Joulukuun Jodlaukset


Joulu takana ja uusi vuosi edessä. Meillä meni joulu sukulaisten luona itä-suomessa joten nyt uutta vuotta juhlistetaan ihan kotosalla kolmistaan :) Ihana kun ei tarvitse nyt minnekään lähteä vaan voidaan vaan rentoutua.

Mä sain sitten jonkinmoisen vatsaflunssan heti joulunpyhien päätteeksi ja viimeiset pari päivää ollut kuin puolikuolleena, mutta nyt alkaa olo lähentelemään normaalia. Jospa huomenna jaksaisi jo liikekannalle vaikka aleostoksille.. Saas nähdä. 

Niin, milloinkas ne PK-seudun seuraavat treffit olikaan, me voitais ekaa kertaa päästä jopa paikan päälle. 

Veelis heräsi, joten juttu jää lyhyeen. Palaillaan!

 
Heips,

mulla on täällä päivät niin sekaisin... olin ihan varma että tänään olis tiistai mutta kun katsoin sää tiedotuksen niin tajusin että ei hemmetti huomenna on jo torstai.

Joulu meillä täällä meni kivasti, vauva sai vaatteita ja esikoinen legoja, autoradan joka tosin on hieman turhan iso (tarvii tilaa 2,30m), olipa kerran ohjelmia, vaatteita jne.. minä sain kameran jee.

Mulla on viime aikoina ollut ongelmia unen saannin kanssa yöllä Joonan syötön jälkeen, saatan helposti n. tunninki pyöriä ennen kuin nukahdan. Toissa yönä kävi niin että klo. 5 kun olin syöttänyt poitsun niin se päätti vielä kakatakkin no enhän mä sitten enään saanut unta ja vaikka kuinka väsyny olisin niin päikkäreitäkään en enään kykene nukkumaan, kun uni ei vaan tule. Eilen ei ollut sitten yhtään mukavaa kun olo oli todella nuutunu ja pojalla oli 3kk neuvola eli rokotukset ja illalla oli todella kiukkunen, onneks yöllä heräs vain kerran ja minäkin nukahdin pyörimisen jälkeen uudelleen.

Me ollaan kanssa varmaanki kotosalla vuoden vaihde ja luultavasti meille tulee jotku kaverit kyläilee. Fresitat ostin jo viime viikolla että en jää ilman ja pari ilotulitetta hommataan, meillä suositaan patoja.

Mutta joo eiköhän tässä pidä mennä taas pyörimään sänkyyn jotta huomenna jaksaa touhuta poikien kanssa ja käydä töissä moikkaamassa kavereita. 
 
Huomenna sitten ammutaan raketteja, kun mies ei menekkää hommiin, kun on kipeä.
Tänään ollaan taas oltu tuossa lähipuistossa, kun Niko sai joulupukilta liukurin, niin sillä on tykännyt laskea. Sai mieskin rauhassa nukkua.

Mulla vaa niin palo pinna taas pojan kanssa pukemisen kaa, kun se tuntuu olevan aina ongelma. Kokeilin sitä että ottaa kilpaa ajan kanssa ja sitten kun kello soi, niin olis vaatteet päällä. Hyvin on toiminut välillä ja perhetyöntekijäkin suositteli sitä.

Ihan uskomatonta että huomenna jo uudenvuoden aattoemoticon

Mä en valitettavasti pääse 5.1.2011 treffeille.

Juu... Esikoisen nukuttaminden from hell taasemoticon
 
täältä päivää pikaisesti!!

Mä niin odotan jo arkea!!! Omia rutiineja hirvee iksu!
Vaik tietty maailman mahtavinta on ollu vehdata koko perheen kanssa... but still!!!! kotiäiteily on pal lepposampaa kun nää pyhien härdäämiset...

treffit Mä voisin pätkähtää jo 5 pväkin ilmoille jos on kahvitelijoita??
enibodi?????
Sit ne seuraavat varmaan silloin kakskysjotain päivä?!?!

Thilduska herrajessus!!! voidaanko siellä jo paremmin? Thildalle rutistuksia!!!

Mamma Reps* sun viestejäs!!!
Rokkii viimeistä päivää mammat!!!
Huutelen taas lisempää kun elo asettuu uomiinsa!!!
puss!!!!
 
Uuden vuoden aatto!

Todellakin käsittämättömän nopeasti mennyt vuosi. Tänään on tasan vuosi siitä, kun tein positiivisen raskaustestin. Olin tainnut tehdä jo 4 pohjalle ja melkein jo luovuttaa sillä kierto kerralla, mutta päätin vielä ennen skumpan korkkaamista koittaa ja jäi se skumppa korkkaamatta ;) Nyt tuhisee jo pieni-isotyttö sylissä..

Purri: ei selvinnyt vatsavaivan syy, mutta ei oo myöskään toistunut. Vähän tietty arveluttaa, jos sama toistuu, että missä silloin on.

Uninen: täälläkin päivät sekasin, ku ei mieskään oo ollut töissä :)

Meillä nukuttiin viime yönä ensimmäistä kertaa kestovaipalla. Hyvin meni ja näin jatketaan tästä eteenkin päin öisin. ehkä jossain vaiheessa kokeillaan päivälläkin.

Tänään meillä on ohjelmassa itsetehtyjä hampurilaisia, loput joulusuklaat, leffa, pari rakettia, tinan valaminen ja ehkä se skumpan korkkaaminen. Mietitään vielä josko mentäisiin yksiin bileisiin käymään, mut ne on hesassa, niin ei huvita uudenvuodenjulkisissa kulkea vauvan kanssa, vaikka mentäisiinkin sinne het 6, ennen ku alkavat soittaan musiikkia liian lujalla. Mathilda oli kyseisessä paikassa viimeksi 5vko vanhana ja valot ja musiikki oli jo silloin ihan pop.

Treffit: yritän päästä vaik silloin 5päivä tai muukin aika käy..

Hyvää uutta vuotta!

Niin paljon mahtui vuoteen tähän, jota jäljellä on vain vähän. Hyvillämielin vuoteen 2011 kulje, ja keskiyöllä tähdiltä toivoen silmäsi hetkeksi sulje. Anna toiveiden sua alkavana vuonna kantaa ja avoimin mielin katso mitä se sulle antaa ♥

 
Treffeistä: Mä ainaki pääsen sillo 5.pvä oikein hyvin :)

U.V. Saas nähä kui tänää illalla menee... mies alko heti aamusta näkättää ku ei oo ruokaa talossa... ei siis voinut eilen sanoa, ku kaupassa kävin, et jotai pitäis tuoda.. no mähä sit häivyin kauppaan ovet paukkuen aamusta ja sain oikeesti juosta, ku olin sopinu jo et nään kaverini klo 12 et ehitää rauhassa tehä aleostoksia, ku molemmilla kuitenki on vaunut... Mut toivottavasti ukko on hissuksiin eikä jatka rähisemistä..

MAHTAVAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE!!
 
Takaisin
Top