Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eikiko: soita vaan sinne neuvolaan ja luota että sun kroppa tekee mitä tehtävä on! :)

Sylikinkku: ihanaa että jotain löytyy doplerilla, jänskää. Ja se on valtavan hyvä merkki että on vikkelä mini siellä <3 mikäs sun rv olikaa? Jos itekki ostais doplerin nii millon vois kuvitella kuulevansa sillä jotain? :)

Krisse rv 6+

Täällä a-sarjalainen tissisaralla :P Oon jostain 14 vuotiaasta asti odottanut että rinnat kasvais mut ei oo näkynyt. Paljon isompia en haluais mutta edes B olis kiva. Onneks on sentään pylly, sillä mä ton miehenikin nappasin :'D

Mahan kasvusta oli vissiin ollut puhetta. Mulla ihan normi kohtu, ei siis kallistunut juurikaan mihinkään päin ja edellinen raskaus alkoi näkyä kunnolla viikolla 24-25. Alussa oli tosin turvotusta mut sit kun se meni ohi niin mahakin oli ihan ennallaan. Löysin edellisen mammaryhmän kuvista mahakuvani viikolla 18+0:
979c0a5adb2bbe40528c219afdbb8139

Juuri mitään ei siis näkynyt.

Jaha, jokohan sitä uskaltais syödä jotain aamupalaa kun eka aamuoksu on hoidettu pois alta...

Sylikinkku, onko se semmonen minkä voi yhdistää puhelimeen? Täytyy kai itsekin tilata :) jos syke löytyi jo sillä

semmonen juurikin :) vähä hankalan muotoinen, mutta passaa jos ei oo vararavintoo kauhiasti :) kohtuhan on tuolla häpyluun tietämillä näin alussa. :) Nepppsu, paljonko sulla on nyt rv?

Mua ottaa päähän kun alussa oli kauhee panetus ja nyt sen tilalle tullut väsymys :( Tietysti päivällä on just semmosta fiilistä mut sitte illalla ku ehtis jotai nii väsyttää vaan! Mieskin vaan kiukuttelee et mikä mua väsyttää niin paljon, niin mikäköhän..

Grr.. Ei ne ymmärä :/ munki mies kiukutteli ett jos väsyttää nii mee nukkumaan :)) klo oli 20 :) jos hänen neuvoa noudattaisi nii eipä tartte nousta sängystä :)

Hei täälläki samoilla viikoilla sylikinkun ja neppsun kanssa, täälläkin omien laskujen mukaan mennessä yheksäs viikko alkakoon! :)

Itsekin oon miettiny tota doppleria mut en oo vielä päättäny viitsiskö investoida, nimenomaan tollanen sykkeen näyttävä olis kivempi :)

Joo ei ne ymmärrä! Iltaisin väsymys on kyllä ihan uskomatonta, eilen katsottiin illalla elokuvaa äitin ja siskojen kanssa niin nukahdin vähän väliä, varmaan vartin näin koko elokuvasta :D sitten mies tuli yöllä 2 aikaan töistä ja kuvitteli et mä silloin jaksaisin jotain.... :D ei ikinä

Täällä paukkuu viikot tänään! 9+0 :) Apua!!

Millasta doppleria te suosittelette? Itse aattelin myös tilata sellasen, mut vasta kun ollaan seuraavassa ultrassa käyty varmistamassa et siellä pienen sydän lyö varmasti :)

Itse tilasin nyt semmosn jonka voi yhdistää puhelimeen, saanut paljon kehuja :) eikä ihan kamalan kallis ole.

Oho, TSC92, sullahan on pysynyt pitkään "korsetti kasassa" edellisen raskauden aikaan! Mulla turvotus on ihan jäätävää ja näytän jo nyt siltä, kuin olisin pidemmälläkin raskaana.

Onko muilla ollut kuumeilua tai flunssaisuutta? Mulla nosti eilen taas lämmöt, mutta tällä kertaa ihan selvästi kuumeen puolelle. Luin jostakin, ettei kuume saisi nousta kovin paljon 38 asteen yläpuolelle, joten passitin miehen hakemaan apteekista parasetamolia. Tiedä häntä, kumpi sitten pahempi, kuume vai lääkkeet... Ainakin tuota parasetamolia on käsittääkseni ihan turvallista käyttää.

Olen joutunut käyttämään panadolia jopa pari grammaa päivässä ja useina päivinä kun migreeni ei levolla mene ohi. Sen kyllä pitäisi olla turvallista... Mutta ei sitä mielellään näin alussa söisi mitään ylimääräisiä lääkkeitä :/

Takaisin