Joulukuun Jodlaukset

Terveiset täältä lämpimästä :)

Lentomatkat kahden nelikuukautisen kanssa meni loistavasti, osasivat siis käyttäytyä :D Molemmat kiukutteli vasta 11 aikaan illalla, kun matkaa oli takana jo 12 tuntia. Ja sitä en laske huonoksi käyttäytymiseksi, koska nukkumaanmenoaika oli jo mennyt eli oli ymmärrettävää.
Mut on se sellasta säätämistä ton tavaramäärän takia, meidän jatko lento oli myöhässä tunnin eli koko matkustusaika aika kotoa etelän kotiin oli 14 tuntia, vaippoja ja kahden lapsen ruuat (ja *vitun rikkoutunut laukku) tuotti tuskaa. Jouduin tyhjentämään täydestä hoitokassista kaikki
nesteet Suomen kentällä ja kiireessä tungin ne takaisin, se että se kassi oli sisältä ihan sekasin ja rikki tuotti enemmän stressiä, kun lasten hoito koneessa ja kentällä. Eli matka meni siis hyvin, sekavasta selityksestä huolimatta :)

Mä niin kaipaan kesää.... tää on niin ihanaa kún voi lapsille heittää vaan hupparit päälle kauheitten talvivaatteitten sijaan. Täytyy vaan vaunuissa kattoa, etteivät saa aurinkoa silmiin, kun eivät oo siihen tottunu eikä näyttäny siitä niin fiiliksissä olevan ku äiti :D

Mut matka jatkuu vielä, ja perjantaina mä saan muslimimaassa joulukinkkua :P kun miehen setä perheineen tuli Suomesta kera kinkun...mut äitin ihana tulinen sinappi jäi :(

Mut ny on mun nuguaik, ei nää teehetket iltasin jaksa mua kiinnostaa :)
 
Hyvää aatonaattoa!

Valtakunnassa kaikki hyvin- niin hyvin, että taidan värjätä pääni, kun tuota aikaa tuntuu riittävän.
Ei tarvi ku kuorrutus tehdä tänään ja sitten värkätä suklaa-tiramisu-glögijuustokakku ja blinitaikina. Ja noihan tulee kädenkäänteessä ;)

Mutta asiasta seinään- mua on alkanu jo ahdistamaan mun miehen vauvakuume.

Tiko: Aikun olivat maallikkaasti lapsoset!

Mutta mä taidan antautua suklaan vietäväksi jo aamusta- pitäähän sitä tankata, että jaksaa sitte huomenna syödä.


Ihanaa joulua!
 
Huomenta,

Kaika: niin pitäähän se vatsa venyttää että huomenna kykenee syömään mahdollisimman paljon herkkuja

Täällä rupee kanssa olee kaikki suht hyvillä mallilla. Eilen illalla sain paketoitua lahjat. Hieman oli vaan hankalasaada esikoinen nukkumaan on kaveri meinaa niin fiiliksissä joulusta, nukkukin tonttulakki päässä emoticon
Pitäis päästää koira ulos, laittaa auto piuhaan, hakea puita sisään ja imuroida. Sitten vielä kauppaan, hakemaan sisko ja joku äidin koirista, piparit, tortut,... no onhan tässä sit jotain puuhaamista viel 

Mutta nyt tääkin taitaa hiljentyä

Oikein mukavaa joulua kaikilleemoticon  
 
Just- minä en saanut unta enää 04 jälkeen- eikä saanut mieskään.
Että taitaa tämä mamma ottaa päikkärit aikas varhain tänään- onneksi mun mutsi tulee aamusta jo tänne.

Nyt vikat paketit paketoitu ja taidanpa laittaa blinitaikinan tekeytymään ja keittää riisipuuron.

Ja 3. kerta:
Oikein ihanaa joulua kaikille!

ps. Mitenkä Celina jakselee?
 
Hyvää joulua multakin kaikille!
Tällä mammalla tuli kurkku kipeeks just ennen joulua mut onneks jouluruuat on suht sosemaisia et aion kyllä syödä vaik kuin sattus :)
 
Hyvää joulupäivää.

Meillä meni aatto miehen isän luona ja sitten poikettiin miehen äitipuolen veljen perheen luona glögillä. Mitää jouluruokaa emme syöneet, muuta kun luumurahkaa ja suklaata.
23.12 käytiin sitten miehen äitin luona syömässä.
Otin vähän itseeni että kun olimme tehneet joulukorin miehen äidille, niin siitä sitten: no voi että kun on niin mahdoton kori yms. Olimme ostaneet juustoja sinne ja 5kpl kastike paketin Lidlistä. Siis sitten antoi yhden niistä juustoista meille takaisin ja tuputti jotain kastikettaemoticon Kiva juu että olimme vaivalla tehneet korin ja sitten tunkee takas niitä meille.

Esikoisella on hyvin kuulemma mennyt isällää/mummolassa. Maanantaina sitten haen kullanmurun takas kotiin ja nauroin että menee varmaa loppupäivä kun avaa täällä olevat paketit.

Mä sain ihania lahjoja mieheltäemoticon Hopeinen Suomenleijona roikkuu kaulassa ja sitten on tommoinen aromaattinen öljysetti tuolla.

Minkä väriseksi Kaika värjäsit tukan?

Miten Lhr_86 jakselet?

Joillakin on pää ihan sekaisin jouluna, kun mies pelasti töissä koiran jäätymiseltä. Joku oli jättänyt raukan autoon ja ties kuinka monta tuntii siellä ehtinyt olla. Poliisi sitten tuli rikkomaan ikkunat että saivat koiran lämpöseen. Että kun saisin sen sian käsiiniemoticon

 
kyllä täälä alkaa oleen kurkkukipu voitettu. kai se johtu tosta poskiontelon tulehduksesta johon oon nyt syöny 3 antibiottikuuria :/
Kyllä mä särkylääkkeitten voimin vetelin jouluruokia, pakkohan se oli :D

Me järjestettiin joulu meillä ja sinne tuli sukulaisia.oli ihan mukava et oli paljon ihmisiä lähellä mut kyllä siinä järjestäminenkin oli. illalla huomas et olin niin väsyny et sammahdin heti kun pääsin sänkyyn.

Juuso sai niiiin paljon paketteja. paras oli sellanen lamazen kukan mallinen matto missä oli sellanen pyörivä kuppi keskellä missä vauva voi olla mahallaan ja potkia ja vetää käsillä itteensä ympäri sitä kukkaa. aivan loitava juttu. juuso veti heti alkuun jo monta kierrosta sillä ja kun laitettiin lattialle niin alko siinä pyöriin :D tosin ei ehkä ihan niin lujaa mut hokas sen idean :)

ja meillä tosiaan käännyttiin selältä mahalleen ite ja nyt sitä pitää tehä kokoajan. hieman alkaa oleen vaipanvaihtokin haasteellista :)

kaikilla taitaa olla viel joulun vietot kesken kun on täälä niin hiljasta. Hieman on kyllä tullu jouluna syötyä ja nyt pitäs alkaa vuodenvaihteen jälkeen ihan tosissaan laihduttaan. Nyt mä vihdoin onnistun, äärrh :)
 
Huomenta!

Tänään nähtävästi kinkkua sulatellaan lumitöissä- sopii!
Aikas turvoksissa ollaan jouluherkkujen jäljiltä...

Viime yönä vauveli heräili 3 tunnin välein- nälkään.
Pitääkö sitä nyt alkaa soseita jo ennen uuttavuotta- kääk.

Mammaliina- Punaiseksi oli tarkoitus värjätä- kuten aina..
Mä olen ollut punapää jo 16 vuotta...sävy on vaihtunut kyllä.

Voi kiesus, ku pistää sylettämään tommoinen eläinten rääkkääminen!
(saunan takana on tilaa..)

Lhr: Kuinkas paljon sulla on pudotettavaa edessä?
Tsempit!

Täällä siis jatkuu joulun vietto- lumitöitä, lumipeuhaamista. riisipuuroa, suklaata ja kinkkua.
Paitsi mulle- mä jatkan kilojen karistelua...vielä olis must 5 kiloa ja jos enemmän lähtee, en pahoita mieltäni ;)

 
Juu melkoinen joulu ollut..

Tultiin aatonaattona mutsille junalla. Junassa Mathilda alkoi karjua sellaisella äänellä ettei tosikaan. Tyttö ei hiljentynyt koko junamatkan aikana. Autossa nukkui, mummulassa taas karjui. Kun itkua oli kestänyt 4h annoin supon, tunnin päästä tästä ei itku vieläkään ollut loppunut, niin lähdettiin lääkäriin. Veriarvot, tulehdusarvot, pissa... kaikki normaalit, paitsi ettei pissaa saatu alkuun edes vaippaan, saati näytettä, lopulta tehtiin virtsarakonpunktia suoraan mahan päältä, joka sekin epäonnistui :(. Vietettiin sitten Thildan kanssa aatonaaton ja aaton välinen yö TAYSissa odotellen tyttösen pissaa. Itku loppui 1.oo yöllä, kun oli kestänyt sen 12h. Voitte kuvitella kuinka väsyneitä oltiin kaikki. Aamulla saatiin pissanäyte, jonka arvot kunnossa ja päästiin kotiin. Tiedoksi saatiin, että kyseessä varmaankin vatsavaivat. Vähän jäi kaiveleen, että onkohan niin, kun tyttö tosiaan oli kipeä. Aatonaatosta asti kakka ollut tummanvihreää normaalin, keltaisen sinappi kakan, sijasta. Eilen haisi aivan kamalalle, mutta tänään jo normaalille, vaikka ei oo vielä normaalin väristä. Tyttökin on jo oma itsensä, joskin väsynyt ja syö tiheästi, mutta ei silloin aatonaattona sitäkään suostunut tekemään. Täytyy vielä neuvolasssakin ottaa puheeksi, kun en vielä aatonaattona ollut edes syönyt mitään normaalista poikkeavaa, että en tiedä voiko olla allergiaakaan. Hampaiden tulo kävi mielessä. Nyt onneksi ollut pari normaalia päivää jo.

Aatto saatiin onneksi olla mummulla ja tietty on tullut syötyä niin, että maha ruskaa.. Muutama lahjakin tuli, Thildan ehdottomaksi suosikisi osottautui sellainen soittorasiapehmolelu.

Lämpöpussi: kun tuo vaunujen koppa alkaa kohta käymään pieneksi meidän rinsessalle, niin oon ajatellut hommata rattaisiin sellaisen lämpöpussin. Onko täällä kokemuksia? Minkä merkkinen, mistä hommattu...?

Vuoden alusta alkaa täälläkin kevennys kuuri. Tarkoitus olisi alkaa taas juoksemaan ja katsoa samalla tuota ruokavaliota vähän terveemmäksi ( Tällä hetkellä toisella puolen suklaarasia ja toisella marmeladia :DD) Ajattelin, että oisko huono idea laittaa vastaavanlainen kilonkaristuskimara vuoden alusta. Vai saako vanhaan liittyä ;) ?

LHR: onko sun poskionteloita punkteerattu? Mulla oli kanssa joskun tuollainen poskiontelontulehduskierre, sitten punkteerattiin, kun taas kerran tuli ja siihen loppui. Suosittelen, vaikka ei se mitään mukavaa ole, mutta ei tee liian kipeetäkään, kun vertaa siihen miten paljon punkteeraus oloa helpottaa.

Nyt lumitöitä ja vauva ensimmäistä kertaa pitkään aikaan vaunuihin pihalle, kun pakkanen on vihdoin laskenut alle 15.

Lumista tapaninpäivää!
 
Hei vaan hei!

Joulu takana täälläkin Joulupukkikin kävi Saatiin hienoja kuvia Edithistä ja pukista

Mammaliina: Oisit vieny koko korin takasin Jos ei kelpaa ni olkoon ilman!

Thilduska: Kaveri osti muistaakseni ihan Prismasta jonku lämpöpussin ja on ollu siihen tyytyväinen. En kyl muista minkä merkkinen tai mitä on maksanu, mut ei siellä vissii montaa eri merkkiä ole.

Ooo tänää tulee Narniaa telkusta!! Vitsit mä ootan et pääsen kattoo sen kolmannen osan! Tosin mun tuurilla pääsen kattelemaan sitä vasta sitten, ku ilmestyy DVD:lle, muuutta ei se haittaa, niin mä ne aiemmatki oon kattonu. Lainasin äidiltä sen Narnian tarinat -kirjanki, ni luen Edithille niitä sen verran, mitä neiti jaksaa kuunnella ja ittekseni muuten
 
heips,

Painonpudotus: nooh mulle tuli enne raskauttakin jo kiloja et olis tarkotus pudottaa ainakin 10kg :/ jotenki nyt tuntunu niin vaikeelta pudottaminen kun ennen putios paino helposti. noh nyt vaan ruokavaliolla se toteutettava kun liikkuminen niin vähästä kotona. liikun kyllä 5krt viikossa mut eipä tuu kotona liikuttua samanlailla kun töissä ollessa. Nyt taas niiin ähky ja karkkiällötys ettei luulis vähään aikaan tekevän mieli :D

poskiontelot: kävin lääkärissä ja otettiin röntgen kuvat ja poskionteloissa oli kuivaa töhnää et ei tarvetta punkteerata. Ja ihan normaalin kokoset ontelot. Viimeks joskus pienenä ollu poskiontelon tulehdus. kai se on sekin kun on sisällä niin paljon kuivassa ilmassa. Nyt alkanu helpottaan ja tullu jotai uloskin et eiköhän se tästä.

thilduska: hui, kuullostaa hurjalta. Varmasti väsyttää tollasen jälkeen ja on huolissaan pikkusesta.

Lämpöpussi: Prismassa näin emman rataspussin ja tuntu tosi lämpöseltä eikä ollu kun 40e. tarvis kans ite hommata kohta kun alkaa koppa käymään pieneks ja poika haluis jo kattella vaunuissa et missä mennään.
 
Lhr: Sulla sitten samanmoinen tilanne ja yhtä mittava pudotus edessä kuin mullakin- tosin olen jo 5 kiloa saanut pois noita ennen raskautta hiipineitä kiloja.
Mutta on työn takana- ollappa kaksikymppinen-->tuolloin kilot lähtivät melkeinpä ajatuksen voimalla :)

Thilduska: No huh- onhan teillä ollu inhottavaa tapahtumaa Joulun tienoilla!
Onneksi loppui kuitenkin, mutta voin kuvitella kuinka pitkiä tuntia noi olivat.

Omaa; Täällä maistettiin eilen 1. kertaa bataattisosetta. Pari t-lusikallista meni. :)
Tänään uudestaan maistellaan- on selvästi suurempi nälkä tytöllä-  pelkällä tissillä pärjätään vain aamusta- muuten annan lisäruokaa (vellejä/korviketta).
Tänään saa taas tehdä lumihommia heti aamusta. Pitää ajatella asiaa hyötyliikuntana.
Nyt jatkan kahvin tankkaamista ja pyykin pesua- palataan!
 
Johan se tuo joulukin on jo melkein ohitte.. :)

Tää mamma kävi joulupäivänä tosiaan ekaa kertaa rimpsalla sitten viime joulun :D Hyvin meni ilta kaikilla osapuolilla. Mies oli pojan kanssa kotona, olivat 10 h keskenään. Puolenyön aikoihin kun poika oli heränny, oli kuulemma ollu surullinen ja itkuisa, äitiä ikävöiny ressukka, mutta oli sitte kuitenkin lopulta nukahtanut isin sylkkyyn äitin paitaa haistellen emoticon  Ihme juttu mutta mullei ollu olleskaan mitään juhlinnan jälkeisiä oireita, aivan ko ei olis missään ollukkaan ja mittään juonukkaan :DD mutta parempi toki näin ku että ois ollu kaameee kankkunen emoticon ihanaa oli tavata tuttuja ja viettää laatuaikaa ystävien kanssa, mutta kyllähän sitä vauvaa tuli heti kuiten ikävä emoticon!

Kylläpäs perheen kasvaminen yhdellä ihmisellä vaikuttaa joululahjojen määrään..voi jösses että niitä lahjoja oli!! Poitsu sai mm. Tripp trapp-tuolin, lampaantaljan, vaatteita melkosen kasan, pyyhkeen, parit lelut, pehmonallen, ruokailuvälineitä :) Itelle tuli perussettiä: petivaatteita,villasukat,hajuvettä,suklaata...


Mitäpä pukki toi muille vauvoille? :)



Inhottava tapaus Thilduskalla :/// Hyvä et kaik päätty lopulta hyvin ja pääsitte joulun viettoon!


Jahas, sois maanantai, pojan kakkaamispäivä! Tosiaan on nyt kolme viikoa menty silleen että kakka tulee maanantaisin emoticon ja sitä kanssa sitten tulee ja tulee ja tulee.. emoticonsotkusta hommaa! :P


Mukavata joulun jälkeistä aikaa ja päivänjatkoja! emoticon
 
Täällä kans nyt joulusta selvitty! mulla se on jo nyt ohi ja tänään otankin joulukuusen pois ;) (taisinkin joskus aiemmin mainita että olen enemmän joulunodotus fiilistelijä ja laitan joulun aikanaan). Kynttelikkö kuiten jää antamaan valoa vielä iltoihin :)

Lahjoja tuli paljon! me miehen kanssa saatiin petivaatteita ja pyyhkeitä,minä sain parit pyjamat ja sellasen IHANAN puisen korurasian. Samuel taas puolestaan sai ruoka-astioita, vaatteita PALJON, uuden pinnasängyn suojuksen, lakanoita, pehmoleluja ja pari helistintä. Tällä ihan pop on tuo musta barbababa helistin. TÄällä myös joulun aikana hypättiin kehityksessäkin vähän etiäpäin kun tartutaan jo esineisiin ja nehän sitten meneekin käsien kautta suuhun!

Kakkaamisesta: Täällä on nyt alettu kakkimaan monta kertaa päivässä (aiemmin teki kerran puoleentoista vuorokauteen)! tällekkin aamua jo kaksi kertaa vaihtanut kakkelit pois. Onhan tuo tosiaan alkanut syömään ihan hirmusia määriä maitoa! mietinkin että syökö liikaa, eikä tarvitsisi niin paljon kun kakkimaakin tulee (mutta kun ruokaa vaatii niin enhän ole antamattakaan)... tai oonko aiemmin antanut maitoa liian vähän? Tuosta kakan väristäkin vielä, meillähän ne mahavaivat sillon pariviikkosena muuttivat kakan oikein vihreeksi ja lapsi huusi ku syötävä. korvikkeen vaihdon jälkeen vieläkin välillä tulee vihertävää kakkaa mutta itkusuus ja mahakivut kuitenkin hävinneet. ilmaa toki välillä kertyy mahaan mutta nekin saadaan pierastua nykyään aikashyvin pois hetken ähkimisen jälkeen...

Mie oon nyt päättäny että potkasen ukon vaikka väkisin uutenavuotena liikenteeseen... niin että tietääpähän sitten olleensa. Se ei jostain syystä oo oikein innostunu lähtemään mihkään (mitä oon kyllä ihmetelly ja ollut myös mielissäni, täytyypi myöntää) mutta pitäähän senki nyt ihmisten ilmoille päästä...menis ees kavereitaan tapaamaan ja iltaa viettämään :) Mää taijan lähtiä syömään tässä vaiheessa kun tuo herra nukkuu päikkäreitään tuolla omassa sängyssään :) tänään pääsis vihdoin muuten uloskin kun pakkaset laskeneet sen verta!

PS. mulla jäi se loppuvuoden kilonhävitys sitten ihan kokonaan muutta eieln lyötiin miehen kanssa kättäpäälle että tästä se sitten lähteepi!
 
Sinne meni Joulu jollottamasta,
 ja nyt odotellaan jo kesää emoticon  Sittenhän meijän naperot on jo hiekkalaatikko ikäisiä, ja maistellaan maan matosia *Yäkhs*

Kaika: Samiksiii!!! Meilläkin maisteltiin eilen pataattia ekan kerran ja tänään taas emoticon

(Joskus musta tuntuu,onkohan kaikki muumit laaksossa tai edes matot vintillä mulla)

Muisti: Mun MUISTI on alkanut palaileen pikku hiljaa, mutta pätkittäin.Jiihaa!!!
Hilloviikot: Juu, hyvää joulua vaan... Alkoi sitten kesken lahjojen jakelun, eipä jaeltu lahjaa illemmalla enään...

Lahjoja tuli, lähinnä pehmosia paketteja... mukavaa, kun pojan vaatetus alkaa olemaan pienen sorttista. Vaippapaketti saatiin, ja minä sain ihanan kotiasun ja vaniljan tuoksuista vartalovoidetta.

Nyt tuntuu tulevan kinkku ja laatikot korvistakin pihalle..ja suklaan vaikutukset näkyy naamassa. *Pröyh* uutena vuotena laitetaankin ruuaksi karjalanpaistia,pikkunakkeja ja lihapullukoita. Nami-nami...ehkä,vissiin...miehen mieli muuttuu kanssa yhtä tiheään tahtiin kuin mulla raskaana ollessa. *muahahaa* Kuiva.
Miehestäni puheen ollen, olen ollut hieman ärrinmurrin, ja syyhän  tulikin jo aikasemmin mainittua.(hormoonit) Laittoi tuossa myslisekoitusta purkkiin, ja keikautti vahingossa puolet lattialle. Sinnittelin, ja pidin suuni kiinni...kiltisti ukko haki imurin kaapista ja imuroi ne itse. Jos olis mulle sanonut sanankin siivoamisesta, olisin varmana kuristanu sen tuohon paikkaan. Joulun aikaan on tuntunut,että mulla oikeesti pitäis olla 10 kättä ja saman  verran varapäitä. Jösses, minkälaisia kakruja olen kasvattanut...saamattomia pikku hulikaaneja...eikait, ne on murrosikäsiä Poikia, joilla asenne on EVVK. Ja minä koitan pitää itseni aikuisena...(*hakkaan päätä seinään, ja mielikuvissani annan koivun oksasta takamukselle, kuten vanhaan aikaan*)
Kauhea Äiti emoticon

Huomenna Lenny saa rokotuksia rokotuksen perään, ja käytiin jo hakemassa suppoja varmyuudeksi. Kivat uudet vuodet juu, jos tuo mukelo nyt tulee kipeeksi.

Tässäpä taas tuli omaa napaa niin maan perhanasti että, taidan pistää pääni peiton alle, ja märisen siellä loput pihalle.... Tää vuoto tekee mut hulluksi, pitäs vissiin lainata yöks pojan vaippa,etä voi nukkua normisti,pelkäämättä tahrivansa koko sänkyä..Plääh!

Illan Jatkeita Naiset!
 
Mamma_76: Yhdyn tohon sun huonontuulisuuteen. Itellä kans alko nyt menkat ja oon ollu niin huonolla tuulella. välillä tulee sellasia fiiliksiä et tekis mieli kuristaa mies :D Ja ettei se tee mitään oikein vaik on auttanukin mua paljon.

Menkat: itellä ollu nyt tosi huono olo. oksettaa jotenki kokoajan.. en tiiä johtuuko menkoista, antibioottikuurista vai jouluruuista vai mistä. Vuotoo tulee kyllä ihan sairaasti nyt jo neljättä päivää. Tosin alotin e-pillerit et voisko niistä tulla huono olo. Tosin ollu samanmerkkiset ennenkin eikä oo tullu tällästä oloo.

Meillä on juuso oppinu nyt kiljuun ja nariseen kun vanha ovi :D
Eilen ilmeteltiin et mikä nyt on kun tolleen huutaa ja sit tuli nauru, on niin kivaa kun lähtee uusia ääniä. Tänään vaan alkanu meneen jo hermo kun muutenki huono olo :/
 
Iltasta!


Siis hitsiläinen! Mun Zumbani on kuulemma ollu noudettavissa 14.12 asti postissa! Saatiin äidin kanssa kuulla tämä tänää, ku mutsi soitti sinne mistä tilattii ja kysy et missä se kuppaa... Olivat kuulemma lähettäneet äidille tekstarin että on noudettavissa.. muuten ihan kiva, mut se numero mikä annettiin tilauksen yhteydessä on LANKApuhelin ei suinkaan kännykkä!!!!!! Ja siis numeroki peruslankanumero!!! Sit ne vielä sano, et ovat lähettäneet sen nyt sit ilmeisesti äidin nimellä, mut mun osotteella.. Saas nähdä saanko postista huomenna sitä ulos vai pitääkö mun soittaa äidille, et tulee lunastaa pihalle sen. Ja siis tilaukseen merkattiin vielä, et toimitetaan mulle mut äiti maksaa. Kerpele noitte kanssa!
 
Täälläkin tuli ihan reippaasti lahjoja lapsille.

Juu täälläkin pitäs ainakin reilut 10kg saada poisemoticon
Jos vaikka sais motivaatiota siihen asiaan :(

Ikävää että Thilduskalla meni joulun aika huonoissa merkeissä, mutta onneksi ei ollut mitää vakavaa.

Kiva Maru että pääsit vähän viihteelleemoticon
 
Hejj.. Mä olen ihan yllättynyt meitin neuvolatädistä, eilen kun soiteltiin ja sanoin hälle että me on nyt alotettu kiinteiden syönti niin eipä hän tyrmännytkään,mitä odotin...vaan sanoi että tuommoiset isot miehet ei yleensä pelkällä maidolla pärjääkään kovin pitkälle että parempi kun syötät kiinteillä vaan sen mahan täyteen...kun meillä nyt painoa taitaa olla jo hieman yli 8kg.

taitojen puolelle...noh laitan nyt samaan... ei vielä itse, mutta avun kanssa käännyttiin selältä mahalleen, niin että pidin vain jalalle tukea. ja mahallaan kun on niiin vähän möngertää aina eteenpäin...kun olen hienosti johonkin viltille laittanut niin lattialla se hetken päästä on:D
 
Heissan!

Jep, ei meillä nukuttu viime yönä oikeestaan ollenkaan En tiiä oliko syynä se, että kotiuduttii nii myöhään vai se, että miehen serkku tuli meille kylään ja oli sen takii enempi meteliä... On vaa kiva ku en tiiä yhtää kauanko toi serkku meillä nyt sit on. Ne oli kuulemma lentokentällä pysäyttäny sen ja kuulustellu tunnin ennen ku olivat uskoneet, että tuli vaa lomailemaan ja on palaamassa kotiinsa. Tosin outoa tässä on se, et jätkä asuu Espanjassa. No tiedä näistä.

Koskas PK:laisten seuraavat treffit on? 5.1? Vai sen jälkeen vasta? Mul on ihan semmonen olo, ku oisin tippunu kartalta Sillo 12.1. on mun kaverin häät, et mun pitää vähä kattoo tullaanko sillo treffeille, jos sillon on treffit.

Thilduska: Vieläkö kaikki on kunnossa? Ettei oo uusiutunu toi teiä neidin "vatsavaiva"? Saittekste koskaa mitää tarkempaa selitystä siihen?

Painonpudotus: 1.1. lähtee meitsillä käyntiin Mut todenteolla vasta sitten, ku meiä kämpästä on ylimääräiset ihmiset häippässeet.. Mä en jotenki osaa treenata, jos kotona on muita paikalla...
 
Takaisin
Top