Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea hyvistä ultra kuulumisista!

Täällä mun laskujen mukaan olis 6+1 tänään ja neuvolan mukaa 6+5 mutta nyt lähetään kattoo ultraan että näyttääkö kohtu tyhjältä vai onko siellä yhtään mitään. Jännittää niin pirusti että kumpi vaan vaihto ehto ja jos jotai on ni mitä se on :/

Lääkäri myös lohdutti, et yleensä mitä huonommin äiti voi, sitä paremmin lapsi voi. Eli pahoinvointi on vaan hyvä merkki :D sain myös siunaunsen sille pahoinvointilääkkeelle mitä sieltä päivystyksestä määrättiin. Kuulemma vanha ja toimiva lääke jota uskallan nyt hyvällä omatunnolla ottaa avuksi. Primperan siis nimeltään, jos jollekin tulee tarvetta joskus :)

Lucky 6+ viikoilla pitäis syke jo näkyä, toivotaan että yllätyt positiivisesti! Pääseekö miehesi mukaan?

Pieni vinkki teille kenelle on tulossa juhlat ja ei haluu turhia kysymyksiä.. Alkoholiton viini/ siideri/ olut :)
Ja itse selitän niin kun on tässä lopettanut polttamisen nii en halu provosoida itseäni eli ajattelin olla jonku aikaa juomatta :)) mä vaa ajattelin ett jos sanoo ett on lääkekuuri nii porukka rupee kysymään ett mikä sul on kui sul on kuuri? :))
Onnea kaikille pikku sydämmeist ja ihanista viivoita❤️
Ja otan osaan teidän menetyksistä :(
Se on niin väärin :( ❤️

Tänään jätin aamukahvin kokonaan pois. Olisin varmaan pystynyt vielä juomaan, mutta uskon, että raskaana ollessa on parempi olla kokonaan ilman kofeiinia. Vähän ehkä pää höttösen tuntonen (vieroitusoireita) ja etovaa oloa.

Mulla on ihan jäätävä turvotus ja ilmat ( oikein kivun kanssa) nyt joudun poistamaan kaikki ruokavaliosta mikä vähäkin vois turvotaa.. Tälläistä ei kyl ennen ollut ja tämä on jo kolmas masuni ;) rv on 8 mut näyttää kun olis ainakin puoless välissä, aamusta iltaan. Eikä siin mitä antaa olla turvoksissa, mutta se tekee kipeätä :(
Mitäs teillä, onko tätä ihana turvotusta?

Mulla on ainakin marabella turvoitus iltaisin ihan järkkyä. Farkkuja en oo pariin viikkoon ees laittanu jalkaan, tänään kyllä aattelin yrittää :D aamuisin huomaa että on vatsa pömpöllä, vaikka painoa ei ole tullutkaan.

No joo mulla turpoaa maha muutenkin tosi herkästi istumatyössä. Ja turvotusta ja ilmaa on ollut nytkin ihan "mukavasti". Otin estotoimenpiteeksi aamukävelyt 30min joka aamu ennen töihin lähtöä. Maito- ja viljatuotteiden kanssa pitää olla vähän tarkkana. Aamulla kaurapuuro, paljon marjoja ja vähän hyla raejuustoa on ok, mutta ruisleipä ja jugurtti sais mut varmaan räjähtään..

Hei, jos te napostelette nii mitä sit te napostelette? Meinaa mulla on ongelma jatkuvaa nälkää ja porkkanat jo tulee korvist :))

Mulla kans on ihan hirveetä turvotusta koko ajan. Mittasin tänään mahan ympäryksen - kasvanut 3cm siitä mitä oli ennen raskautta!! Paino ei kuitenkaan ole noussut yhtään, onneks. Mulla turvotusta on lähes tulkoon koko ajan ja nyt on myös maha vähän sekaisin. Pitäs varmaan ruveta viel tarkemmin kattoon mitä suuhuni pistän...

Jep, turvotusta pukkaa, jouduin jo siirtymään mammahousuihin kun tuonne kohdun seudulle painaa niin kovin normifarkut. Ylävatsaakin turvottaa ja näytän tosiaan kun oisin jo pitkälläkin. Paino on onneksi vain laskenut muutaman kilon.

Marlau ja masukki 6+5.

Takaisin