Joulukuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu. Aamupalan söin tunti sitten ja nyt on ranskikset uunissa. Sit pitää taas lähteä kauppaan...

Yyyh,kuvittelin ranskiksia ja tuli paha olo. Saunominenkin on jäänyt kun pelkkä ajatuskin saa huonon olon. Hullua sinänsä,sillä palelen taas...

Mitä muille on muuten sanottu maksaruuasta neuvolassa? Muistelin ettei sitä edellisissäkään suositeltu ainakaan suurissa määrin, mutta nyt annettiin totaalikielto. Tekisi mieli hiukan maistaa maksalaatikkoa...

Vai onkohan se kielletty hedelmä mikä tässä nyt houkuttaa... :hungry:

Maksalaatikkoa saa syödä kun siinä on niin vähän maksaa. Kunhan ei jokapäivä syö, näin neuvoi mun neukku :-)

Sama maksamakkara ja patee, sää 100 g viikossa syödä. Mut maksapihvejä ja maksakastiketta ei ollenkaan.

Lomaillessa Saksassa ystävän luona on hieman vaikea toteuttaa himoja joita tulee viiden minuutin välein. Kotona kun teen pastaa voin jättää sen huoletta syömättä kun ei valmistuttua enää maistukkaan. Täällä se ei onnistu :D Mutta tänään olemista on taltutettu aivan ihanalla kiinalaisella safkalla ja tuoreilla hedelmillä! :)
Kohta on joulu! ♡♡♡

Täällä syödään tunnin tai parin välein! Muuten hiipii huono olo! Nälkä tulee yhtäkkiä ja ruokaa on saatava heti. Mutta kyllä tämä viikko viikolta on parempaan suuntaan mennyt ja tästä alusta selvisin hengissä vaikka tytön odotus oli helvettiä, joten pelkäsin pahinta! Ihan siis päinvastainen odotus, olo, fiilis, kaikki erilaista kuin ekassa odotuksessa. Kahden viikon päästä np rv 12! :)

Moul on tuon nälän kanssa iha sama. Jos en heti syö ni tulee sit se paha olo. Aamulla appelsiinimehua juotava jo sängyssä ni sit kykenee syömään aamupalaa. Muuten alkaa etoo se kova nälkä.

Mulla tulee paha olo linja-autossa ja välillä ihan henkilöautoillessakin. Tähän mennessä olen onnistunut pidättelemään oksennusta, mutta koko ajan pelkään milloin se vaan tulee ilman, että mitenkään onnistuisin edes ennakoimaan. Väsymys on varmaan pahin oire siitä huolimatta, työt kolmessa vuorossa ja vapaat ihan miten sattuu, joten tuntuu ettei ikinä voi edes yrittää saada riittävästi unta. Esikoinenkin tietysti vaatii osansa.

Ensimmäiset tuhrut nähty, toivottavasti pikkuinen pysyy kyydissä <3 esikoisen kanssa ei ollut tälläistä ollenkaan...

Ensimmäiset tuhrut nähty, toivottavasti pikkuinen pysyy kyydissä <3 esikoisen kanssa ei ollut tälläistä ollenkaan...
Toivotaan parasta!! Täälä tuhruttanut yli viikon ja välillä ihan lorahtamalla.... :( koko ajan pelossa mennään, ei tähän totu.. Toivottavasti loppuu pian!

Esikoisesta en edes tajunnut pelätä keskenmenoa ja nyt pelkään jatkuvasti. Kyttään vessassa että joko siellä on jotain punaista. Asiaa ei varmaan helpota että töissä kahdella ollut hetki sitten keskemeno.

Onkos teillä kokemusta raskaustodistuksesta asuntoa varten? Eikös sen saa milloin vain? Toisin kuin kelan todistus

Te jolla on tuhrua tullut, niin oletteko hakeutuneet lääkärin tarkastukseen? Minulle sanottiin neuvolassa että jos tulee vuotoa niin sit pääsee heti ultraan ja lääkärin tarkastukseen. Tällä kertaa ei siis ole tullut.

Neuvolassa sanottu että on normaalia pieni vuoto ja kun takana on normaali raskaus eikä yhtään keskenmenoa niin pienillä tuhruilla ei oo väliä.

En ole kanssa kuullut asuntoa varten saatavasta todistuksesta. Kertokaa uteliaalle mikä ihme se on :confused004

Ihan pieni tuhru täälläkin havaittu muutama päivä sitten, nyt ei mitään. Keep calm if you can :shy: Taitaa olla paljon helpommin sanottu kuin tehty.

Ja hyvää itsenäisyyspäivää! Talo siivottu ja kohta haetaan joulukoristeet varastosta.

Me haetaan asuntoa ja siihen jaetaan pisteiden mukaan, raskaana olevat ja lapselliset saa lisäpisteitä :)

Mä en oo varma mutta luulisin että se on sama todistus kun kelalle. Eli saa sillon tokan kolmanneksen jälkeen. En toki varma ole.

Selvitän tiistaina ekassa ultrassa, kun oon lukenut etttä sen saa milloin vain

Takaisin