Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei minuu aineskaan loukannut. Doppikset saattaa siis kuulla omiaan. :p tai sit se oli se joku istukan hötkyily siellä :grin
Eniveis, kyllähän sitä taas ehtii kuuntelemaan tässä 9kk aikana :wink

Ei minuu aineskaan loukannut. Doppikset saattaa siis kuulla omiaan. :p tai sit se oli se joku istukan hötkyily siellä :grin
Eniveis, kyllähän sitä taas ehtii kuuntelemaan tässä 9kk aikana :wink

Huomenta naiset! täällä on ihan suunniteltu raskaus. Syyskuussa alettiin yrittämään ja nyt kävi tärppi Täällä on kovasti poika olo,mutta tosiaan,kunhan lapsi on terve niin ei väliä kumpi sieltä tulee.

Meillä mies eilen silitteli masua hiukan,pieni hymy päällä hymisten Alkaa tajuamaan pikkuhiljaa että siellä joku on ❤

Johkuliini muistathan että maksa tuotteita ei suositella raskaana olevalle. A vitskut tekee epämuodostumia sikiölle. Toki maksamakkaraa sai jonkin verran syödä mut en muista sitä suositusta. Se oli todella vähän.

Voi ihanaa paljon vastauksia sillä aikaa kun vedin sikeitä. Kyllähän se mies oli aluksi hyvin hyvin järkyttynyt niinkuin minäkin mutta mulle oli alusta asti selvää, että pidän pienen ihmeen, pakko olla joku tarkoitus näin ainakin itse uskon. Mahtavaa olla huomata kuinka se pikku hiljaa alkaa tajuamaan tilanteen ja kuitenkin ollut koko ajan tukena vaikka olikin aluksi sitä mieltä että nyt on väärä hetki, kun vuoden sisään on sattunut ja tapahtunut niin paljon. Olisi tullut ensimmäiseen neuvolaan jos ei olisi ollut töitä ja maksoi ar-ultran koska halusi varmuuden että sisällä kasvaa pieni papu :)! Laskettua aikaa hän ei ole vielä kysynyt hehehehehe......

Johkuliini, ihana mies sulla, mä voin odotella tollaista kohtelua vaan synttäreitä ja äitienpäivänä :)
Aika koskettava toi klippi, vaikka poltakkaan :) tsemppiä asian suhteen kaikille asian kanssa painiville :)
Itse olen joka raskaus miettinyt tota doppleria, mutta en uskalla ostaa jos en löydäkään sydänääniä niin oon ihan paniikissa täällä :(
Muksut täällä menee jo pitkin seiniä kun tänään ei ulos päästä kun tuolla tulee vettä kaatamalla:(

Kyllä oli iso ylläri! Meillä ku tuo ukko ei oo mikään hempeilyn mestari. Mut sit vastaavasti se osaa aina joskus yllättää mut ihan 6-0 jollain teolla. Se tais tuossa eilen tajuta vast oikein, et ootan meidän toista babya kun niin hoivaili, suukotteli ja oli iloinen ja läsnä taas :wink

Johkuliini, ihana mies :)

Äippäx3, mietin itekki tuota, että olisinko paniikissa jos ei löytys, tulin siihen tulokseen, että enemmän stressaisin siitä jos en tietäs ollenkaan masuasukin oloa.

Täällä paistaa aurinko, mutta mulla on tekemisen puute :grin

Mulla ainakin sellaiset nää olot, vaikka pahaolo vähän helpottanut, väsy ja raskas olo, että mä luotan siihen että papunen siellä kasvaa ja kehittyy:) kohta kun alkaa massu kunnolla kasvaa ja alkaa tuntee ne potkut niin mä tyydyn niihin :)

Meidän vanhin on kyselly tosta vauvan teko asiasta aika paljon, niin ollaan kerrottu että isi ostaa kaupasta sellaisia vauvasieminiä ja pistää ne äidin napaan, no eilen käytiin kaupassa niin huusi kovaan ääneen pähkinä/siemen hullun edessä että pitäiskö isin ostaa niitä vauva siemeniä kun ei sonttu (pikku 3) ole enää vauva. Eivät vielä tiedä että on se isi jo siemenet kylvänyt:)

Takaisin