ja joutunu nostelee laatikoita ja pistään kamoi paikoilleen).
Toivotaan, ettei mitää menkkoi nyt sit tuu
Ai nii ja mä oon ite 31v.