Joulukuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja PikkuR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
no, mulle sanoi työkaveri että puoli lasia punaviiniä ei oo pahasta jos ruuan kanssa nauttii.
itse jätän homejuustot pois, paitsi jos itse teen pizzaa että tiedän että on kunnolla kypsynyt. Raakaa kananmunaa yritän välttää, joten osa majoneeseistä jää pois ja salaatinkastikkeista. Mutta jos keltuaisjauhetta niin kyllä käytän. Mutta maalais järjellä. Ainakin yritän ekaan ultraan asti ottaa ruokien kanssa varovasti. Mutta jos siellä kaikki hyvin niin laajennan ruokia ja aineita.

muutenkin hieman jännittää että miten siellä kasvetaan jos kasvetaan. Oon vaan pikkuhiljaa kertonut ystäville ja työkavereille.

Alkoholin ja tupakan kaa oon ite äärimmäisen tarkka. Niistä on kuitenkin kiistatonta näyttöä sikiön kehityshäiriöihin.

Tietääkseni auraa ei suositella vaikka onkin pastaroidusta maidosta tehty...muistaakseni se johtuu siitä valmistustavasta ja myöskään valio itse ei suosittele sitä raskaana oleville.
Jos googlaa valio ja raskaana niin sieltä tulee valion oma lista mitä heidän juustoista he suosittelevat raskaana oleville :)

Mie ostin luomu valkohomejuustoo joka on pastöroitu. Etin viel tietoo et saako sitä syyä. Ja löysin Prismasta alkoholittomia viinejä! :)

Mie sain neuvolasta sellasen valion tuotemainoksen jossa kerrotaan et viola-tuorejuustot ja aurajuusto on sallittuja.

Mä en hirveesti harmittele joulusyömisiä. Pystyn kuitenkin syömään niin harvoja ruokia ja niin pieniä määriä ihan jo pahoinvoinnin vuoksi. Ajatuksen tasolla perunalaatikko, lohi ja rosolli (ilman kermavaahtoa) vois upota. Suklaat ja muut makeet, ihan turha toivo.

Hyvää Joulua kaikille!

itselleni viime yö ei ollut mikään hyvä. Alavatsassa värinää, vähän kuin elohiirityyppisesti. Aamulla kuitenkin kaikki ainakin vielä hyvin. No, jos lauantaihin asti jaksaa olla töissä niin sitten saa sohva ja sänky kutsuu

Liitteet

• wp_ss_20151219_0001.png
    wp_ss_20151219_0001.png
    185.9 KB · Katsottu: 23
Mulla on ollut kanssa muutaman päivänä (ei peräkkäisinä päivinä eikä koko päivää) tota ihme värinää vatsassa..ihan kuin oisin syönyt puhelimen ja värisis vatsassa. Kolme raskautta takana, eikä aikasemmissa ole samanlaista värinää ollut. Mitähän se on? Edelleen kuitenkin luottavaisin mielin kun ei mitään oireita ole suuntaan eikä toiseen nyt tällä hetkellä. Pahoinvointikin helpottanut, ainoa riesa on väsymys.

Hassua toi värinähomma. Voisko se kaveri vaan riehua siellä jotain?

Mä tiedän saaneeni vaimolta dopplerin ja haluaisin NIIN PALJON avata ton paketin ja kokeilla :D

Ja tosiaan, hyvät joulut kaikille :) Mä täällä makaan sängyssä ja juon aamumehuani, jota ilman ei kannata nousta ylös...

Hyvää joulua :) odotan että pääsen kotia laittamaan dopplerin laturiin :D äh. Ärsyttävä olla ku ekan kerran ei löytynyt mitään :D

joo, rupeen pikkuhiljaa epäileen että siellä olis kaks. Maha niin pömpöllä kun vaan voi.
maanantaina olis edessä verikokeet ja ultran varaus. Toivottavasti saan sen loppiaisen tienoille. Niin olis itselleni parempi mieli kun tietäis että kaikki hyvin.
mutta kerrankin jaksan odottaa
toisin kuin jo saatujen lahjojen kanssa

Päätin tässä just että seuraavan kerran ku saan sydän äänet :D nauhotan ja doppleri lähtee kiireenvilkkaa paluupostilla takas kaverille :D

Heijssan!
Joulu oli..kuvotus päivä just eilen että ei paljon mikään maistunut Niinkuin yleensä. Glögit että viinit pienes määräs jäi maistamatta.

Iidl appelsiinimehu oli pelastus.sitä sitte menikin lasipullo jos toinenin
Punajuuriaura laatikko pienes määräs oli ihanaa. Ja raikas tuoresalaatti. Ja vähä tietty suklaa.

Hieman taas eilen tuli tuhrua..mutta laskin että olis juurikin menkkojen aika. Esikoisesta tuli samaan aikaan. Että en jaksa nyt piitata kun ei kipeä tai muutakaa..

Mukavia päiviä teille muillekkin

:sleep002 ...tämän hetkinen olo. Voisin nukkua puolet vuorokaudesta ihan kevyesti.

Tuo teidän mainitsema värinä kuulostaa jännältä, itsellä vain vihloo.

Mulla on kans tota värinää ja eilisen päivän elohiiriä vaan hulluna alavatsassa, hassun tuntosta :D

f15bba09318137041f58b9359afb9c1a
rv 13+2 ❤

Takaisin