Joulukuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mie kans oon joskua aatellu että kaksoset ois aika hauska juttu. Ja ku oli jo tarkotus clomifenit alottaa vuoden lopussa, ni niissähä oismollu kaksoriski iso. Mut ku raskauduinki ihan yllättäen luomuna, edellinen ovulaatio oli vuosi sitten lokakuussa ja nyt tää tärppäsyovis on ollu tän vuoden lokakuussa. Ku viel tunnistanki ovikset. Ja testeillä oon yrittäny puol vuotta bongailla ovista, luovutin jo mut sit tuli ovisolot ja testissä näky ovis. Aattelin että tuskin tärppää mut kas kummaa :D

Nii piti vaa kertoo et kaksoset ois kivat. Savolainen ku kertoo yhen asian ni siihen menee puol päivää...

Mä haluun nähdä masukuvia että kuin iso masu teille tulee ja sitten jonkun 1 vuotis kuvan mistä näkee että onko samaa näköä :-D

Apuuva. Neuvolaan matka käy tunnin kuluttua.

Ja kun kaksosista puheenollen niin en oikeasti tiedä kuin kahdet oman ikäiset kaksoset täälläpäin. Olivat peräti vielä samalla luokalla ylä asteeseen asti :D ei niitä kyllä paljoa ole tai sitten olen vain sokea..

Hedelmöityshoidot yleensä edesauttaa kaksosissa, mut luomuna on aika harvinaista ja yleensä on sukurasitusta. Mutta siis harvinaisia ja täällä vielä harvinaisempaa mitä esim helsingissä :-D

Meillä tosiaan ihan luomuna saivat kaverit alkunsa, sukurasite on kova. Silti pitäs olla ilmeisesti vaan noin 14% mahdollisuus kahteen :D

Olis kyl kiva, jos olisivat sitten tyttö ja poika :P

Kiitos vastauksista, se jo helpottaa et en oo ainut. Kaupassa ollessa luulin vähintään, että kuolen tai saan jonkun aivoinfarktin, kun tuli niin yhtäkkiä ilman mitään ennakkovaroituksia. Verenpaine ollu ok, ei matala eikä korkee. Joskus aiemminkin, ilman masussa asujaa, tuntunut tuolta mut hyvin harvoin ja on mennyt ihan istumisella/rauhoittumisella ohi. Kamalalta tuntu vielä, kun olin yksin kaupassa ja en osannu pyytää apua keltään, ku ajatus ei kulkenut eikä kukaan kysyny et ootko kunnossa vaikken todellakaan varmaan hirvee hyvävointiselta näyttänyt. Itse aika herkästikin meen tarjoamaan apua, jos joku näyttää toiskuntoiselta :/

Mulla tuli ekassa raskaudessa tuollainen olo joskus töissä. Tilannetta voi vielä itse pahentaa panikoimalla olostaan, esim just tuollainen tilanne, mistä ei heti pääse pois.
Pahimmassa tapauksessa alkaa hyperventiloimaan huomaamattaan, mikä taas pahentaa oloa.
Hyperventilointiin auttaa hengityksen rauhoittaminen "kaksi sisään, neljä ulos"periaatteella ja pyörrytykseen se, et menee makaamaan niin, että saa jalat sydämen tason yläpuolelle eli jalat kattoon(pyörtyneen ihmisen ensiapu). Tuota ei tietty missään kaupassa ehkä ala ensimmäisenä tekemään :grin.

Mulla on aina salmiakkia kun yleensä tuo huono olo johtuu alhaisesta verenpaineesta, näin siis mun kohdalla.

Entinen luokkakaveri yläasteella sanoi että jos hän joskus saa lapsia niin hän haluaa kaksoset ja niiden pitää olla tyttö ja poika ni on sit lapsiluku kerralla täynnä. Ja kas kummaa, vuosi sitten sai kaksoset, tytön ja pojan. Käy se joillakin vaan helposti... :D

Huh, kaksoset on ollu tosi kiltisti koko reissun, mut tänään ku käytiin reenaamassa, kaverit ei tykänny yhtään. Nyt oon sit maannu hotellissa ja mies kantanu mulle muovipusseja :( Ihan hirvee olo. Onneks tänään sataa kaatamalla, vaikka lämmintä onkin. Huomenna sit nätti sää ja toivottavasti myös parempi olo.

Enkä mä tehnyt kun olkapäitä kevyesti!

Olisi se kätevää jos voisi vain "päättää" miten lapsia tulee kuten tuo Pinkkiksen tuttu :D

Meilläkin piti olla lapsiluku täynnä,mutta ei se vaan sitten ollutkaan. Muutama vuosi väliä ja tuntui siltä että joku puuttuu perheestä. Saa nähdä joko nyt riittää..

Mä haluun nähdä masukuvia että kuin iso masu teille tulee ja sitten jonkun 1 vuotis kuvan mistä näkee että onko samaa näköä :-D

Tämmönen kupu on jo ilmestynyt! Housut ei oo menneet kiinni moneen viikkoon.. Katsoin esikoisen aikaisia kuvia ja sillon maha oli samankokoinen suunnilleen 15! Sinänsä kivaa, että kasvanut masu tuo jotenkin todellisemman olon tästä kaikesta. Tosin töissä alkaa olla ihan mahdotonta piilottaa tätä. Eka duunikaveri kysyi viikolla 6 josko jo saa onnitella..
Vaikka kieltämättä kauhistuttaa miten raskaus sujuu, ihanaa silti että kaksi kaverusta tulossa! :happy:

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    115 KB · Katsottu: 54
Tämmönen kupu on jo ilmestynyt! Housut ei oo menneet kiinni moneen viikkoon.. Katsoin esikoisen aikaisia kuvia ja sillon maha oli samankokoinen suunnilleen 15! Sinänsä kivaa, että kasvanut masu tuo jotenkin todellisemman olon tästä kaikesta. Tosin töissä alkaa olla ihan mahdotonta piilottaa tätä. Eka duunikaveri kysyi viikolla 6 josko jo saa onnitella..
Vaikka kieltämättä kauhistuttaa miten raskaus sujuu, ihanaa silti että kaksi kaverusta tulossa! :happy:

Apua! Ihana masu <3 siitä kasvaa vielä mega iso :-D

Takaisin