Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nellie: pahoittelut sinullekin!

Nyt tuli joku isohko hyytymä. Joku 6x3 senttiä lötkö. Liekö mikä ollut... hieman selkä kipua ja huimausta. Mutta kotona vielä. Klo 20 menny meidän päivystys kiinni joten Kuopioon olis mentävä sit jos yöllä tarttee...

Lucky onhan sulla mies kotona, jos alkaa pahasti huimaamaan? Tai joku muu joka voi viedä sinut lääkärille? Suuri suru täällä sinun puolesta :(

Voimia menetykseen naiset <3 ottaa kyllä niin sydämestä kun joukko vähenee ennen aikojaan!

Isot halaukset kummallekin!

Äippäx3 : en tiijä... ukko on kyl kotona mut Näinköhän lähtee mihinkää viemään niin kauan ku omilla jaloilla kävelen joten oon kaverille jo ilmoittanut että pitää puhelinta auki jos satun soittamaan... on sen verran muut asiat tuolla ukolla mielessä että en ihan siihen luota .. sanohan se että entes jos en ookkaan raskaana... näytin testit ja digi tuloksen... sano että niihin ei välttämättä voi luottaa... siinä vaiheessa luovutin tuon kanssa yhteistyön

Hui kamalaa lucky kun miehesi ei ole nyt tukenasi!! Voi kun suututtaa ja surettaa sun puolesta!

Voi kamala, yhteinen asiahan toi nyt on, tukena pitäis olla! Aika töykeästi sanottu kun ei sinua usko tässä asiassa! Varsinkaan nyt kun varmasti miestäsi tarvitset! :(
Onneksi sinulla hyvä ystävä joka valmiina viemään jos tarvetta:( tuntuu niin pahalle sinun puolesta, että itkua täällä neillään:(
Kaikkea hyvää ja ISO hali! Vaikka ei tunnetakaan niin henkisenä tukena täällä ollaan <3 voimia!

Juu tämä koko foorumi on ollu kyllä viime syksystä asti mun henkinen tuki... yhteinen asia juu...Ehkei se halua stressata ja käyttäytyy kuin mitään ei olisikaan. Eikä ymmärrä että itse olen herkempi tapaus ja tartteisin sen tukea. Saattaa ajatella myös että miksikä se murehtimalla asia muuttuu. Ei muutukkaan mutta paha Mielikään ei pois lähde.

Miehet osaa välillä olla vähän tunnevammaisia näissä asioissa, olen huomannut että masukki ei ole niiden
mielestä vauva ennen kuin se on sylissä... Ne ei ymmärrä mitä me naiset käydään läpi kun uuden elämän alku on mahassa. Miten se on meille jo osa itseä, oma pieni rakas vauva:(
Käske sen sun miehen ottaa sut syliin ja pitää tiukasti kiinni, jos siitä tulisi sinulle vähän turvaa ja helpotusta! Minä niin toivon, koko mun sydämestä että seuraavan kerran teillä onnistaa!
Sitä toivon kaikille muillekin ketkä on jo oman masukin menettänyt!:(
Se on niin väärin!:(

En mä pääse ees viereen ku 4 vuotias vie mun paikan. On niin mustasukkainen ettei laske mua sekunniksikaan isäsä kainaloon. Minä oon yrittänyt sitä omaan sänkyyn ym. Saaha mutta ei. Isistä niin kiva että poika on kainalossa. Mä oon tottunut tähän.

Johkuliini: huomenna aamulla soitan neuvolaan jotta ottaako ne mut sinne ultraan heti...en mee ees huomenna töihin. Ku ei tee mieli mennä

Lucky en ihmettele, en minäkää menis duuniin. Voi että minuu itkettää ja tuntuu tosi epäreilulta. :smiley-angry017

Piti kirjoittaa kuitenkin iloisesti ultranneille onnea. :Heartred

Takaisin