Joulukuun jupinat

Onnea kihlat saaneille :)

Mä en malttanu aatella et eka ultra olis vasta 10+4 eli 31.12 joten varasin nyt 10.12 eli 7+4 ajan yksityiselle niin saadaan varmuus et kasvaako masus joku vai ei :) maksaahan toi varhaisultra maltaita, mut mies lupas maksaa :) se on kyl niin ihana ku on ihan haltioissaan uudesta raskaudesta :Heartred
 
Onnea Suvii:lle myös :D

MammaMaria: Joo, meillä oli viime jouluna aika sama meno..et lelut oli kyl jees, mut sen paperin ja nauhojen kans riehuminen vei voiton. Ihana nyt ku toinen alkaa ymmärtää. Ja ne sen ilmeet ku otsa kurtussa valkkaa autoja. Ja se on tarkkaa puuhaa ja ei sieltä kaikkee valkata ku tarkasti tutkien et mikä :Heartbigred
 
Nönnönnöö, kiitos vertaistuesta. :) Mulla myös alavatsan jomottelut on kohdistuneet ovulaatiosta asti oikealle puolelle, vieläkin tuntuu, mutta nykyään jo harvemmin. Jospa siis tuo eilinen selkäkipuilukin liittyi sitten siihen. Toivottavasti. Ultrassa viime viikolla oli kaikki ok. Tänään ei ole vuotoa ollut ja selkäkipujakaan ei ole tuntunut, joten jospa selvisin säikähdyksellä.

Onnittelut kihlautuneille :)
 
Zeni, vihille astellaan kesällä 2016, ensi vuosi on pyhitetty vain vauvalle :wink Lämpimät kiitokset kaikille onnittelijoille :Heartpink Ja onnea superisti myös Suviille! :)

Olo on autuaan onnellinen ja hymy on korvissa koko ajan. En voi uskoa todeksi tätä kaikkea! Ollaan oltu todella pitkään yhdessä ja kihlausta oon kieltämättä jo kauan odotellutkin. Nyt on sit rinkulat sormissa ja pieni perhe tuloillaan :Heartpink
 
Onnea Suvii!! :)

Faada: mietin useaan kertaan että mitä kirjoitan, olenhan sitten aika tunnistettavissa, toisaalta mitäpä se haittaa. Eli minulla siis oli kaksoisveli, hän kuoli 10 vuotta sitten toisen ihmisen käden kautta. Oli ihanaa kun sai jakaa kaikki lapsuuden kokemukset, hyvät ja pahat, niin läheisen ihmisen kanssa. Nyt itkettää kun yrittää kuvailla menetyksen suuruutta, se on aika mahdotonta. Tuntuu kuin osa minusta puuttuisi. Nykyään se tuntuu kamalalta kun tytär ei saa tuntea enoaan :sad010

Menipäs surulliseksi, onneksi on ihanat muistot :Heartblue
 
Onnea kihlautuneet! :Heartbigred

Mulla oli eka neuvola tänään (8 + 5) ja tittidii! Kuulin sydänäänet! ooooooh se pieni on elossa! (ainakin vielä) ihanaa!

Oireitakin on ollu, yökötystä, ruokakuvotusta ja uutuutena hajuherkkyys. En kestä edes puolisoni ihanaa ominaistuoksua! :D Heti rupeaa kuvottamaan. Ja massu on herkkä kosketuksille. Sitten on ollut huimausta ja heikotusta. Toivottavasti tällä kertaa päästään ihan maaliin asti! :)
 
Kiitos onnitteluista! :) Tänään käytiin ostamassa miehelle myös rinkula ja molemmat jäi kaiverrettavaks. Naimisiin on kyllä turha ajatella menevänsä vielä moneen vuoteen, kun tarvis tässä joko rakennuttaa tai ostaa omakotitalo. Niin ja auto täytyy vaihtaa ens kesänä. Hirveesti menee rahaa. o_O

2013&15?: Ompas ikävä juttu käynyt sun elämässä. :sad001 Ei se kovin häävi tunne ole, kun rakas ihminen poistuu täältä jonkun muun käden kautta. Tai vaikka omankin... Onneks muistot on silti hyviä ja pysyy mielessä aina. :Heartred
 
haluun vauvamasunn:Heartred miten te ootte kokenu ison mahan keillä aiemmin lapsia:)


Se oli ihanaa...ja ne ekat potkut..ei vaan voi kuvailla sitä fiilistä. Kuinka..huh huh iso ihme se on, et toinen ihminen, elämä kasvaa sun sisällä.

Mulla ei viimesilläkään ollu "iso iso" maha. Sain sen peittoon jos miehen hupparin laitoin päälle, joten mtn fyysisiä haittoja siitä ei siis ollu :grin Mahallaan nukkumista kaipasin eniten..thats it.
 
Potkut kivoja mutta muuten en oo mikään raskaushehkuja. Ainakaa edellisessä. Pakollinen paha ennen onnea :)
 
Pahoitteluni sulle 2013/2015?.:sad001 On varmasti ollut repivä ja raskas kokemus.:sad001 Meillä on nuo pojat 1v8kk ikäerolla ja niillä menee nyt mahtavasti leikit yksiin ja ovat todella kiintyneitä toisiinsa.
Kaksosten side on varmasti vielä jotain aivan omaa luokkaansa.:) Mua itseä on aina harmittanut, kun on ollut iso ikäero sisaruksiin, niin ihana, että omilla on leikkikaverit.:)

Onnittelut myös Suviille.:)

Itsellä kans tosi ahistuneet fiilikset ollut viime päivinä. Mahaa on hankala peitellä, mutta silti ollaan vielä alkumetreillä (9+4 nyt) ja mielellään pitäisi raskauden vielä salassa... Etenkin kun on "riskiraskaudesta" kyse.:sad001 Voiskin kelata viikkoa tuonne 12+ asti!:P
 
Potkut kivoja mutta muuten en oo mikään raskaushehkuja. Ainakaa edellisessä. Pakollinen paha ennen onnea :)


:laughing005 No en ollu minäkään..naama levis, varsinki nenä...näytin ihan järkyltä..jalat oli turvoksissa..tukka lähti päästä ja rasvottu nopee. Et oli hehkua joo, sit siihen ku lisäs viel ne ilmavaivat ni avot.
 
Mulla kans ei ole hirveitä traumoja vauvamahoista. potkut teki kyllä kipeää lopussa...:D Nukkuminen oli hankalaa. Muuten olen kyllä lenkkeillyt loppuun asti useamman kilometrin lenkkejä, uinut ja muutenkin pystynyt elämään "normaalisti".
Suosittelenki kyllä liikkumaan voinnin ja jaksamisen mukaan.:) Nopsaan on palautunut synnytyksistä ja raskauskilojakin tuli kohtuullisesti, vaikka ruoka maistui raskausaikana hyvin...:D
 
Takaisin
Top