Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voimia niille joilla mennyt kesken, niin epäreilua :Heartred

Tervetuloa joukkoon uusille !

Pahaolo jyllää aina kun itseään huvittaa.. Enpä nyt keksi muuta höpötettävää :whacky011

Mulla näytti tänään tältä. Sillon ekalla kerralla viikoilla 5-6 näytti vähän samalta kun neppppsulla, tuollainen pitkulan mallinen mut sisällä ei näkyny viel oikeastaan mitään.

Tiedäk et on varmaan kauheeta ootella seuraavaa aikaa lucky, mut älä viel heitä kirvestä kaivoo. On kuitenkin vielä niin aikaista et siellä ei välttämättä näy mitään vaikka kaikki oliskin hyvin ja varsinkin jos hoitaja ei osannut katsoa <3

Liitteet

• 1429868904599.jpg
    1429868904599.jpg
    260.4 KB · Katsottu: 63
Muokattu viimeksi:
Hei jess! Heti tänään ostan sitä BioOilia. Ja meikä tuol jo aiemmin kertoikin, et on ihan jäätävä turvotus. Muutenkaa mikää pyykkilautavatsa, niin turvotuksen kanssa ku viimesillään raskaana.
Voihan perseys tota Luckyn tilannetta. Pikkusen raastavaa venaa maanantaihin. Haleja!

Hei apua.. :( tosiaan stressaa kun en ole menossa ultraan kun vasta viikolla 12, joten tein tänään testin vaan mielenrauhan vuoksi. Testi oli mun mielestä haalea verrattuna aiemmin tehtyihin testeihin, luulin että nyt sen pitäis olla tosi vahva plussa. :/ kyllä se plussa oli, mutta onko se normaalia että se on haaleampi kun aiemmilla viikoilla?

Rv 8+2

Ninni22 mulla oli tiistaina ultra ja maanantai aamuna tein testin kun halusin 'varmistaa' olevani raskaana edelleen :D Siihen tuli todella haalea plussa, ja sitä täällä panikoinkin.. Noh, tiistaina ultrassa löytyi syke ja pikkuinen <3 :) itse sanoisin että plussa kun plussa, ei sillä voimakkuudella väliä! Älä turhaan stressaa :)

8+6

Kiitos tsempeistä! Olen harkinnut ar-ultraa ja varasin äsken ajan mehiläiseen. Olen niin stressaantunut, että elämästä ei meinaa tulla mitään. Kiukuttelen miehelle koko ajan jne. Maanantaiksi sain ajan ja pääsen varmistamaan raskauden. :)

Tuli tuosta alkoholikeskustelusta mieleen, että itselläni on ollut sinällään helppoa kun en muutenkaan juo alkoholia juuri lainkaan. Mutta jos joisin, vaihtaisin varmaan vaan alkoholittomiin! Niitä on tullut lipitettyä joskus ennenkin eikä sitä kyllä kukaan ole huomannut, ellen asiasta ole itse maininnut. Pariin kertaan on pitänytkin, kun kaverit ovat ihmetelleet auton rattiin hyppäämistä. :D Se on kyllä harmillista, ettei Suomessa ole sosiaalisesti hyväksyttyä olla juomatta ilman "hyvää syytä" (raskaus, sairaus, autolla ajo tms.). Aika usein olen saanut osakseni arvostelua siitä, että EN juo!

Emily onnea ja tervetuloa! Ninni, itse kävin myös ar-ultrassa Mehiläisessä minulle osui mukava työntekijä :) toivotaan, että jaksat suht. Rauhallisesti sinne maanantaihin odotella!

Täällä ei taas mikään ruoka tai neste pysy sisällä, huhhuh....... Ihan kamala olo, kirosin jo, että kuka nauttii raskaana olosta mutta on se palkinto siitä sen arvoinen <3 täytyy välillä palautella itseni taas realiteettien äärelle! Khih :D

Mä tykkään juoda lasin viiniä sillon tällön, mutta oon aika onneton juoja koska en vaan tykkää alkoholista. En usko että kaveriporukassa tarvinnee selitellä sen enempiä :) Tanssipiireissä onneksi on paljon muitakin joille ei juurikaan alkoholi maistu. Itse oon myös alkoholistin lapsena aika tarkka siitä että lapsen aikana en juo.

Ninni22, minäki tein 7+6 testin ku löysin kaapista ja ei mikkään supervahva viiva tullu vaan haaleampi mitä esim 4+6. Uskon siis että viikolla 8-9 se on haaleampi :)

Käyttääkö täällä muut muuten mitään sovelluksia tms raskauden seurailuun? Mä käytin yrityksen aikana kierron vaiheiden ja ovisoireiden merkkamiseen Glowta ja plussan jälkeen siirryin Glow nurtureen. Ihan kätevää merkkailla ylös oireita ja fiiliksiä ja lisäks saa kaikkee nippelitietoo sikiön kehityksestä. Myös vitamiini- ja vesitaukomuistutukset on mulle ihan hyödyllisiä :)

Ekassa raskaudessa lueskelin myös sitä neuvolasta/apteekista saatavaa kirjasta, ja varmaan tulee tälläkin kertaa selailtua kunhan sellasen saan hyppysiini :)

Vaikka tää pahoinvointi verottaakin jonkun verran voimia niin oon kyllä tästä raskaudesta ihan yhtä innoissani kun ekastakin. Toisaalta myös pelottaa mahdolliset komplikaatiot enemmän.

Mä käytän what To expect sovellusta. ite pidän muuten sitte päiväkirjaa oireista ja fiiliksestä. Yrityksen aikana käytin Fertility Friend sovellusta kierron tarkkailuun

Huh. Vasta kerkesin kehua kun ei ole oireita. Niin nyt on sit tosi huono olo. Rv. 8+ 1 luin edellisestä raskaudesta et pahin vointi ollut 9+ viikoilla.

ei meinaa enää jutuissa pysyä mukana kun tullut niin paljon uutta :D

mutta pahoittelut niille joilla on mennyt kesken ja onnittelut sitten vastaavasti uusille tulokkaille :)

Takaisin