Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
parasetamoli on turvallista raskausaikana. Ibuprofeiinia vain toisen kolmanneksen aikana lääkärin luvalla.

mä ajattelin nyt päivittäin kokeilla tuota doppleria, ajattelin alkaa tallentamaan niin sit on helpompi kuunnella, ne nappikuulokkeet on mun korviin huonot. Laitoin sit oikeat kuullokkeet paikoilleen :)

Neppppsu, kannattaa säätää äänenvoimakkuutta aluksi todella varovasti, saattaa käydä korviin se dopplerin liikuttelu ennenkuin hoksaa miten se liikkuu parhaiten. :) ja muistaa tosiaan etsiä oikeasta paikasta ja hieman houtuu painamaan, sillä alkio on vielä pieni :)

Täällä fiilikset nollassa, oireetonta taas, rinnat kipeet ja turvoksissa välillä. Pelottaa maanantain arultra, kun edelleen tunne että ei olis raskaana.
7+2

Päivää teille! Töistä tulin just, puol seitsemäks menin aamulla:wtf: Lueskelen pikku hiljaa teidän juttuja kun on taas tullut paljon tekstiä.

Ja kyllä teillä on valtavia tisuja :D itellä vaan A/B kuppi riippuu rinstikoista:oops: toivottavasti kasvais kun maito alkaa nousta :D

Sylikinkku sama homma täällä, että kahet menkat on nyt jäänyt välistä (niinkun kuuluukin) jes :)

Maanantaina ultraan jänskää :)

Rv 8+3 <3

Ja sylikinkku kiitos hyvää kuuluu. Väsymys ei ole enää niin kamalaa kun aiemmin, jaksaa hereilläkin pysyä kauemmin. :) raskausoireina lähinnä vasemman alavatsan nippailua ja hieman sitä väsymystä kuitenkin.
Töitä nyt viikonloppu pitää paiskia, mutta maanantaina huh vapaa ;)

Noppanoora, mä olin ar-ultraan mennessä aivan varma ettei kyydissä ole ketään mut siellä babybearin sydän pompotteli :) tsempit teilöe ultraan! :)

Miten teillä kaikilla on ultrat nii varhaisilla viikoilla? :bored: Mä oon käsittäny että vasta rv 11-13 ois no ultra jos ei oo lapsettomuushoitoja tai jotain vakavaa sairautta äidillä taustalla.

Krisse rv 6+

Krissse alunperin olinkin menossa vasta sinne nt-ultraan viikolla 12, mutta malttamattomana varasin ajan yksityiselle varhaisultraan :) se sitten maksaa vaan.

Okei ninni, munki tekis kieltämättä mieli mut koitan aatella ettei se katsomalla parane :) täytyy vaan luottaa omaan kroppaan. Jotenki turhan tyyristä, et mieluummin käyttää rahat muuhun jos vaan kantti kestää.

Koskaan ei pidä sanoa ei koskaan mutta yritän sinnitellä sinne asti :D

Ja mulla oli ultra sen takia aikaseen kun keskenmenoja jo kolme takana ja mulle aloitettiin lääkitys. Piti tietää mitkä viikot menossa että lääkitys alotetaan oikeassa kohin :)

Joo Krissse olin vielä eilen sitä mieltä, että menen vasta sitten sinne perus nt-ultraan, mutta päivällä tuli sellanen fiilis, että haluan tietää onko kaikki ok. :) mulla on sen verran ylimääräistä, että on varaa mennä. :D onhan se aika tyyristä.

Kyllä sitä onkin osteltavaa :) kun lähtö on nollasta. Uutena hankin varmaan suurimmanosan, ainakin vaunut ja kaukalon.

Mun ar-ultra makso 60e, ei paha varmuudesta että sydän on lähteny sykkimään :)

Me ajateltiin toivoa yhdistettynä synttärilahjana sekä joululahjana (porukkakolehtina sukulaisilta ja kavereilta) monikäyttöisiä rattaita tai turvakaukaloa. Jos kukaan ei lämpeä niin sit mun lomarahoilla ostetaan. Rattaat ja turvakaukalo on semmoiset mitkä haluan uutena. Muutoin aletaan osteleen pikkuhiljaa harsoja, tutteja, pulloja, vaippoja jne etukäteen niin ei tule kertapompsina suurta menoerää :)

Toi 60€ ei kyllä oo niin paha kuin kuvittelin :)

Meille mun äiti osti jo yhden pikku pyjaman intopäänä ja ilmoitti että seuraavaksi ostaa sellasen pörrösen nallepuvun jossa korvat :D se on niin hurahtanut. Viel pitää kyl laittaa jäitä omaan hattuun koska viel nii pienillä viikoilla mennään :)

Me koitetaan ennen np ultraa olla ostamatta mitään mut sit pitää alkaa keräilee ja saa luvan kanssa hurahtaa :D aattelin kattoo käytettynä vaunuja mut kopan uutena. Pinnis varmaa kans Ikeasta haetaan sitte kesämmällä. Ihanaa kyllä ku pääsee sitte kattelee kaikkea uutta söpöä ja tärkeetä pienelle <3

hihi, piti miehen kanssa vielä ihailla sykkeitä, tuntuu siitäkin todellisemmalta tää raskaus :rolleyes: meninki sanomaan aiemmin, että oireet alkaa hävitä, Tänään on ollu mahottoman paha olo pitkästä aikaa :yuck:

Ninni22, mä aion kiertää kaikki kirpparit jne, monissa on lähes uutta halvalla, mekin ollaan nolla tilanteessa :) ellei lasketa mun heräteostosta, ekaa bodya, johon tuli pipo (korvilla) ja housut mukaan :shy: mies sanoo, että se on tyttömäinen ja mun mielestä se on unisex :woot:

Mulla ar-ultra 6.s päivä, kyllä jännittää odotella siihen asti ja tietty muutenkin jännittää kokoajan kaikki!
Tekisi niin mieli jo ostella vaikka ja mitä.

Sylikinkku, mäki oon ostanut jo pitkähihaisen ja valkoisen pörröfleecen! Täälläkin lähdetään nollasta ja olis aivan huippua jos jostain löytyis jonkinmoista "listaa" mitä sitä oikeastaan tarviikaan.. Ei välttämättä kaikkea muista/tajua hankkia.. Kirppareita minäkin meinaan kiertää, kun niin teen muutenkin :)

Takaisin