Joulukuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Merivesiväri. Lähinnä terveellisempään suuntaan että ei kilot paukkus nyt ihan kauheana aluksi.. :)
Mä oon ravintovalmentaja ja terveystiedon opettaja, niin mielenkiinnosta vaan kyselin :) Sullako ei oo pahoinvointia sit, vai onko just niin, että vaan herkut maittais? Itellä kauheet ongelmat saada just tarpeeks kasviksia alas.

Merivesiväri: siulla on sit yhtä hauska olo kun miullakin.... Työtä saa tehdä että jotain saa alas menemään ja vielä kestämäänkin sisällä.

Jouluruokia ei ole edes pystynyt ajattelemaan.... Harmitellut vaan että joulu menee pilalle jos mitään ei kykene tekemään. Olen aina ollut joulu ihminen ja tykännyt tehdä jouluksi kaikkea. Tänä vuonna taitaa jäädä haaveeksi joulun teko....

Siis mä vasta nyt tajusin et oon vaan haaveillu sitä joulua ja miettiny ku ei saa mitään syödä....mut mut tosiasiahan on et eihän sitä varmaan saa edes mitään alas näissä oloissa :(

Merivesiväri: siulla on sit yhtä hauska olo kun miullakin.... Työtä saa tehdä että jotain saa alas menemään ja vielä kestämäänkin sisällä.

Jouluruokia ei ole edes pystynyt ajattelemaan.... Harmitellut vaan että joulu menee pilalle jos mitään ei kykene tekemään. Olen aina ollut joulu ihminen ja tykännyt tehdä jouluksi kaikkea. Tänä vuonna taitaa jäädä haaveeksi joulun teko....
Joo, tsemppiä sinne x( Epäilen kans, että joulun syömiset ja muut tekemiset jää aika heikoiksi.

Mutta nyt Hongkongiin, voi olla vika reissu miehen kaa kahdestaan vähään aikaan, niin pitää yrittää nauttia olosta huolimatta :)

Hyvää matkaa Merivesiväri. :)
Pitäkää ihana romanttinen loma. Nyt vielä kun aikaa. :D

Voi pientä. Mä herkistyin yks päivä kun löysin Nummelan ponitalli-sarjan kirjoja. Ja aloin muisteleen mitä kaikkea siinä sarjassa tapahtui yhdelle hevoselle. Kaks ekaa osaa lähti mukaan. Hyvä etten porua vääntänyt kassalla. :D
Joo tää on niin tätä :D

Oli sen verran parempi olo lounaan jälkeen, et kävin läheisessä kaupassa. Päivä sujunu paremmin kuin eilen, onneks. Jos vaikka jaksais jotain viikonloppuna tehdäkin.

Hyvää matkaa Merimiesväki! Onnea lennoille :)
Itse lensin aamulla Saksaan ja meinasin oksentaa koko Suomen sisäisen lennon ajan. Onneksi lentoemot olivat ymmärtäväisiä. Lento Helsingistä Saksaan menikin paljon paremmin sitten!
Ihanaa olla lomalla ihan vain itsekseenkin :)

Merivediväri hyvää matkaa. Nauttikaa ;) onko kellää muulla sillee et on koko ajan kauhee nälkä :eek: ?

Mulla :D On syötävä parin tunnin välein, muuten tulee huono-olo ja näläntunne on kamala. Mies on välillä jo huolissaan, ettei lähde painoa kertymään ylimääräistä, toki se itseäkin huolettaa, en halua ehdoin tahdoin kerryttää hirmuisasti kiloja..

Täällä kans iskee välillä ihan hillitön nälkä. No eipähän tarvi kärsiä pahoinvoinnista.

Mulla on kans ihan tajuton nälkä kokoajan vaikka mitään ei hirveesti kyllä tee mieli...tosi mahtavaa :)

Nyt mulla on tulossa makkara ranskalaiset uunissa...on taas iltapala kohillaan :)

Merivediväri hyvää matkaa. Nauttikaa ;) onko kellää muulla sillee et on koko ajan kauhee nälkä :o ?
Kyllä! Kyllä on! Voi ristus! Ja se himo sulaneeseen juustoon ja sen alla muhineeseen meetvurstiin leivän päällä on käsittämätöntä! Eli tervetuloa taas vaan liikakilot ja sokerirasitustesti :(

Kyllä! Kyllä on! Voi ristus! Ja se himo sulaneeseen juustoon ja sen alla muhineeseen meetvurstiin leivän päällä on käsittämätöntä! Eli tervetuloa taas vaan liikakilot ja sokerirasitustesti :(
Joo oi vitsi olis aika hyvä. Mut tyydyn nyt suklaaseen ;) mä kans niin joudun taas siihe rasitus kokeeseeen.

Takaisin