Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lucky87 onneks sun ystävä on valmiudessa että sun ei tarvitse yksin lähteä yöllä kyssiin jos on tarve. Toivotaan tosin että olot ja vuoto alkaa helpottaa niin ei yöllä tarvitse lähteä.
Ja ei todellakaan sun kannata töihin huomenna mennä!! Tärkeintä on nyt saaha sinut kuntoon ja selville mistä vuoto johtuu.
Todella raivostuttaa tuo sun miehen asenne!!! Vaikka se itte käsitteliski tilanteen mielummin noin niin se on täysin väärin sua kohtaan ja sen pitäis myös tukea sinua! Voimia ja haleja ja rutistuksia ! <3

Voi vinde, mulla kun se röökin himo jyllää, niin aattelin katsella jotain videoita, jotka tukis tät mun polttamattomuutta ja vaikuttaisi mun tunnepuoleen vielä lisää.. Löysin yhden videon ja katsoessani sitä, äänet päällä, itkin tyynyni märäksi.. Saako täällä linkittää Youtube videoita?

Voi ei, mitä ikäviä uutisia täällä :( Paljon voimia, nellie ja Lucky! Ei oikein tiedä, mitä sanoa... Niin väärin, että ensin annetaan ja sitten otetaan pois.

Muokattu viimeksi:
Lucky sain progesteroni lääkityksen. Seittemännellä viikolla surkastuu munasarjoista keltarauhanen pois ja se siirtyy istukan tehtäväks, jos siinä häikkää niin korjaa sen. Välttämätön hormooni raskauden jatkumiselle tuo. Ei oo haittaa sikiölle ja syödään ensimmäisen kolmanneksen loppuun asti.
Itselleni tukilääkitys määrättiin toistuvien keskenmenojen takia ja ainakin se tuolisää varmuutta vaikka ei ole täyttä näyttöä onko siitä hyötyä. :) sanoin lääkärille , että olen valmis kaikenlaiseen apuun jos sellasta on mahdollista antaa :)

Wildside: ihanaa että olet saanut tuon tukilääkityksen.

Täällä lämpö 37 tasan ja Ilmankos Eilenki illalla tärisin horkassa ja tänään myös. On ihan kuumeinen oloki. Mies Sano että elä tee diagnoosia itsellesi kun et oo lääkäri. Toi on sillä asenteella että pessimisti ei pety. Mutta on vähän vaikee tässä ajatella noin. Äsken kun avastin ni tuntu ihan ku olis munasarja revähtäny. Todella kipeää teki mutta ei ollu pitkä kipu

Hei kuulkaas naiset! Mikä se rasva oli, mist oli puhetta et on auttanut joillain raskausarpiin? Ja joku sanoi löytyvän jopa Prismasta?:anyone

Täällä hysteerinen teki toisen digin kun oireet hiipuillu. Maanantaina digi anto 2-3 viikkoa kun oli menossa 4+5 ja nyt kun 5+2 menossa niin tulokses tuli 3+ ! Jotenkin rauhoittaa mieltä et kyllä siellä joku todennäköisemmin kasvaa ainakin vielä..

voimia lucky87 ja nellie:Heartred täällä tää oireettomuus vaan jatkuu, eipä sillä ihan levollisin mielin oon, mut toisaalta olis kiva jos olis digejä mitkä näyttäs vähän pidemmällekin noita viikkoja :p pöh, odottavan aika on pitkä, ku eka neuvola vasta 9+4 ja nyt rv 8+1

lucky, voi ei miten sua nyt koetellaan :( mikä siellä on tilanne?

Ninnu85, mulla ekan kerran hävis kaikki oireet 5+1 (vau.fi- sovelluksen mukaan alkion sydän alkoi lyödä) ja olin satavarma ettei sydän lähtenyt lyömään, koska oireet katos. Ja ootin keskenmenoa. Seuraavana päivänä ne tuliki jo takas.

Nyt oon vähän ollu jo hysteerinen, koska mun oireet on melkeenpä puuttunu rv7+6 lähtien... :nailbiting: jotenkin oon koittanu itteäni rauhoitella, mutta en oo onnistunu. kävin ostamassa kotidopplerinki, että saisinko ees sydänääniä kuulumaan. No enpä saanu ainakaan eilen.. Nyt onki vasta 8+3 :rolleyes:

Voi ei Lucky! Hirveää käytöstä ukoltasi, kun muutenkin sinulla ahdistava tilanne. Tiedän niin, miltä sinusta tuntuu. Tämä on surullista, kun porukka harvenee ennen kuin päästään edes "vauhtiin". Paljon voimia ja jaksamisia.

Nellielle myös voimia menetykseen.

Itse olen vkl:n kiireinen vieraitten takia, mutta jos kerkiän käyn lueskelemassa ainakin kuulumisia täällä. Kun vieraat ihmettelee, miksi en juo, aion sanoa olevani lääkekuurilla... Naurattaa itseänikin. Taitaa olla ehkä paskin valkoinen valhe?

Metsäläinen itselläkin mene nyt tämä päivä ja viikonloppu taustaillessa eli ehdin vaan pikaisesti lukea teiä kuulumisia ja tykkäillä, hyvällä tuurilla ehdin pikaisesti vastailla, mut sen näkee sitten.
Metsäläinen ittekkin aattelin että pitäiskö miehen vanhemmille vaan sanoa että mulla on antibioottikuuri päällä ja sen takia en nyt viikonloppuna voi juoda ;)

Mikä olo lucky? <3

Mä oon käyttäny tähän asti tota bio oilia kasvoille lähinnä talvisin kun naama kuivuu enemmän. Mut siinähän erikseen lukee et myös kropalle mm. Raskausarpien ehkäisyyn yms Suosittelen!

Mä lähden nyt ultraan, iiiik!!

Onnea Sarina1 ultraan! Täällä vuotelee kuin normi menkoissa. Alavatsa on kuin olis puukolla hakattu. silleen kipeä. Yritin just jättää soitto aikaa neuvolaan... eivät oo vielä soittaneet takasi.

Ultrassa käyty! Sieltä pieni löytyi ja sydän sykki aivan selvästi <3 oli jo yli sentin pituinen, 11.8mm ultran mukaan vastais nyt 7+2, mut mun omien laskujen mukaan 7+4 ja uskon siihen, lääkärikin sanoi että on sen verran vanhempi laite et voi hyvinkin heittää muutamalla päivällä. Ihanaa :love7

Takaisin