Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Esikoiset joo :) Ai se johtuu siitä! Mulla on vaan hirvee turvotus, ahistaa ku ois kiva et näyttäisi siltä, että on raskaana eikä siltä, että on lihonnu ainakin viis kiloa :DKiitokset!
Eikö sulla Merivesiväri ollutkin esikoiset tulossa? Eihän normisti näin aikaisin mitään näykään! Meijän varhaisultralääkäri sanoi, että tokalla kerralla on vatsalihakset jo niin venyneet että sen takia näkyy.
Mulla on vaan hirvee turvotus, ahistaa ku ois kiva et näyttäisi siltä, että on raskaana eikä siltä, että on lihonnu ainakin viis kiloa :D
Samaa mieltä! :) itselläni 2 raskaudessa paino noussut yli 25 kiloa enkä syönyt mitenkään epäterveellisti! Synnytyksen jälkeen tippunut molemmista normaaliin painoon! Ensimmäisestä jopa 10 kg lähti alkuperäisestä painosta mutta tuolloin oli ylipainoa. Enkä ole murehtinut kiloista kunhan pikkunen voinut hyvin! Vartalokin muuttunut paljon synnytysten jälkeen ja arvet jääneet muistoksi! Muistona elämän ihanimmasta asiasta, omista lapsista :)Mulle on ihan sama miltä näytän kun palkinnoksi saa kuitenkin sen ihanan nyytin :-) sitä kerkee sitten laihduttamaan jos itsestään siltä tuntuu.
Tokihan se vauva tulee kroppaa muuttamaan ja se on ihan ok mulle. Hieman ajatus kauhistuttaa, mut uskon sen muuttuvan viimeistään siinä vaiheessa kun vauva on syntynyt. Tää on mun eka raskaus. Saattaa mennä nää elämän prioriteetit uuteen järjestykseen siinä vaiheessa kun vauva on täällä. :D Mut se ei oo mulle ok, että söisin raskausajan ihan miten sattuu vaan sen takia että "saa syödä kahden edestä" ja tuudittautuisin siihen, että ne kilot lähtee sit samantien synnytyksen jälkeen. Voin ite paljon paremmin, kun jatkan terveellistä ruokavaliota enkä kerää turhia ylimääräisiä. :) Vauva tuo sen mitä tuo, mut siihen muuhun ylimääräiseen, kun voi ite vaikuttaa, niin sitä mä en halua. :)