Merivesiväri
Kommentoinnin ninja
Falpony, mitä sun isällä sun raskautta vastaan ois? Mun iskä on onnensa kukkuloilla tulevasta ukkiudesta :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se että olen alle 30v, opiskeluni vasta loppuvat eli en kerkeä menemään töihin ennen vauvaa, emme ole miehen kanssa naimisissa tai edes olleet "tarpeeksi" monta vuotta yhdessä jne. Tämän kaiken lisäksi asiaan vaikuttaa äitipuoleni katkeruus koska he eivät isäni kanssa koskaan onnistuneet biologista yhteistä lasta saamaan hoidoista huolimatta. Phuh...
Se että olen alle 30v, opiskeluni vasta loppuvat eli en kerkeä menemään töihin ennen vauvaa, emme ole miehen kanssa naimisissa tai edes olleet "tarpeeksi" monta vuotta yhdessä jne. Tämän kaiken lisäksi asiaan vaikuttaa äitipuoleni katkeruus koska he eivät isäni kanssa koskaan onnistuneet biologista yhteistä lasta saamaan hoidoista huolimatta. Phuh...
.No voi helvetti. Mulla on aika sama tilanne ku sulla, oon 26, vastavalmistunut maisteri ja miehen kaa yhdessä 2,5v. Vanhemmat onneks (vähän liiankin) innoissaan tästä pikkukaverista. Oon saman ikäinen ensisynnyttäjä ku äiti oli.Se että olen alle 30v, opiskeluni vasta loppuvat eli en kerkeä menemään töihin ennen vauvaa, emme ole miehen kanssa naimisissa tai edes olleet "tarpeeksi" monta vuotta yhdessä jne. Tämän kaiken lisäksi asiaan vaikuttaa äitipuoleni katkeruus koska he eivät isäni kanssa koskaan onnistuneet biologista yhteistä lasta saamaan hoidoista huolimatta. Phuh...

Kuinka läheiset välit sulla on sun äitipuoleen? Hänen katkeruus ei oo kyllä mitenkään sun ongelma, eikä pitäis heijastua teidän lapseen... Jos heijastuu, niin tyyppi on kyllä pirun itsekäs, sori vaan :/
Meillä taas tää kuvio, että molemmilla vakiduunit, yhdessä ollaan oltu melkein 10 vuotta (oon 27 ja mies 32), naimisiin päästy ja yhteinen koti hommattu :D osittain omasta ja osittain luonnon valinnasta johtuen ollaan oltu lapsettomia, tai siis ollaan edelleen :) mut vähän ees jotain sinnepäin jo.
Miulle on ihan sama miten muut asiat hoitaa vai hoitaavatko mitenkään, kohan lapsi saa rakastavat ja läsnä olevat vanhemmat <3