Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä myös yksi turpooja! Maha näyttää varsinkin iltaisin siltä kuin olisin raskauden lopussa :D

Mun maha on kans ihan turvoksissa, ei riitä 3cm lisää ympärykseen :'D ja painoakin tullu 6kg (kiitos tupakanpolton lopettamisen :( )

Älä oo kateellinen TiuH, ei saatu eilen alkioo näkyviin vielä, joten nyt alkanu hiipii mieleen että jos siellä ei olekkaan ketään tai menny kesken aikasessa vaiheessa..

Rv 6+0?

Mulla ei keskenmenossa oo vuotoo tai mitään, joten en voi sanoa että niin kauan kun ei ole vuotoa on vielä toivoa!

Täällä kanssa ihan jäätävä turvotus, näyttäis että kohta täytyy lähtee synnyttämään vaikka viikkoja vasta 8+3 kiloja tullut lähtöpainosta 2.8 lisää. Kokopäivän kestänyt pahoinvointi vaihtunut iltapainotteiseksi, kyllästyttää! Mutta silti niin onnellinen

Wildside: miltä sun ultrakuva näytti? Multa näytti tuolta jotakuinki. Tuo vihreä pallo oli sellanen kirkas piste joka aina välillä tuli näkyviin niinku tuossa kohtaa missä se oli. Ja tuo vihreä haalea paksu alue oli ultrassa semmonen harmaa möykky jonka keskellä oli musta viiva.

Unohtu tuo mun piirustus laittaa... :D maanantaina uudelleen klo 13 ihan lääkärin näytille.

Liitteet

• 1429864626601.jpg
    1429864626601.jpg
    10.6 KB · Katsottu: 50
Ja tuolta nyt löysin Tollasen kuvan... laittomuuksia teen... mutta nuo harmaat reunat oli paljon paksummat ja tuo musta keskusta oli paljon ohuempi. Sellanen viiva vaan... mutta lääkärissä maanantaina selviää...en lähde nyt mitään toiveita herättelemään että siellä nyt mitään olis.

Liitteet

• 1429864729240.jpg
    1429864729240.jpg
    48.6 KB · Katsottu: 59
Anannaa: Siinäpä vasta kysymys. Terveydenhoitaja näki ja minä myös tommosen. ka se kohtu on mutta se että mitä siellä näkyi vai näkyikö mitään ni jäi maanantaille odottamaan... parempi kuin ei tulkitse mitään. :D

Ihan jäätävä väsymys, viime yönä en saanut nukuttua silmäystäkään.... Kotona pitäisi siivota ja tiskata, onks pakko jos ei halua tai huvita? :D

lucky, toivotaan parasta ja odotellaan Maanantaihin jolloin selviää enemmän? :)

Tuossa ultrakuvassa, tuo musta rinkula on raskausontelo eli sikiöpussi ja sen sisällä on sikiö. Mulla oli sellanen musta rinkula eli raskausontelo eli sikiöpussi ja sen sisällä näky valkoinen rinkula joka oli ruskuaispussi. Alkion pitäis kehittyä siihen ruskuaispussin viereen.
Olen ymmärtänyt niin että sikiöpussin pitäisi olla melkein pyöreä jos littana niin siellä ei kai lapsivettä ole sisällä. Mulla oli tuon näköinen ultrakuva kun alkoi koko homma siellä jo kuivua kasaa..

Onpas tänne tullut paljon asiaa sitten viime käynnin. Hyviä ja huonoja uutisia joten onnea onnekaille ja pahoittelut jotka menetyksen kokivat :(
Itsekkin turvonnut kuin ilmapallo ja huono olo varsin iltapainotteista, mutta ehkä parempi niin jaksaa töissä paahtaa päivät ilman vessanpöntön halailua. Ensi viikolla vasta eka neuvola eikä jaksaisi odottaa sitä eikä ekaa ultraa (joka ilmeisesti on vasta joskus viikolla 12?) että saisi varmistuksen.

Rv 8+2

Lucky laitan illemmalla kuvan siitä miltä mulla näytti niin valaisee varmaan asiaa enemmän :D Nyt täytyy rientää siskon kanssa nauttimaan vapaasta päivästä. Vähän shoppailemaan ja syömään. Palkkakin tuli :)

Takaisin