Joulukuun juttelut

Liityin juuri seuraan. :) Oon käyny lukemassa täällä muiden juttuja, mutta en uskaltanut esittäytyä aiemmin. Nyt 10. viikko alkupuolella ja ultrassa näkyi vielä elämää, niin uskaltauduin viimein juttusille. Mulla taustalla pari keskenmenoa, joten siitä varovaisuus. Nyt toivon kuitenkin, että raskaus jatkuu hyvin, koska on päästy näinkin pitkälle.
 
Barbababa, toivotaan että tällä kertaa kaikki menis hyvin loppuun saakka :* Täällä mukava kun voi jakaa huolet ja murheet niin pienet kuin isot :)
 
Täällä menee tunteet ihan vuoristorataa. Oon ollut tosi itkuherkkä, mutta myös tosi onnellinen :)
Tänään alkoi 10+0 ja huomaan, että huono olo alkaa vähän helpottaa. Ihanaa, jos jouluna voisi nauttia hyvästä olosta!

Päätin, etten syö jouluna edes itse graavattua lohta. Ei sitten ainakaan tarvi stressata tuleeko seuraamuksia...
Sitä jäin miettimään, että voiko katkarapukimaraa syödä? En löytänyt netistä selvää vastausta.
 
Mulla katkaravut on ehdoton ei :D rakastan niitä, mut ei...

Mies on yövuorossa ja mulla huomenna aamuvuoro, en tietenkään saa yksin unta niin helposti. Tänään olin neuvolalääkärillä, sillä oli ultrausvehkeet mut paskat se mitään ultrannu enkä kehdannut alkaa vonkumaankaan :D ensviikolla sit kuitenkin on nt ultra :)
 
Juuri kun olin tyytyväinen hyvään oloon, niin tänään koko aamupäivän oli niin kuvottava olo... Onneksi nyt jo parempi.
 
Tulipa tänään käytyä lääkärin vastaanotolla huimauksen ja tukkosuuden takia. Totes sit et min huimaus johtuu todennäköisesti kuivumisesta. On ollut flunssanen olo täs useamman päivän. Eikä ole sit oikein ruoka eikä kyl juomakaan maistunut. Nyt oon kyl yrittänyt juoda paljon.
 
Takaisin
Top