Isot tissit on jees! Mä innolla odotan et mullakin turpois kunnolla, nyt on vaan vähän tullu semmosta täyteläisyyttä, sais tästä D-kupista kyllä vielä suurentua. Okei liika on liikaa ja tosi isot rinnat varmasti myös tuottaa ongelmia eikä niiden kanssa ole vaan kivaa ja mukavaa.
Äitiyspakkaus on kyllä varmasti esikoista odottavalle tosi kiva ja hyödyllinen, näytti olevan paljon kaikkea siinä! :) Itse odotan myös esikoista ja oon kyl niin onnellinen että meillä Suomessa on mahdollisuus tuollaiseen pakkaukseen.
Neppppsu eihän tuo yhtään hölmö kysymys ollut :) Meillä raskaus oli myös 'vahinko', tai tykkään enemmän puhua yllätyksestä, mutta myös toivottu sitten lopulta ja suurella rakkaudella odotetaan. Itse uskon kohtaloon ja olen sitä mieltä että näin vaan piti tapahtua juuri nyt, että tää oli tarkoitettu näin. :)
Mun jakeluun ei mene miten e-pillereiden aikana voi tulla raskaaksi! Kun ne muka ovat niin varmoja.. Tai onhan niissä joku pieni mahdollisuus, olisko 0,1%, niin tuntuu tosi hullulta! :D Mut ihana että raskaus oli teillekin mukava yllätys :) Ja ihana munkin mielestä miten miehesi otti asian vaikka ei ollut suunniteltu raskaus! Täällä myös mies oli heti täysillä mukana asiassa, monilta miehiltä voisi tulla ihan päinvastaista reaktiota!