Thilduska
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Jouluviikko jee!
Jouluvalmistelut: eilen tein Mathildan kanssa joulukarkkeja. Mathilda nukkui kantoliinassa tyytyväisenä, Ensimmäistä kertaa! Aikaisemmin, kun ollaan harjoiteltu, niin ei ole tullut mitään, mutta nyt kun sai ensin katsella sieltä, niin sitten oli tyytyväinen.
Tänään leivon piparit ja huomenna tulee vaari kyläilemään, niin heille teen perunamuusin ja lihapullat sekä joulutortut. Sitten keskiviikkona pakkaillaan ja lähdetään mummulaan torstaina heti aamulla. Siellä sitten leivon vielä juustokakun.
Muuten tuntuu, ettei uuvuta, mutta siivota ei yhtään huvittais ;)
Sellaiset jouluvalmistelut.
Nyt tyttö vaunuihin ja lumitöihin, jos pääsen edes ovesta ulos, sen verran paljon tullut lunta!
Jouluvalmistelut: eilen tein Mathildan kanssa joulukarkkeja. Mathilda nukkui kantoliinassa tyytyväisenä, Ensimmäistä kertaa! Aikaisemmin, kun ollaan harjoiteltu, niin ei ole tullut mitään, mutta nyt kun sai ensin katsella sieltä, niin sitten oli tyytyväinen.
Tänään leivon piparit ja huomenna tulee vaari kyläilemään, niin heille teen perunamuusin ja lihapullat sekä joulutortut. Sitten keskiviikkona pakkaillaan ja lähdetään mummulaan torstaina heti aamulla. Siellä sitten leivon vielä juustokakun.
Muuten tuntuu, ettei uuvuta, mutta siivota ei yhtään huvittais ;)
Sellaiset jouluvalmistelut.
Nyt tyttö vaunuihin ja lumitöihin, jos pääsen edes ovesta ulos, sen verran paljon tullut lunta!
Ottaa varmasti kasvupyrähystä kun tuntuu ettei mikään enää
Toinen tulehdus jo. Sitten ollut taas niin räkänen. Perjantaina oli jo 38,3 lämpöö ja lauantai aamusti ennen lekuria.

Hoplaa kattoo innoissaan ja puhelee.
Tosin onneksi mulle, eikä Edithille, vaikka silläki on maha sekasin ja mikää muu ei oo nii kivaa ku äidin syli. Mut tää on ilmeisesti oikeasti ihan vaa pikkanen tauti, koska yöllä halailin pönttöä vaa kahdesti ja aamulla ei sit ollu enää muuta ku vähä vellova olo enkä oo oikeastaa mitää saanu syötyä.. Mut en sit tiiä voisko tää johtua tosta yhestä jogurtista, mitä söin eilen illalla, koska ennen ku söin sitä, ni oli ihan normiolo ja tunti jogurtin syömisen jälkee alko oksettaa
Elikkä menee torstaille sitten mun jouluostosten teko ja tänää oon saanu nukuttua jopa 2 päikkärit Edithin kanssa ja kohta mennää varmaa kolmansille.

) Nyt siis leikin, että saan rentoutua..
:D jeij!